quote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
kan mn arm nu helemaal neit meer optillen of naar buiten bewegen.Marrc houd niet van mij
Huhquote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
kan mn arm nu helemaal neit meer optillen of naar buiten bewegen.Marrc houd niet van mij
Oh ja, dat wist ik welquote:Op maandag 24 september 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet je wel
Maar voor de zekerheid:
[afbeelding]
jij hield toch van haar hierboven en dat soort mensenquote:
Volgens mij moet jij je bovenkamer ff laten checken, ze hebben vast iets over het hoofd gezienquote:Op maandag 24 september 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, wat een heks.
Dat soort mensen staat nergensquote:Op maandag 24 september 2007 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hield toch van haar hierboven en dat soort mensen
Sorry hoor maar ik vind dat geen aantrekkelijke vrouw.quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
Volgens mij moet jij je bovenkamer ff laten checken, ze hebben vast iets over het hoofd gezien.
Toen was ze 17quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:
vind deze foto's overigens mooier van haar
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Kan gebeuren toch, smaken verschillenquote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat geen aantrekkelijke vrouw.
jah enquote:
Precies. Therefor; niets mis met mijn bovenkamer.quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Kan gebeuren toch, smaken verschillen
Wat zie jij wel als aantrekkelijke vrouw?quote:Op maandag 24 september 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat geen aantrekkelijke vrouw.
Angelina Joliequote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zie jij wel als aantrekkelijke vrouw?
ik vind haar ook niet echt mooi, te flinke zoenlippen.
Sorry Marc.![]()
Ook al van die flinke zoenlippen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Angelina Jolie. Niet in de 44kg-editie. Maar daarvoor.
Hoooo, dat is een andere discussie tochquote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. Therefor; niets mis met mijn bovenkamer.
Die niet gevoerd gaat wordenquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoooo, dat is een andere discussie toch
Dat vind ik nou minder. En nu zelfs afgrijselijkquote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Angelina Jolie. Niet in de 44kg-editie. Maar daarvoor.
Mannenquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
maar goed. t zijn geen mannen waar ik een relatie mee zou willen
benquote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze bevalt me wel.![]()
niet katie he.
Excuusquote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Therefor; niets mis met mijn bovenkamer.
Ben vind ik persoonlijk dan weer niets aan.quote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben
en barry is ook niet slecht... alleen doet de foto t nu niet meer
katiequote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze bevalt me wel.![]()
niet katie he.
kom maar opquote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag hier ook nog wat leuke foto's, zal ze jullie besparen
Zo een met johnny d?quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
zon foto zou ik nog wel eens van mezelf willen hebben
Doet 't nietquote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
zon foto zou ik nog wel eens van mezelf willen hebben
Hij zegt dat 'ie gereed is maar geef alleen een witte paginaquote:Op maandag 24 september 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee gewoon alleen met mezelf
deze es
Fijne dromenquote:
Mooiquote:
Gaat je scriptje op ze bek van dat kromme haakie ja?quote:
Altijd leuk poolenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof
we hebben gepoold, ik ben schandalig de pan in gehakt heb haar met 3-5 laten winnen
ja, geen zin om in het script ook alle typfouten cq variaties op te nemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat je scriptje op ze bek van dat kromme haakie ja?![]()
heuyquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heuy
pfff weer eens veel te vroeg wakker
mocht je er tijd vor hebben, wil je me die foto van mij en sabine (of was t justine) nog sturen? ben heel benieuwd.
hier bijna klaar met alle foto's, t zou eens tijd worden
maakt niet uit johquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Uhhh ja natuurlijk,
Het is er door de drukte even helemaal bij ingeschoten..
Ik stuur ze vanavond even
quote:Op maandag 24 september 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, wat een heks.
Zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als dat een heks is dan ben jij Rita Verdonk!![]()
Nee. Die paardenbek uit de OP is ECHT een heksquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
Als dat een heks is dan ben jij Rita Verdonk!![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die paardenbek uit de OP is ECHT een heks
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die paardenbek uit de OP is ECHT een heks
Dat je het niet met haar smaak eens bent oke, maar om haar dan met Verdonk te vergelijkenquote:
Dit was de eerste die ik tegenkwamquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind Biel wel lekker.![]()
Maar dit is niet haar beste foto
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je het niet met haar smaak eens bent oke, maar om haar dan met Verdonk te vergelijken
Je hebt te lang in een trein gezeten jijquote:
die kan anders best mooi zingen af en toequote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt te lang in een trein gezeten jij
Nou, en wat wordt het allemaal duidelijkquote:
quote:
wat een dom zeikwijf is dat zeg. Heb het gezien maarquote:
T is binnen ook koud hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en het is nog steenkoud ook buiten, brrrrr
echt KUTweer. Herfst zoals het hoort zeg maar. NU kan het ineens wel he
Weergoden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb net een extra shirt aangetrokken, had het echt koud
wat gaan we doen?quote:En ja, gaan we doen Yns
Zolang het niet te koud is moet dat ook kunnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]hier alleen mijn jurk aan
en savonds raam open en lekker onder de dekens kruipen
moet wel mijn winterjas eens gaan laten reinigen
[..]
wat gaan we doen?
Heel dat kut BNN opdoeken gewoonquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
wat een dom zeikwijf is dat zeg. Heb het gezien maar
tussen de buien door is het echt lekker buitenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang het niet te koud is moet dat ook kunnen
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
is goedquote:Foto's maken in de bossen
als ik al mijn klusjes die ik me voor vanavond had bedacht allemaal ga uitvoeren wordt het ook nachtwerkquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:13 schreef Ynske het volgende:
nee hij staat hier naast me heel lokkelijk te wachten
kan hier niets installeren om te proberen dus dat word vannacht ergens rond 2 uur
hier helaas niet eerder de mogelijkheid om naar huist te gaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik al mijn klusjes die ik me voor vanavond had bedacht allemaal ga uitvoeren wordt het ook nachtwerk
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Kan alleen straks nog een keer om eten te halen
t allerlekkerst als mams m maakt met uitgebakken spekjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wat ik eten wil, dus als ik dat weet ga ik
Vind je dat echt lekker?
quote:
Waar gaat het om dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn werk. Dat wat ze moesten omzetten voor me zodat ik het thuis kan bewerken is nog niet gelukt. Het gaat nu nog (minimaal) 1 dag duren
Nee, een paar uur die ik wel schrijf. Neem ik later wel weer opquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef Ynske het volgende:
owjah en als toetje bitterkoekjespudding
@ marc... dat word dus weer een dag weggooien van je vakantie...
prutshomoosquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
Omzetten van grote pdf bestanden naar excel. Ze krijgen het maar niet gedaan. En aangezien ik daar niets mag installeren kan ik het ook niet oplossen
Zo, thuis en gegeten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 25-09-2007 om 16:48 met als onderwerp "geslaagd!"
quote:
jawel, maar toen was ik nog onderweg, en nu ben ik thuisquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
bang dat mensen je log niet lezen als je m niet quote?
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
M-M![]()
. Hoe is het? Nog gelukt met uit eten gaan??
maar waarom quote je jezelf dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar toen was ik nog onderweg, en nu ben ik thuis
klinkt niet slecht, waar had je dan naar toe willen gaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor flash ik riep alleen vanmiddag op fok dat ik zin ahd om uit eten te gaan
is dat verbodenquote:
Héérlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
neeik heb mnasi gegeten met sate vers uit de magnetron
niet alles bij mij gaat automemagisch hoorquote:
nuttigquote:
ik mag toch wel informeren naar de achterliggende gedachte, omdat ik het een rare actie vindquote:
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor alleen mezelf kokenen heb vanmiddag super fanatiek schoongemaakt
![]()
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je Huisvrouwencarrière, lui wezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?
nee dank je t ging al met pijn en moeite hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?
dat magquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag toch wel informeren naar de achterliggende gedachte, omdat ik het een rare actie vind
Neequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat mag
en ik mag ook best mezelf quoten vind ik als ik daar zin in heb
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je Huisvrouwencarrière, lui wezen
Don't blame me for tryingquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dank je t ging al met pijn en moeite hier
gaat t nog altijd niet goed?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.
Ga eens die badkamert fiksen danquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.
Nope.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Ynske het volgende:
gaat t nog altijd niet goed?
De radiator hangt, nu alleen nog verven en sauzen. Maar dat doet mijn paps.quote:
dat is niet tof.quote:
en een schizofreen!quote:
is nooit alleenquote:
Ik heb vorige week die CT scan gehad. Die uitslag krijg ik 22 oktober. Tenzij het spoed is, dan bellen ze deze week. Verder rustig aan doen, en opbouwen qua tijd die besteed aan dingen.quote:
ff mn PI-editten hoorquote:
meid toch. wat een gedoe. hoop dat t allemaal minder word.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vorige week die CT scan gehad. Die uitslag krijg ik 22 oktober. Tenzij het spoed is, dan bellen ze deze week. Verder rustig aan doen, en opbouwen qua tijd die besteed aan dingen.
"runt z'n eigen stamkroeg" had ook nog gekundquote:
De neuroloog verwacht niet dat ik er eeuwig last van houdt. Maar goed.quote:
dat zeiden ze hier ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De neuroloog verwacht niet dat ik er eeuwig last van houdt. Maar goed.
Ik zie wel hoe het loopt. Vooralsnog zit er alleen maar een stijgende lijn in.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:05 schreef Ynske het volgende:
dat zeiden ze hier ook
80% van de tijd heb ik hoofdpijn, je legt je pijngrens wat hoger en leeft verder
als t doorslaat naar migraine jah dan ben ik op te vegen, dan is er niets meer van me over.
Waarin? Hoe langer hoe meer koppijn?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt. Vooralsnog zit er alleen maar een stijgende lijn in.
Wáárom klikte ik. Gátver.quote:
Nee, in de mindering. Dus ehm, positieve stijging in genezing. Enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarin? Hoe langer hoe meer koppijn?
Jij hebt nog een smoesquote:
das wel erg visueel enzoquote:
Praat toch eens duidelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, in de mindering. Dus ehm, positieve stijging in genezing. Enzo.
Wel handig op zich, zoeen opvouwbaar meeneemkutje voor onderwegquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Praat toch eens duidelijkje lijkt wel een vrouw
nee, maar vond t wel ieuw uitzienquote:
dan heb ik liever zo'n kut op poten, ondaks al het gezeur wat er bij hoortquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel handig op zich, zoeen opvouwbaar meeneemkutje voor onderweg
ik deed mee aan t spelletje "Zoek de mossel"quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt nog een smoes
maar wat deed Ynske in dat topic hmm? Nou??
Hmmm.. we zoeken nog even naar de optimale setupquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik liever zo'n kut op poten, ondaks al het gezeur wat er bij hoort
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef qu63 het volgende:
dan heb ik liever zo'n kut op poten, ondaks al het gezeur wat er bij hoort
dat is alleen maar goed om te horenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, in de mindering. Dus ehm, positieve stijging in genezing. Enzo.
Nou, dat roept meer vragen op dan het beantwoordt hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik deed mee aan t spelletje "Zoek de mossel"
dr is niemand die m wil zoeken, dan moet je t maar zelf doen hequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat roept meer vragen op dan het beantwoordt hoor
en zie hier, het voorbeeldquote:
ach man. dat vind je alleen maar lekkerquote:
bijna dan hequote:Höllenboer - Busje komt zo
Er liepen twee verslaafden zo maar over straat
De een vroeg aan de ander weet jij misschien hoe laat
Hoe laat komt hier de bus, hoe laat komt hier de bus
hoe laat komt hier de bus, toen zei die ander dus
refrein:
Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo
Eventjes geduld nog, want het busje komt zo
Er lagen twee verslaafden samen in de goot
De een was half levend en de ander half dood
Toen kwam er een agent aan die vroeg, wat moet dat hier
Wij wachten op ons busje dat komt over een kwartier
refrein
Er dachten twee verslaafden alleen maar aan de spuit
En bij het oversteken keken zij dus niet goed uit
Daar kwam de methadonbus die hen beiden overreed
De andere junks maar wachten want hun busje kwam too late
refrein
Er stonden twee verslaafden voor de poorten van de hel
Ze wilden graag naar binnen en ze trokken aan de bel
De duivel deed hen open en zag die twee daar staan
Hij zei, nog even wachten want het busje komt er aan
refrein
das deze->quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach man. dat vind je alleen maar lekker
Hallo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:19 schreef JDude het volgende:
Hallo.
zeg houd je hand eens voor je mondquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
*Burp
Zitten er stukjes in je nek danquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg houd je hand eens voor je mond
Wat breng je dat weer lekker Marc.quote:
Wil je er plaatjes bijquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat breng je dat weer lekker Marc.
Nee hoor, ik kan me nog wel indenken hoe het is om stukjes in je nek te hebben.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me nog wel indenken hoe het is om stukjes in je nek te hebben.
Sorryquote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wees gerust sara, we verstaan jeLeonieke domicilieert hier alreeds een tijdje
heb je dr bevredigd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef sararaats het volgende:
m'n handpalm is blauw en dik, zit in een steunverband, yvonne is geil en verdorie morgen moet ik kuisen
IK HEB EEN HEKEL AAN KUISEN (lees: poetsen)
de serie Witse zegt jullie ook niks?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal zo zijn. Wat is je vraag?
Oh ehmm nee
Wij kennen Andrea Croonenberghs![]()
(nou ja toen ze 26 was dan) en voorts Kristien Hemmerechts. Verder moet ik het je een beetje schudig blijven
Witse?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
de serie Witse zegt jullie ook niks?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
de serie Witse zegt jullie ook niks?
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dr bevredigd?
wat heb je met je hand gedaan?
dan weet je zeker wie de vriendin van Witse speeltquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]Witse
maar goed, ik ben bevooroordeeld, kijk heel veel naar canvas en één
Ken nog wel een paar schonen vlaamse hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
T zal zo zijn. Wat is je vraag?
Oh ehmm nee
Wij kennen Andrea Croonenberghs![]()
(nou ja toen ze 26 was dan) en voorts Kristien Hemmerechts. Verder moet ik het je een beetje schudig blijven
val je op haar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan weet je zeker wie de vriendin van Witse speelt
Jaaa mijn geboortedaggenotequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ken nog wel een paar schonen vlaamse hoor
Wie is datquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa mijn geboortedaggenote
[afbeelding]
Ah, de naam ken ik wel. Blij word ik er dan weer niet vanquote:
Nouwwwwquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de naam ken ik wel. Blij word ik er dan weer niet van
Nog nooit op gelet eigenlijk. Kan je dat ergens opzoekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kom rustig aan met een mooiere dame die jouw geboortedag deelt
ja op wikipedaiquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit op gelet eigenlijk. Kan je dat ergens opzoeken
maar is Belg en Dom niet hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2007 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel schattig, ik hoef nooit te onthouden hoe ze heet
Ik weet dat ze Belgske is
dus ik klop in "DOM"
wordt vanzelf de vraag gesteld "Eeeej Fleske, hebt ge Goesting aan Dominique Monami?"En ja, dat heb ik wel
is niet ergquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
Nog heel even geduld Ynske..
Ik heb net een clean install moeten doen, door mijn eigen domme schuld
Dus ik moet alles weer even terugkopieëren vanaf een externe HD.. en 320 GB duurt wel even...
Wat ben jij nog laat op manquote:Op woensdag 26 september 2007 02:48 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Nu iedereen wel aan het slapen?
tis niet dat ik doodziek ben ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ligt er maar aan hoe fijn je je niet voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |