Zo, thuis en gegeten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 25-09-2007 om 16:48 met als onderwerp "geslaagd!"
quote:
jawel, maar toen was ik nog onderweg, en nu ben ik thuisquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
bang dat mensen je log niet lezen als je m niet quote?
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
M-M![]()
. Hoe is het? Nog gelukt met uit eten gaan??
maar waarom quote je jezelf dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar toen was ik nog onderweg, en nu ben ik thuis
klinkt niet slecht, waar had je dan naar toe willen gaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor flash ik riep alleen vanmiddag op fok dat ik zin ahd om uit eten te gaan
is dat verbodenquote:
Héérlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
neeik heb mnasi gegeten met sate vers uit de magnetron
niet alles bij mij gaat automemagisch hoorquote:
nuttigquote:
ik mag toch wel informeren naar de achterliggende gedachte, omdat ik het een rare actie vindquote:
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor alleen mezelf kokenen heb vanmiddag super fanatiek schoongemaakt
![]()
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je Huisvrouwencarričre, lui wezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?
nee dank je t ging al met pijn en moeite hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo. Hier mag je je poetsfrustraties ook wel loslaten hoor?
dat magquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag toch wel informeren naar de achterliggende gedachte, omdat ik het een rare actie vind
Neequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat mag
en ik mag ook best mezelf quoten vind ik als ik daar zin in heb
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je Huisvrouwencarričre, lui wezen
Don't blame me for tryingquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dank je t ging al met pijn en moeite hier
gaat t nog altijd niet goed?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.
Ga eens die badkamert fiksen danquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Het huis is blinkerder dan ooit sinds ik in de ziektewet zit.
Nope.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef Ynske het volgende:
gaat t nog altijd niet goed?
De radiator hangt, nu alleen nog verven en sauzen. Maar dat doet mijn paps.quote:
dat is niet tof.quote:
en een schizofreen!quote:
is nooit alleenquote:
Ik heb vorige week die CT scan gehad. Die uitslag krijg ik 22 oktober. Tenzij het spoed is, dan bellen ze deze week. Verder rustig aan doen, en opbouwen qua tijd die besteed aan dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |