Ja die 2 !quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Hanneke en Janneke
die parlevinker kwam je ook wel toe, maar je was er ff niet om het af te rondenquote:
Het verlossende woord!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:39 schreef Plasterk het volgende:
ploumen
Google is het met je eens, dus ik ga punten uitdelen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Creedence Clearwater Revival met zanger John Fogerty![]()
Onlangs overleden...quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:31 schreef Flitspaal het volgende:
Marcel Marceau?
ChopperMick +2quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:48 schreef ChopperMick het volgende:
Jumanji
Sorry PR, maar ik zei dat ik streng zou zijn. Voor twee punten zou het anders wel erg makkelijk zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:11 schreef U het volgende:
Lorraine met dubbel R dan?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Sorry PR, maar ik zei dat ik streng zou zijn. Voor twee punten zou het anders wel erg makkelijk zijn.
U+2
Stand deel 1020
hhhpsycho 2
qonman 8
Farenji 6
Hawaii_Tim 4
MadMaster 6
PhysicsRules 2
Plasterk 2
Flitspaal 4
ChopperMick 2
U 2
Nee, want het is een Franstalige kaart. Sorry.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Lotharingen is ook gewoon goed
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een korte naam. Vandaar dat ik een correcte spelling vroeg. Maar als ik erbij zet: Ik wil een correcte spelling, dan wordt het veel makkelijker. Het is een dubbele-punten-topic, dus dan mag je, vind ik, best wat strenger zijn. Nu zette ik het wel expliciet erbij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Flits, ik begrijp dat je streng wilt zijn, maar is straffen op een enkele of dubbele R in een buitenlandse naam niet een beetje overdreven? Zoals ik al aangaf is het ook een beetje in tegenspraak met onze afspraken over buitenlandse namen.
Dat strenge leek mij eerder te slaan op het franstalige, trouwens.
Maar goed, jij beslist.
niet generaliseren he...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, je weet wel... ik dacht dat heel fok daar wel naar keek...
Het is al goed, maar ik vind het een beetje jammer (vooral omdat het al de 4e vraag dit topic is waar ik net achter het net visquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is een korte naam. Vandaar dat ik een correcte spelling vroeg. Maar als ik erbij zet: Ik wil een correcte spelling, dan wordt het veel makkelijker. Het is een dubbele-punten-topic, dus dan mag je, vind ik, best wat strenger zijn. Nu zette ik het wel expliciet erbij.
Het was niet tegen jou gericht hoor. Jij was toevallig de eerste die enz enz. Genoeg er over. Volgende keer zal ik een minder spellingsgevoelige vraag stellen en minder streng zijn vooral. (Doorgaans ben ik ook niet streng).![]()
.
Ken ik allemaal niet (ik hou niet van vrouwenseries).quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Stel dan een vraag over Gilmore Girls, What about Brian of Desperate Housewifes.
Iets specifieker aub.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:53 schreef ChopperMick het volgende:
conifeer
RoofingBurner +2quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat good old Kick Stokhuizen?
quote:Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, een Brammetje Biesterveld, een Kick Stokhuizen en een Anton van Hooff
Nope, meer geschikt als 'skullsplitter'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef Lyzio het volgende:
Da's 'n houtsplitter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |