Verbagger zijn topic eens nietquote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
DE voetbal, niet zomaar elke voetbal maar echt DE voetbal???
Wow.
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt te gek.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Wow.
Dat is gewoon Twents hoor. Niets mis mee.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Wow.
Wat Robbie zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou je bek die kutgrap is al gemaakt.
Wat een kuthumor heb jij.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef De_Postbode het volgende:
Wáárom zou je in godsnaam een weekend weggaan met een voetbal? ALSJEBLIEFT, IEMAND, LEG ME UIT WAT HIER AAN DE HAND IS WANT IK WORD GEK!!![]()
Je bent zelf een kutgrap. Maar serieus, wat is in dit geval 'de voetbal'? Je elftal?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou je bek die kutgrap is al gemaakt.
De voetbal is gewoon een afkorting voor de voetbalvereniging of het voetbalelftal, afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutgrap. Maar serieus, wat is in dit geval 'de voetbal'? Je elftal?
Vergeef me dat ik niet danig thuis ben in het Tukkernees.![]()
Haha striptoko's ook erg belangrijk ;-) hahaha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:13 schreef Fides het volgende:
Praag, Riga, Edinburgh zijn wel mooie steden om je om te leggen. De eerste 2 hebben ook genoeg discotheken en striptoko's e.d.
Misschien kan je daarvoor beter hier wat vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
Haha striptoko's ook erg belangrijk ;-) hahaha.
iemand een idee voor groepsaccomodatie in Berlijn ??
Daar wonen we vlakbij dus dat is niet zo leuk, we gaan altijd al Arnhem in :-)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef Sqoudson het volgende:
Dorwerth, Nabij Arnhem!
Ideale locatie, 10minuutjes van arnhem, spotgoedkoop, en goede slaapaccomodatie!
Wij zitten daar altijd tijdens de WK's/ EK's met ons voetbalteam
daar woon ik zowat naastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vind zelf die Center Parcs bij Valkenswaard een aanrader. Tsja, verder vind ik Praag wel een mooie stad om naar toe te gaan, maar dan zou ik er wel mee een heel lang weekend of midweek van maken
Eisen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn je eisen? Wat wil je kwijt zijn? Hoever wil je reizen? Ik weet wel wat leuke dingen namelijk.
http://www.vakantiehuisaz25.nl/index.htmquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
Eisen:
Groepsaccomodatie
goed uitgaansgebied vlakbij
hoever reizen maakt niet uit, we kijken naar van alles, zelfde geldt voor de financien.
Oke bedankt, het enige nadeel van Amsterdam is dat je vaak met een grote groep niet snel binnenkomt he!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.vakantiehuisaz25.nl/index.htm
midden in de bossen, dus je hoeft niet zo op de herrie te letten ivm de buren. Verder prima huis en Amsterdam vlakbij.
Verder is het goed zoeken via www.groepen.nl
www.groepsaccomodaties.com daar staan erg veel accomodaties in Brabant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Nee geen ervaringen met Winterberg.
Wij, 11 man, zoeken nu eigenlijk ook een huisje voor het weekend van 16 januari. Ergens in Noord-Brabant, Brabant (Belgie) of Limburg (in ieder geval dicht bij N.-B. in de buurt). Iemand nog tips? Graag dicht bij een plek waar je goed kunt stappen (max. 10 km. er vandaan). De Katjeskelder (Oosterhout) is afgevallen vanwege de prijs (100,- p.p. is net wat teveel) en bij de Kempervennen (Valkenswaard) zijn we al een keer geweest (was wel goed bevallen verder).
Is veels te duur, en niet echt super leuk stappen ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Grimm het volgende:
Preston palace in almelo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |