Dit is toch duidelijk een keuze van Rabbering? En dan ook nog eens dagelijks een vraag in het popduel over Faithless.quote:
Ik twijfelde tussen Karen Young en Donna Summer..heb ik net op Donna Summer gestemd, blijkt dat mijn 2 keuzes samen niet eens de helft van het aantal stemmen van Patrick H. hebbenquote:
Cool. Heb je die albums ook geluisterd? Leuk hoor. Heb het voor deze week even afgewisseld met Bach in de autoquote:
Ik zag 't. Young en Summer hoor je wel vaker, Hernandez niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Karen Young en Donna Summer..heb ik net op Donna Summer gestemd, blijkt dat mijn 2 keuzes samen niet eens de helft van het aantal stemmen van Patrick H. hebben
Claudia had voor mij nooit weg hoeven gaanquote:
Ik vond Ron in combinatie met Fred altijd primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Stenders op Yorin FM in de ochtend 1000 maal beter...Komt misschien ook door de combinatie met Erik Dikeb en nog wat anderen...ben ff de namen vergeten
Andersom juist toch? Ik hoor Patrick Hernandez vrij regelmatig voorbij komen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
Ik zag 't. Young en Summer hoor je wel vaker, Hernandez niet.
De redactie heeft de nominaties samengesteld aan de hand van brieven van lezers, staat hier....quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso opvallend dat er bijna geen Veronica/SBS-programma's en presentatoren in staan...
Jorinde Moll bijvoorbeeld...
O, ik zelden.. (iig niet overdag).quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Glacier het volgende:
[..]Andersom juist toch? Ik hoor Patrick Hernandez vrij regelmatig voorbij komen..
Voor 't album moet ik nog ff rustig gaan zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Heb je die albums ook geluisterd? Leuk hoor. Heb het voor deze week even afgewisseld met Bach in de auto.
JAAAAAAAAAA!quote:
Faithless is een van die acts die zoooooo overrated zijn.... Lever er commentaar op en men draagt je zowat met pek en veren de stad uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef cosmick het volgende:
Echt, ik vind nog minder dan niks, dat Faithless. Slappe jaren 90-dance. Ongelovelijk.
Ron? Ron B.?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond Ron in combinatie met Fred altijd prima
Precies wat jij zegt: niksigheidquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
nog meer van die niksigheid.
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Broekie het volgende:
Hoe kunnen die heren bij het RabRadio popduel nou niet weten dat Krezip 10 jaar bestaat? Ze hebben het er recent nog een hele week elk uur over gehad op 3FM!
Oh, had ze geen zin in een trio dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ....
Blijft zoooo lastigquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of die eerste vraag; "All that she wants is another lady ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |