Achterblijvers inhalenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jammer, je kan geen mooie inhaalacties uitvoeren als je eerste ligt
Die dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:49 schreef nicomart het volgende:
ja.. het wordt wel een memorabel moment als het zo dramatische storm wordt. Gewoon droge kleren in de auto leggen en hopen dat we niet al te zien worden
Oh en die mensen die dat A1GP liedje zochten.
Heb een klein stukje gevonden:
en nog 1tje:
Klopt. Is alleen voor deze race omdat er nog een aantal landen waren die de auto's pas vandaag hebben gekregen. Daardoor kon bijvoorbeeld China niet eens meedoen aan de kwalificatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef nicomart het volgende:
Eerste seizoen kwalificeerde je je voor de sprintrace en telde de uitslag van de sprintrace als kwalificatie voor de hoofdrace. Zo is het nu ook.
Als ik me niet vergis, dan is dat alleen deze race.. Maar dat weet ik niet zeker.
Vorig seizoen waren er 2 sessies als kwalificatie voor de sprintrace en 2 sessies voor de kwalificatie voor de hoofdrace. Dat was dit seizoen ook het plan, maar door de korte voorbereiding doen ze dat nu anders.
[A1GP] FOK!sport ontmoet A1GP-teamsquote:
http://www.circuit-zandvo(...)gp/racecam/index.xmlquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:16 schreef Dixidito het volgende:
Is de Sprint Race nog ergens live te volgen straks? Die is toch om 11 uur? RTL7 geeft in de gids Business Class aan :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |