als je me een kaart kan garanderen altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als je me een kaart kan garanderen altijd![]()
Dat zeker idd, hopelijk een keer geluk nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Oi oi oiquote:Perez: 'Ajax gaf me het beste gevoel'
Dinsdag 25 September om 15:11 Gepost door : Jeffrey Brummelhuis | (329 views)
Bron: Ajaxonline
Kenneth Perez was maandagavond te gast in het tv-programma Holland Sport. In gesprek met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong vertelde de spelmaker van PSV dat hij nog steeds warme gevoelens koestert voor Ajax, ondanks de manier waarop hij uit Amsterdam is vertrokken. "Als ik moet kiezen tussen AZ, Ajax en PSV, dan heb ik bij Ajax nog steeds het beste gevoel", aldus de oud-Ajacied. "Gek is dat eigenlijk, want bij AZ heb ik wel zes, zeven jaar gespeeld en bij Ajax maar één jaar."
Perez denkt echter wel te weten hoe het komt. "Als Deense jongen droom je van een club als Ajax. Ik zag vroeger al die beroemde Deense voetballers in het Ajax-shirt rondlopen, het is dan toch bijzonder als je daar zelf ook een keer komt te voetballen. Bij AZ speelde vroeger de Deen Kristen Nygaard, maar dat is toch anders. Ajax blijft een prachtige club, al vind ik clubliefde een beladen term. Dat bestaat eigenlijk niet meer. Ik wilde AZ verruilen voor Ajax vanwege de status en de historie van de club, ook al had ik het in Alkmaar uitstekend naar mijn zin. Ik zag het als iets speciaals."
De 33-jarige Deen maakte afgelopen zomer de overstap van Ajax naar PSV. Dat had vooral te maken met de moeizame verstandhouding tussen hem en trainer Henk ten Cate. De supporters van Ajax zagen het wél zitten in Perez, die voor Ajax zeventien keer trefzeker was in 45 officiële wedstrijden. Bij zijn afscheid van de supporters, op 4 augustus op het Amsterdam Tournament tegen Arsenal, werd Perez door veel Ajax-fans uitgefloten. "Er is mij door supporters uitgelegd dat er werd gefloten omdat de naam PSV werd genoemd", aldus de opgeluchte routinier in Holland Sport. "Die supporters hebben mij ook gezegd dat ik zeer gewaardeerd werd als Ajax-speler."
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
Ik heb er twee keer gezeten. Eén keertje toen ik nog een heel klein jochie was. Toen wonnen we met 0-3. Zal ergens zo rond '93-'94 geweest zijn. En paar jaartjes terug nog toen we met 0-2 wonnen door die prachtige goal van Babel in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
quote:Thomas Vermaelen wordt mogelijk binnenkort aan zijn schouder geopereerd. De Belgische verdediger van Ajax kampt al geruime tijd met een kapselbeschadiging, waardoor hij zo nu en dan last heeft van zijn schouder.
Aangezien de mandekker nu twee maanden rust zal moeten houden wegens een enkelblessure, zien de Amsterdammers een kans om haar verdediger van het schouderkwetsuur te helpen. Binnenkort zal het bestuur van Ajax in beraad gaan over de mogelijkheid om Vermaelen te opereren.
Er zijn altijd droeftoeters die dat doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mag toch hopen dat er niemand fluit tegen Perez als hij met psv in de Amsterdam komt spelen.
denk je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
Wat?quote:
Dat valt minder op dan dat je zelf juicht als jouw club scoort.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Ordinair het volgende:
Al zou je niet juichen en Utrecht scoort, wat doe je dan? Blijf je stil staan? Dat zullen ze goed opvatten.
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterijquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Verkopen jullie via Ticketboks of ook nog zelf aan het stadion?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterij![]()
Alleen durft hij toch niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef BonJovi het volgende:
Word nog lastig met de gevaarlijke Amrabat volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |