ik kon ook een kaartje daar krijgen, lijkt me idd geen goed planquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Ordinair het volgende:
FCU uit..Ik kan aan een kaartje komen op Bunnikside. Lijkt me geen goed plan.
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
IK Start wonnen we 2 keer dik van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
Slaviaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
En dan ga je juichen (want dat zul je dan zeker doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles beter dan thuis achter de pc toch?
Nou het was natuurlijk wel een schande dat dat 3e rangs campingelftal 2 x mocht scoren tegen Ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
IK Start wonnen we 2 keer dik van.
Welk debacle tegen Kopenhagen bedoel je eigenlijk? Sowieso lachwekkend dat je dacht dat we uitgeschakeld zijn door IK Startquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
Dus je moet maar gaan schelden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Juichen in een thuisvak vind ik not done, als uitsupporter zijnde.
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.quote:
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.
I know, was vorig jaar ook, maar zitten ook genoeg joden, maar hoor genoeg dat er niks gebeurd daar, maargoed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zitten
Ik mis hemquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Pas maar op voor Marcel.
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Gelukkig stond ik toen helemaal bovenaan een half-verbouwde city-side en viel er iemand voor me die ik overeind hielp. Daardoor viel het niet op![]()
Precies. Ik hou me ook in bij Sparta, gewoon uit respect.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Waarvoor is hij de laatste keer geband?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis hem
Iemand enig idee hoe lang hij nog geband is? Denthemen?
als je me een kaart garandeerd altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |