Hehe Kalkmaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Ajax zal altijd een grote uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Perez is tenminste eerlijk. Anders dan spelers die na 1 week al lopen verkondingen dat ze echt bij deze club hun carriere willlen beeindigen. Dat Ajax z'n jeugdliefde is boeit me echt niet zoveel. Ajax was in het verleden ook een club met een grote uitstraling internationaal maar dat is gewoon niet meer zo. Zolang Perez zijn best voor ons blijft doen, vind ik het prima
mmm , lekker dan weerquote:Edgar Davids moet zijn rentree op de Nederlandse velden nog even uitstellen. De Ajacied sprak onlangs de verwachting uit eind deze maand terug te keren, maar dat blijkt ijdele hoop.
De routinier in Amsterdamse dienst zal namelijk een maand langer moeten revalideren. Ajax denkt hem eind oktober weer in te kunnen zetten.
Davids brak in de voorbereiding zijn scheenbeen tegen Go Ahead Eagles. Omdat de dertiger geen scheenbeschermers droeg, deed zijn blessure veel stof opwaaien.
Colinquote:Jurgen Colin en Laurent Delorge hebben maandag weer meegetraind met Ajax. Beide spelers zijn hersteld van blessures en zullen spoedig hun rentree maken.
Volgens De Telegraaf is het mogelijk dat verdediger Colin woensdag in de bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys zijn opwachting maakt.
De Belg Delorge moet zich richten op het Eredivisieduel met VVV-Venlo komend weekend.
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Volgens mij is jouw leven echt een grote loop (de Engelse betekenis) he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/ajax0708.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nu voorlopig Jan Vertonghen in plaats van Edgar Davids en Dennis Rommedahl in plaats van Leonardo. Hedwiges Maduro op de plaats van Johnny Heitinga, die in plaats van Thomas Vermaelen speelt. George Ogararu op de plaats van Gregory v/d Wiel, die in plaats van Jaap Stam speelt.
mijn idee...... maargoed woensdag de kans voor de bankzitters... Gentenaar, Vertongen, Donald, Anita, Schilder enz...quote:
Het is geen geheim dat Manchester United onze Klaas wil/wou hebben. Weet niet hoe concreet die verhoudingen op dit moment liggen. Bij Madrid kunnen ze ook nog wel een gezellige Nederlander gebruiken dunkt me. Qua spel moet het in ieder geval de Engelse competitie of de Duitse worden. Topclub in Duitsland is Bayern, en daar hebben ze een overschot aan spitsen. In Engeland zou je bij Arsenal, Chelsea of Man. Utd terecht kunnen komen. Ook niet allemaal clubs die zitten te springen om een spits. Conclusie: Klaas blijft bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Colin gaat het maken vanaf nu!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
mmm , lekker dan weer![]()
maar ook nog goed nieuws
[..]
Colin![]()
Dat wil hij zelf niet eens, KJH wil en kan naar de absolute top!quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Hebben we al in huis, maar ik vrees dat ook die alweer vertrekt na dit seizoenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Mogelijke opvolgers voor KJH ?
Ik noem een Pelle, een Ari..
We halen geen spelers van de middenmoot die onze klaas jan moet gaan vevangen, dat moeten spelers zijn die hun sporen al hebben verdiend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
El hamdoui is ook een goede alleen dan meer voor op de 10 positie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz is toch de opvolger?
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoordquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.
Morgen en zondag zullen we hem hard nodig hebben!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoord
Hopen dat Buijs dan ook weer speeltquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Kan Davids weer een rentree maken tegen feyenoord, net zoals vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |