Kluivert, Ronaldo, Owen, Ronaldinho.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Best apart voetballen verleer je niet zou je denken
Volgens mij zijn de eerste drie ver weggezakt door structurele blessures.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kluivert, Ronaldo, Owen, Ronaldinho.
Allemaal spelers die te vroeg gepiekt hebben.
No shitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Pritt het volgende:
Krjgt Weebl toch gelijk.
Ik wil ook gelijkquote:
quote:Leonardo redesigns Ronaldinho
Source: Football Italia
New Milan Coach Leonardo has made getting Ronaldinho ready for next season his primary objective since taking over at San Siro.
The 29-year-old former two-time World Player of the Year endured a difficult first season in Rossonero.
He scored 10 goals, but rarely featured in the first team after Christmas, making most of his appearances from the bench.
Now Kaka has left for Real Madrid, Ronaldinho looks set to become the focal point of the Milan attack.
The former Barcelona star has apparently been told he has to prove himself next season.
He will not receive any favours and looks set to be treated like everybody else in the group.
The technical staff at Milan would like to improve his quickness.
Ronaldinho was famous at Barcelona for his speedy runs into the opposition penalty area.
The Rossoneri want him to get that back and have drawn up a special training scheme to make sure that happens.
However, a lot will depend on the amount of work Ronaldinho is willing to put into the programme.
According to La Gazzetta dello Sport, Leonardo intends to line up Milan in a 4-3-3 formation.
He would like Ronaldinho to play up front on the left-hand side of the trident where he was once so effective for Barcelona.
The Brazilian will have to improve his fitness levels if he is to make the role his own and will not be allowed to switch off as he has done in the last 18 months.
Having said that, Ronaldinho will not be asked to track back all the time, as Leonardo wants to keep him fresh so he is devastating in the final third.
Finally, Leonardo also wants to work on Ronaldinho psychologically.
He feels Ronaldinho hasn't believed in himself since 2006 and needs to rediscover his passion for football.
Dat juichen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Gelijk al zijn eerste prijs bij zijn club..
Haha inderdaad ja, wel lullig dat hij de bal tegen zijn liggende medespeler aanschiet trouwensquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat juichen.
Als je op 0;52 kijkt lijkt het wel alsof Ronaldinho bij het raken van de bal al weet dat die raak gaat, dat zie je aan zijn weglopen na de trap. En die nr. 5 ook.
Corrigerend tikje van de meester.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha inderdaad ja, wel lullig trouwens dat hij de bal tegen zijn liggende medespeler aanschiet trouwens![]()
quote:» Er is al 134 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Lekker boeiend, dat maakt het voetbal wel leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
Zegt genoeg dat er tegenwoordig acties van hem op youtube komen als het spel stil ligt.
Ik zie hem liever trucjes doen die echt nut hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat maakt het voetbal wel leuk
Jij ook wel toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Sowieso is dit niet zo heel bijzonder natuurlijk. Doen ze in de 3e divisie in Brazilië ook wel denk ik.
Ja maar jij bent dan ook geweldigquote:
Dat truukje deed René van der Gijp ook 11 jaar geleden bij Barend & Van Dorp.quote:
Jij bent in het VI topic geweestquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat truukje deed René van der Gijp ook 11 jaar geleden bij Barend & Van Dorp.
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000 (vanaf 32:08)
quote:Flamengo zet rebellerende Ronaldinho op non-actief
Aan de samenwerking tussen Flamengo en Ronaldinho is per direct een einde gekomen. De Braziliaanse club heeft de baltovenaar op non-actief gezet.
De relatie tussen club en speler was al behoorlijk bekoeld nadat Ronaldinho vier dagen niet op de training verscheen. De aanvaller zelf gaf als reden voor de absentie zijn zieke moeder op, maar boze tongen beweerden dat Ronaldinho uit zou zijn op een vertrek.
Toen de speler ook nog eens een rechtszaak aanspande vanwege achterstallige salarisbetalingen was voor de club de maat vol. 'Niemand is groter dan de club', aldus voorzitter Patricia Amorim. 'We hadden zo'n houding niet verwacht. De door Ronaldinho geëiste bedragen zijn absurd hoog.'
'De zaak ligt nu bij onze advocaten. We zijn beter af zonder Ronaldinho.' De 94-voudig Braziliaans international kwam in 2011 over van AC Milan en kwam in totaal tot 32 duels en veertien doelpunten voor Flamengo.
quote:
Dat klopt dusquote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er haterz zijn tegenover Ronaldinho, zo'n speler zul je in de toekomst niet meer zien.
Ronaldinho, toen Barça nog een goeie ploeg was
Ik denk dat hij meer op de bank heeft dan alle Fokkertjes bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Als je je salaris niet kan betalen dan heeft Dinho gewoon gelijk.. Betalen en dan gewoon komen!
Dan moet je maar geen salaris krijgen? Aangezien je al heel erg rijk bent?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer op de bank heeft dan alle Fokkertjes bij elkaar.
Met hiphop Pinto op doel, toen nog keeper van Celta !!quote:
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Met afstand de beste voetballer ooit. Voetballer in de zin van, wat kun je met een voetbal. Maradona kon alles met een bal, Bergkamp kon dingen met een bal die anderen niet eens durfden te bedenken, Ronaldinho kon dingen met een bal die gewoon helemaal niet kunnen.
Dat is heel wat anders dan presteren. Dat heeft hij maar een jaar of 3 gedaan. Dat is ook de last van zo'n enorm talent. Je kunt niet alles hebben, elk voordeel heeft zijn nadeel, hoe groter het talent des te groter de persoonlijkheid moet zijn om er alles uit te halen. Als je weinig talent hebt dan is het ook makkelijker om er alles uit te halen, want het alles is dan veel minder.
Ik ben in ieder geval blij dat het absurde talent hem niet verhinderd heeft om die paar goede jaren toch nog te hebben.
Eens, een absoluut genot om naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Met afstand de beste voetballer ooit. Voetballer in de zin van, wat kun je met een voetbal. Maradona kon alles met een bal, Bergkamp kon dingen met een bal die anderen niet eens durfden te bedenken, Ronaldinho kon dingen met een bal die gewoon helemaal niet kunnen.
Dat is heel wat anders dan presteren. Dat heeft hij maar een jaar of 3 gedaan. Dat is ook de last van zo'n enorm talent. Je kunt niet alles hebben, elk voordeel heeft zijn nadeel, hoe groter het talent des te groter de persoonlijkheid moet zijn om er alles uit te halen. Als je weinig talent hebt dan is het ook makkelijker om er alles uit te halen, want het alles is dan veel minder.
Ik ben in ieder geval blij dat het absurde talent hem niet verhinderd heeft om die paar goede jaren toch nog te hebben.
Toen was Barca echtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens, een absoluut genot om naar te kijkenLiever drie jaar een 10 presteren dan 15 jaar een 7'tje
Moet zeggen dat ik het Barca toen qua entertainment veel toffer vond dan nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |