Dat truukje deed René van der Gijp ook 11 jaar geleden bij Barend & Van Dorp.quote:
Jij bent in het VI topic geweestquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat truukje deed René van der Gijp ook 11 jaar geleden bij Barend & Van Dorp.
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000 (vanaf 32:08)
quote:Flamengo zet rebellerende Ronaldinho op non-actief
Aan de samenwerking tussen Flamengo en Ronaldinho is per direct een einde gekomen. De Braziliaanse club heeft de baltovenaar op non-actief gezet.
De relatie tussen club en speler was al behoorlijk bekoeld nadat Ronaldinho vier dagen niet op de training verscheen. De aanvaller zelf gaf als reden voor de absentie zijn zieke moeder op, maar boze tongen beweerden dat Ronaldinho uit zou zijn op een vertrek.
Toen de speler ook nog eens een rechtszaak aanspande vanwege achterstallige salarisbetalingen was voor de club de maat vol. 'Niemand is groter dan de club', aldus voorzitter Patricia Amorim. 'We hadden zo'n houding niet verwacht. De door Ronaldinho geëiste bedragen zijn absurd hoog.'
'De zaak ligt nu bij onze advocaten. We zijn beter af zonder Ronaldinho.' De 94-voudig Braziliaans international kwam in 2011 over van AC Milan en kwam in totaal tot 32 duels en veertien doelpunten voor Flamengo.
quote:
Dat klopt dusquote:Op woensdag 7 september 2011 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er haterz zijn tegenover Ronaldinho, zo'n speler zul je in de toekomst niet meer zien.
Ronaldinho, toen Barça nog een goeie ploeg was
Ik denk dat hij meer op de bank heeft dan alle Fokkertjes bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Als je je salaris niet kan betalen dan heeft Dinho gewoon gelijk.. Betalen en dan gewoon komen!
Dan moet je maar geen salaris krijgen? Aangezien je al heel erg rijk bent?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer op de bank heeft dan alle Fokkertjes bij elkaar.
Met hiphop Pinto op doel, toen nog keeper van Celta !!quote:
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Met afstand de beste voetballer ooit. Voetballer in de zin van, wat kun je met een voetbal. Maradona kon alles met een bal, Bergkamp kon dingen met een bal die anderen niet eens durfden te bedenken, Ronaldinho kon dingen met een bal die gewoon helemaal niet kunnen.
Dat is heel wat anders dan presteren. Dat heeft hij maar een jaar of 3 gedaan. Dat is ook de last van zo'n enorm talent. Je kunt niet alles hebben, elk voordeel heeft zijn nadeel, hoe groter het talent des te groter de persoonlijkheid moet zijn om er alles uit te halen. Als je weinig talent hebt dan is het ook makkelijker om er alles uit te halen, want het alles is dan veel minder.
Ik ben in ieder geval blij dat het absurde talent hem niet verhinderd heeft om die paar goede jaren toch nog te hebben.
Eens, een absoluut genot om naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Met afstand de beste voetballer ooit. Voetballer in de zin van, wat kun je met een voetbal. Maradona kon alles met een bal, Bergkamp kon dingen met een bal die anderen niet eens durfden te bedenken, Ronaldinho kon dingen met een bal die gewoon helemaal niet kunnen.
Dat is heel wat anders dan presteren. Dat heeft hij maar een jaar of 3 gedaan. Dat is ook de last van zo'n enorm talent. Je kunt niet alles hebben, elk voordeel heeft zijn nadeel, hoe groter het talent des te groter de persoonlijkheid moet zijn om er alles uit te halen. Als je weinig talent hebt dan is het ook makkelijker om er alles uit te halen, want het alles is dan veel minder.
Ik ben in ieder geval blij dat het absurde talent hem niet verhinderd heeft om die paar goede jaren toch nog te hebben.
Toen was Barca echtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens, een absoluut genot om naar te kijkenLiever drie jaar een 10 presteren dan 15 jaar een 7'tje
Moet zeggen dat ik het Barca toen qua entertainment veel toffer vond dan nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |