abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 09:16:26 #101
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58016561
Of Ancelotti's kerstboomopstelling met:
Pato
Ronaldinho - Kaka
Ambrosini - Pirlo - Gattuso
><(({°>
pi_58016694
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:16 schreef BigKahuna het volgende:
Of Ancelotti's kerstboomopstelling met:
Pato
Ronaldinho - Kaka
Ambrosini - Pirlo - Gattuso
Dan mag Clarence wel terugkeren .
pi_58016696
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Schaamt zich
pi_58252996
quote:
'Barca vraagt teveel voor Ronaldinho'

MILAAN - De transfer van Ronaldinho naar AC Milan lijkt vast te lopen op de vraagprijs van Barcelona. Dat liet de Milanese voorzitter Silvio Berlusconi woensdag weten. AC Milan heeft ongeveer zestien miljoen euro over voor de Braziliaan, terwijl de Spanjaarden bijna het dubbele willen.

,,We willen hem nog steeds kopen en we weten dat hij zelf ook naar Milaan wil, maar Barcelona vraagt een ongekend hoog bedrag,’’ aldus Berlusconi op een Italiaanse radiozender. Vice-voorzitter Adriano Galliani gebruikte maandag al soortgelijke bewoordingen. ,,Ik weet niet of we tot een akkoord kunnen komen. Als het lukt is het geweldig, als het niet lukt gaan we ons richten op andere spelers.’’

Ronaldinho kwam onlangs al tot een persoonlijk akkoord met AC Milan. De tweevoudig Wereldvoetballer van het Jaar zou jaarlijks een salaris van acht miljoen euro op kunnen strijken in Milaan. (ANP/AFP)
32 miljoen
pi_58253241
Als je kijkt naar zijn staat van dienst en reputatie is dat toch niet zoveel, ondanks dat hij nu even in een mindere periode zit?

Hetzelfde als wat Ajax voor KJH zou vragen.
pi_58274396
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

32 miljoen
Ik vind het niet eens zo heel veel.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58274567
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens zo heel veel.
Ik ook niet..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 24 april 2008 @ 11:32:29 #108
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58274610
Het hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het uitermate vreemd dat iemand die zo goed kan voetballen zichzelf niet in de hand kan houden voor een paar jaartjes. Om alsnog daarna de "feestschade" in te halen. Natuurlijk verdiend Mister Barca genoeg doekoe bij Frank, maar kom op zeg.

Waar is de trots en de eer in het voetbal gebleven? Ik krijg stiekem steeds meer respect voor een zekere C. Ronaldo. Die zijn instelling op het veld drastisch verbeterd heeft en daarbuiten ook. Kan Ronaldinho nog een puntje aan zuigen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58274815
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Lyzio het volgende:
Het hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het uitermate vreemd dat iemand die zo goed kan voetballen zichzelf niet in de hand kan houden voor een paar jaartjes. Om alsnog daarna de "feestschade" in te halen. Natuurlijk verdiend Mister Barca genoeg doekoe bij Frank, maar kom op zeg.

Waar is de trots en de eer in het voetbal gebleven? Ik krijg stiekem steeds meer respect voor een zekere C. Ronaldo. Die zijn instelling op het veld drastisch verbeterd heeft en daarbuiten ook. Kan Ronaldinho nog een puntje aan zuigen.
Dat van C Ronaldo is ook 100% de verdienste van Ferguson. Maar je hebt idd gelijk. Ronaldinho is mits fit de beste speler ter wereld, en om het dan zo te verneuken
  donderdag 24 april 2008 @ 11:49:22 #110
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58275005
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat van C Ronaldo is ook 100% de verdienste van Ferguson. Maar je hebt idd gelijk. Ronaldinho is mits fit de beste speler ter wereld, en om het dan zo te verneuken
Dat heb ik inderdaad ook gelezen, dat de hand van Sir Alex hier een grote rol in gespeeld heeft. Opmerkelijk wat mij betreft, als je bedenkt dat het niet dé grootste motivator ter wereld is. En ook niet altijd even correct met spelers omgaat. Hij zal 'm wel moeten, want de kwestie van Nistelrooy ben ik nog niet vegeten. Afijn, dat is geheel off-topic.

Ik hoop natuurlijk van harte dat Ronaldinho weer gauw het licht ziet en op niveau komt om ons weer het licht uit de ogen te voetballen. Want het is en blijft een parel uit de voetballerij!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58377186
quote:
Barcelona wil veertig miljoen euro voor Ronaldinho
29 april 2008

Als een club Ronaldinho over wil nemen van FC Barcelona, dan zal het zeker veertig miljoen euro op tafel moeten leggen. Dat heeft Joan Laporta, de voorzitter van de Catalaanse club, dinsdag laten weten. Eerder werd bekend dat AC Milan de aanvaller dolgraag wil hebben, maar de Italianen willen 'slechts' zestien miljoen euro betalen.

Vanwege dit grote verschil tussen vraag en aanbod, houdt Laporta er serieus rekening mee dat Ronaldinho ook volgend seizoen nog speler van FC Barcelona is. "Ronaldinho moet nieuwe motivatie vinden, maar het is niet uitgesloten dat hij dat bij ons vindt. Hij heeft bovendien nog een contract tot 2010", aldus de preses.

In 2003 kocht de Catalaanse club Ronaldinho voor 30 miljoen euro van Paris Saint Germain. De Braziliaan, die momenteel met allerlei blessures kampt, speelde dit seizoen slechts dertien wedstrijden in de hoofdmacht van Barēa. Enige tijd geleden bereikte hij al een persoonlijk akkoord met AC Milan. Bij de Italiaanse topclub kan de aanvaller (28) een slordige acht miljoen euro per jaar gaan verdienen.
pi_58377269
Als je kijkt naar dit seizoen is hij die 40 miljoen gewoon niet meer waard.
AC Milan weet ook nog niet precies wat ze er volgend seizoen aan kunnen hebben, dus dan ga je geen 40 miljoen neerleggen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58378537
LA Galaxy en Real Madrid hadden de transfersom van Beckham binnen no time terug verdiend met shirtjes. Beetje een probleem dat Ronaldinho Nike heeft en AC Milan Adidas, anders had Milan met een mooie campagne ook snel veel geld terug kunnen verdienen, ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
pi_58379773
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je kijkt naar dit seizoen is hij die 40 miljoen gewoon niet meer waard.
AC Milan weet ook nog niet precies wat ze er volgend seizoen aan kunnen hebben, dus dan ga je geen 40 miljoen neerleggen.
Man City heeft blijkbaar 40m over voor hem. Iedereen tevreden?
Het lijkt me alleszins een mooie club voor hem op dit moment.

Zo krijgt hij mss zijn carriere weer op de rails. Laten we hopen
pi_58379866
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:50 schreef pinow het volgende:

[..]

Man City heeft blijkbaar 40m over voor hem. Iedereen tevreden?
Het lijkt me alleszins een mooie club voor hem op dit moment.

Zo krijgt hij mss zijn carriere weer op de rails. Laten we hopen
Tja, maar Manchester City lijkt me niet echt een club voor Ronaldinho. Milan lijkt me dat meer.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:01:39 #116
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58379972
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, maar Manchester City lijkt me niet echt een club voor Ronaldinho. Milan lijkt me dat meer.
Klopt, maar toch zou het niet onverstandig zijn. Hij zou daar de absolute vedette zijn en elke wedstrijd spelen. Hij zou Manchester City tot een hoger nivo kunnen brengen en erg veel bewondering en respect kunnen afdwingen. Als ik Ronaldinho was had ik het mischien wel gedaan.
pi_58380036
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Klopt, maar toch zou het niet onverstandig zijn. Hij zou daar de absolute vedette zijn en elke wedstrijd spelen. Hij zou Manchester City tot een hoger nivo kunnen brengen en erg veel bewondering en respect kunnen afdwingen. Als ik Ronaldinho was had ik het mischien wel gedaan.
Bij Barca was hij op een bepaald moment ook de grote vedette, en daar is het juist misgegaan.
pi_58380053
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Voila, zo denk ik er ook over

Proberen met regelmaat uit te blinken. En zo het plezier terugvinden.
Als hij naar Milan gaat, blijft hij een volgevreten vedette
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:26:26 #119
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58380425
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Bij Barca was hij op een bepaald moment ook de grote vedette, en daar is het juist misgegaan.
Bij een andere club zal het niet veel anders zijn, dat heb je nu eenmaal wanneer je een van de beste spelers van de wereld bent.
pi_58879360
quote:
'Alleen Manchester City wil Ronaldinho nog hebben'

24/05/2008 13:16

Ronaldinho mag dan een briljante voetballer zijn, steeds minder clubs willen hem inlijven. Momenteel zou alleen Manchester City nog echt geļnteresseerd zijn de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar in te lijven.

Volgens het doorgaans goed ingevoerde L'Equipe heeft Man City ongeveer dertig miljoen euro over voor Ronaldinho en bieden The Citizens hem een jaarsalaris van tien tot twaalf miljoen euro aan. Bij Barēa staat hij voor negen miljoen op de loonlijst.

De Franse sportkrant meldt dat AC Milan onlangs tot een persoonlijk akkoord met Ronaldinho was gekomen, maar de Italianen zouden twijfelen aan de ambities van de vedette. De clubleiding is nog wel in gesprek met Barcelona over de begenadigde speler.

Ronaldinho moet weg bij Barcelona. Dit seizoen presteerde hij ondermaats, terwijl hem een onprofessionele instelling werd verweten. Dat laatste zou de meeste clubs doen twijfelen, aldus L'Equipe. Ook al is hij pas 28 jaar, toch vragen de clubs zich af of hij nog kan terugkeren op zijn oude niveau én nog wel ambitieus genoeg is.
pi_58879377
Van zo'n salaris word je toch ook ongemotiveerd
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:03:35 #122
159022 AminBen
El Maestro
pi_59811882
quote:
Fat chance of playing for City

By NEIL CUSTIS

MANCHESTER CITY have cooled on buying Ronaldinho — believing he has spent too much time with Ronald McDonald. Big Ron still has his trademark cheesy smile . . . but seems to have tucked into a few cheesy burgers. The portly Brazilian was pictured at a charity match in Venezuela on Saturday looking like he had hidden the ball up his shirt. It has shocked City boss Mark Hughes and club officials who are now rethinking their bid to land the Barcelona superstar.

City were pulling out all the stops in a bid to land the playmaker and Ron’s advisors claimed he would buckle down and make a go of the Premier League. But now the evidence suggests otherwise. City are battling AC Milan to land the World Cup winner, 28, who would cost £20million plus £130,000 a week in wages.

Ronaldinho says he just wants to get back playing after missing the last two months of the Spanish season with a knee injury and being told Barca want to sell him. Ronaldinho said: “A lot of things have been invented about me but the Barcelona fans recognise my hard work and professionalism. All that I ask now is to return to playing as soon as possible — it doesn’t matter where. I want to do what I love most of all, and that is to play football.”
pi_59864010
Volgens L'Equipe praat hij met LA Galaxy over een overgang .
pi_59864040
Dan is ie wel enorm afgezakt
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:58:48 #126
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59865381
Iedereen houdt van doekoe... iedereen houdt van geld...

Naar Manchester City zie ik hem niet gaan, mede omdat Jo er ook bij is gekomen voor 24 miljoen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59865518
Ronaldinho Leeft dat over het paard getild figuur nog .
pi_59865727
Makkelijk om Ronaldinho nu te bashen..net zoiets als iemand trappen terwijl hij al op de grond ligt.

De voetballer Ronaldinho blijft legendarisch en uniek natuurlijk. Dat hij er niet mee kan omgaan is jammer, maar doet niets af aan zijn kwaliteiten.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59866424
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef Flashwin het volgende:
Makkelijk om Ronaldinho nu te bashen..net zoiets als iemand trappen terwijl hij al op de grond ligt.

De voetballer Ronaldinho blijft legendarisch en uniek natuurlijk. Dat hij er niet mee kan omgaan is jammer, maar doet niets af aan zijn kwaliteiten.
Moet hij het wel een bepaalde periode te laten zien. Om hem voor die korte tijd dat hij wel top was legendarisch te noemen gaat mij te ver.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59866576
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Moet hij het wel een bepaalde periode te laten zien. Om hem voor die korte tijd dat hij wel top was legendarisch te noemen gaat mij te ver.
Noem 5 spelers die meer hebben bereikt
quote:
Honors

Club
Rio Grande do Sul State Championship: 1999
Rio Grande do Sul State Cup: 1999
Intertoto Cup: 2001
Spanish Liga: 2005, 2006
Supercopa de Espańa: 2005, 2006
UEFA Champions League: 2006
FIFA Club World Cup 2006: Runners-up

International
FIFA U-17 World Cup: 1997
Copa America: 1999
FIFA World Cup: 2002
Confederations Cup: 2005

Individual
Pelé named Ronaldinho in his 125 Top Living Footballers in March 2004.
FIFA World Player of the Year: 2004, 2005
World Soccer Player of the Year: 2004, 2005
European Footballer of the Year: 2005
FIFPro World Player of the Year 2005, 2006
FIFPro World XI: 2005, 2006, 2007
UEFA Club Footballer of the Year: 2005-06
UEFA Club Best Forward: 2004-05
UEFA Team of the Year: 2004, 2005, 2006
Best foreign player in La Liga: 2004, 2006
EFE Trophy: Best Ibero-American Player in La Liga: 2004
FIFA World Cup 2002 All-Star team: 2002
FIFA Club World Cup Bronze Ball Award: 2006
FIFA Confederations Cup Top Scorer: 1999
FIFA Confederations Cup Golden Ball: 1999
Rio Grande do Sul State Championship Top Scorer: 1999
pi_59867565
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Noem 5 spelers die meer hebben bereikt
[..]

Laat eerst 1 ding duidelijk zijn, hij heeft genoeg bereikt. Maar om hem legendarisch te noemen, dat gaat me te ver. |Daarvoor vind ik hem, zelfs als hij een goed seizoen draait, te veel wedstrijden niet goed spelen. Hij pakt zijn doelpuntjes mee. Maldini, Zidane, Deschamps, Giggs, Matthäus, Baresi, Pirlo en zelfs Seedorf meer legendarisch dan Ronaldinho. Niet allemaal gezegend met evenveel talent, maar ze hebben het in elk geval wel beter gebruikt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59867976
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]

De Ronaldinho uit de jaren 2004 en 2005 is m.i. technisch het beste wat de wereld ooit heeft gezien. Beter, veelzijdiger, onwaarschijnlijker dan Pele, Maradona, Zidane of wie dan ook.

Iets anders is dat hij het idd te weinig heeft laten zien. 2002 was ondanks de titel niet zijn WK, zoals 1986 voor Maradona. Hij had het in 2006 moeten laten zien, maar toen heeft hij gefaald. Daar zit misschien een stuk mentaliteit bij wat anderen beter hadden.

Hij zal dus niet zo legendarisch worden als Pele en Maradona, en Zidane versloeg hem op een beslissend moment (WK 2006). Maar ik had niet gedacht ooit nog zo'n voetballer te zien als hij: technisch zonder beperkingen, razendsnel, getruct én intelligent, een showman én efficiėnt, een meester in werkelijk alle facetten van het spel (passeren, scoren, passen, vrije trappen, etc). En dat in een tijd van zulk snel voetbal en extreem kleine ruimtes.

Ik praat overigens in de verleden tijd want ik denk niet dat hij zijn vroegere niveau nog zal halen.
pi_59868093

Op 1:19 zie je zijn dikke pens echt goed .
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:48:13 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59868250
Ronaldinho is gewoon een geweldige speler, enorm veel van hem genoten!.
Jammer dat het nu niet de goede kant op gaat, maar dat doet niets af aan de geweldenaar die hij is!!

Ronaldinho!

Ik kan me verder volledig vinden in de woorden van Soul79.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59868621
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:37 schreef Soul79 het volgende:

[..]

De Ronaldinho uit de jaren 2004 en 2005 is m.i. technisch het beste wat de wereld ooit heeft gezien.
2 jaar is gewoon tekort om echt legendarisch genoemd te worden.

Verder heeft Ronaldinho ook gewoon in het goede team gespeeld, Barcelona was in die tijd zo slecht nog niet. Dat maakt het ook knapper om er nog zo ver bovenuit te steken, maar bij een PSG waar hij had vooral alleen moeten doen pakte hij de prijzen niet.

Daarom geen legende, maar voor een periode wel de beste speler ter wereld geweest.
pi_59964347
Officieel in de selectie van Braziliė voor de OS.
pi_59977579
Even een quote uit een gesloten topic:
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Grimm het volgende:

0 punten en wat kilotjes te veel

Opmerkelijk toch...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:05:53 #138
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_59977721
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
Even een quote uit een gesloten topic:
[..]
Pijnlijk
pi_59988054
Hij gaat knallen op de OS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60075235
quote:
‘Ronaldinho dreigt contract te vernietigen voor Peking’
Datum: 13-jul-2008 14:00

Ronaldinho (foto) wil er alles aan doen om met de Braziliaanse selectie mee te gaan naar de Olympische Spelen in Peking. De Braziliaan is opgeroepen als dispensatiespeler voor de Spelen, maar zijn club FC Barcelona weigert Ronaldinho naar Peking te laten gaan. ‘Dinho’ dreigt nu zijn contract te laten ontbinden als hij niet mee mag naar Peking, zo schrijft El Globo.

‘Als FC Barcelona Ronaldinho na zijn uitleg en argumenten te hebben gehoord niet toestaat om deel te nemen aan de Spelen, zal hij zijn contract met de club vernietigen,’ zo meldt de Braziliaanse krant. Ronaldinho is op dit moment volgens zijn zaakwaarnemer Roberto de Assis in Porto Alegre aan het trainen om fit te zijn voor de Spelen.

Verweven met het conflict over deelname aan de Spelen tussen Barēa en Ronaldinho zijn de transfergeruchten rondom de Braziliaan. AC Milan zou dichtbij een akkoord met de technicus zijn. Daarnaast zou ook Manchester City veel geld voor de aanvaller overhebben. (EvS)
pi_60078023
Logische opstelling van hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juli 2008 @ 18:00:48 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60078939
Volgens sport.es komt hij morgen terug naar de club om afscheid te nemen, vervolgens zal hij tekenen voor Manchester City.

klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60079151
Zou ie dan toch echt voor City gaan?
pi_60081352
Het scheelt toch behoorlijk qua geld.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:02:59 #145
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60081620
Wel leuk. Ronaldinho in de Premier League.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 14 juli 2008 @ 01:23:35 #146
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60088339
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij gaat knallen op de OS
Sarcasm? Ik denk dat ie gaat banken namelijk.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:41:46 #147
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60134183
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:02 schreef The_Verve het volgende:
Wel leuk. Ronaldinho in de Premier League.
Toch niet...
quote:
Ronaldinho naar AC Milan

BARCELONA - De soap rond Ronaldinho is ten einde. De Braziliaan verdedigt komend seizoen de kleuren van AC Milan. Dat meldt de website van de Italiaanse topclub dinsdagavond.

Eerder op de dag onderhandelde AC Milan met Barcelona over een overgang van Ronaldinho naar Milaan. ,,AC Milan en Barcelona hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Ronaldinho. De speler komt morgen naar Milaan om een medische keuring te ondergaan en een contract tot 30 juni 2011 te tekenen,’’ aldus een verklaring van AC Milan.

Ronaldinho wordt woensdag gepresenteerd.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:43:17 #148
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134216
Ik ben blij dat hij toch bij een prachtige club terecht komt nu.
Premier League is niets voor hem.
pi_60134296
De site van Milan

dinsdag 15 juli 2008 @ 23:47:06 #150
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60134298
Milan wilde Kakį niet vrijgeven voor de OS. Hoe zit het dan nu met Dinho? Ik dacht echt dat ie voor City zou kiezen met als eis dat hij naar de OS zou mogen. Wellicht heeft ie dat nu alsnog
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60134342
Ben benieuwd of ie van Milan trouwens wel naar de OS mag of dat het ook allemaal een spel was om bij Barca weg te mogen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:48:52 #152
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60134347
Ik hoop dat ie zichzelf herpakt, moet lukken in dat laboratorium in Milaan.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:56:14 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134493
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
De site van Milan

[ afbeelding ]
Ze zijn er maar wat blij mee.
Maar Milan wilde Ronaldinho ook al heel lang hebben natuurlijk.

Ik hoop dat hij zijn oude vorm weer pakt en gaat schitteren in Milaan.
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:01:49 #154
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60134602
Ik heb echt een schurfthekel aan Milan, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel. Ik verwacht niet veel meer van Dinho, maar hij kan zomaar weer gaan verbazen.

Ik had hem liever bij Barēa gezien, want een dikke Dinho op de bank daar is natuurlijk wel lachen gieren brullen

Wel geinig dat Milan nu in anderhalf jaar voor de tweede keer een dikke Ronaldo van een Spaanse topclub overneemt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:08:19 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134694
Waarom heb je zo'n hekel aan AC Milan, Weebl?
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:12:15 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60134746
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
De site van Milan

[ afbeelding ]

Al bekend hoeveel dat geintje gaat kosten?
pi_60134768
De site van Milan ligt plat
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:16:50 #158
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134838
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:12 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Al bekend hoeveel dat geintje gaat kosten?
21 miljoen euro. (en nog eens 4 in bonussen etc)
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:19:59 #159
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60134901
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

21 miljoen euro. (en nog eens 4 in bonussen etc)
Ah okay. Dank voor de info.

Nu zijn conditie nog even op peil, maar dat komt wel goed op Milanello.
pi_60138256
Ik ben benieuwd, als voetballiefhebber hoop ik toch dat hij weer op gaat bloeien. AC Milan lijkt me wat dat betreft wel de ideale club eigenlijk.
pi_60138350
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Seedorf vond het toch niet zo een best idee? Een dergelijk nieuwsbericht staat mij bij.

Wel een risico hoor..
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat je met zo'n voetballer weinig risico loopt. 2 jaar geleden nog de beste van de wereld. Hij zal het toch niet verleerd zijn ?

quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:30 schreef WooZ het volgende:
25 miljoen 3 jarig contract
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Goed voor de Serie A dat Ronaldinho er komt voetballen en niet naar Chelsea of Manchester City vertrekt.
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig niet naar Chelsea idd

woensdag 16 juli 2008 @ 12:51:53 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60142330
Gelukkig niet naar Manchester City
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:02:53 #163
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60144014
Jammer dat hij niet naar City is gegaan, ik vrees nu wel erg voor de basisplaats van Seedorf.
Ik denk dat Seedorf nu ook het beste op zoek kan gaan naar een andere club, laat Seedorf maar naar City gaan. Is best wel een leuke club voor een speler zoals Seedorf.
pi_60144602
Seedorf wil toch ook naar de PL, wat im begreep? Dan zal hij inderdaad wel bij zo'n overambitieuze club als City of Spurs komen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60144773
Hopelijk haalt ie zijn oude niveau weer. Als het bij een club moet kunnen is het wel Milan
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:41:00 #166
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60144945
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Seedorf wil toch ook naar de PL, wat im begreep? Dan zal hij inderdaad wel bij zo'n overambitieuze club als City of Spurs komen.
Zouden toch 2 mooie clubs zijn voor Clarence Seedorf.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:57:14 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60146784
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Zouden toch 2 mooie clubs zijn voor Clarence Seedorf.
Zouden ook de enige opties voor hem zijn lijkt me. Voor de top in Engeland is Seedorf te laat.
pi_60147826
Hmm, AC is een kutclub, maar als voetballiefhebber hoop ik dat Ronaldinho weer opbloeit. Ik ben benieuwd .
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:54:21 #169
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60147947
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:57 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Zouden ook de enige opties voor hem zijn lijkt me. Voor de top in Engeland is Seedorf te laat.
Bij een club als Liverpool zou hij zomaar in de basis kunnen staan.
pi_60148052
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:33 schreef Triptamine het volgende:
Hopelijk haalt ie zijn oude niveau weer. Als het bij een club moet kunnen is het wel Milan
Laat de medische staf op Milanello maar met Ronnie aan de gang gaan. Dan moet het zeker goed komen.
That's all folks!
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 17:32:34 #171
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60148600
Seedorf is middenvelder, Ronaldinho spits.
pi_60148695
Ja, en in 4-5-1 zitten 5 middenvelders en in 4-4-2 heb je er 4, en in 4-3-3 nog maar 3.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:45:47 #173
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60148850
quote:
Milan respecteert Ronaldinho's olympische droom

16/07/2008 17:25

Ronaldinho krijgt toestemming van AC Milan om met de Braziliaanse nationale ploeg mee te doen aan de Olympische Spelen in Peking. De nieuwe club van de 28-jarige dispensatiespeler houdt het recht op een veto, wat Barcelona wel wilde gebruiken, op zak.

'Wij respecteren de afspraak die hij met Braziliė heeft gemaakt voordat hij tekende voor Milan', lichtte voorzitter Adriano Galliani toe. 'We zouden hem hebben tegengehouden als hij al bij ons zou hebben getekend en zijn woord nog niet aan Braziliė had gegeven. Maar wij ontnemen hem nu niet zijn droom om in China te spelen.'

De toestemming van Milan houdt wel in dat Ronaldinho mogelijk pas eind augustus aansluit bij de Rossoneri. Het olympische voetbaltoernooi eindigt met de finale op 23 augustus. Braziliė heeft nog nooit goud gepakt op de Olympische Spelen. Het is de enige prijs die nog ontbreekt voor De Kanaries.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:46:42 #174
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60148865
Dat is dus gewoon een eis van hem geweest, anders zou ie niet tekenen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:48:41 #175
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60148904
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:46 schreef WeebI het volgende:
Dat is dus gewoon een eis van hem geweest, anders zou ie niet tekenen.
Yep, lijkt me duidelijk.
pi_60148937
Barca blij, AC Milan blij, Brazilie blij en Ronaldinho blij.
Ik zie hier een win-win-win-win-situatie.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:52:39 #177
148059 Pritt
Atheļst
pi_60148970
Die jongen gaat daar weer schitteren, hij is veel te makkelijk afgeserveerd door critici.
Iedereen kan wel eens een jaar met blessures hebben waardoor het niet loopt.

Dit mag over 2 jaar gequoted worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60149917
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:52 schreef Pritt het volgende:
Die jongen gaat daar weer schitteren, hij is veel te makkelijk afgeserveerd door critici.
Iedereen kan wel eens een jaar met blessures hebben waardoor het niet loopt.

Dit mag over 2 jaar gequoted worden.
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Het is en blijft een sieraad voor de voetbalsport .
pi_60155401
Mooie aankomst op 't trainingscomplex
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:57:01 #180
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60184137
http://www.dailymotion.co(...)vie_ronaldinho_sport

Dat ie het geweldig gaat doen daar!!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2008 @ 11:14:54 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_60184578
Verdiende miljoenen bij Barca en staat nu te glimmen alsof AC Milan zijn favo club is.

Heeft de laatste twee jaar Barca laten stikken.

Stank voor dank.

Mag lije dat ie daar mislukt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60184663
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef tong80 het volgende:
Verdiende miljoenen bij Barca en staat nu te glimmen alsof AC Milan zijn favo club is.

Stank voor dank.

Mag lije dat ie daar mislukt.

Moet hij dan kwaad kijken wanneer een vol stadion hem komt verwelkomen? Ik kan me voorstellen dat het een enorme kick geeft.
pi_60184729
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef tong80 het volgende:

Ja, Ronaldinho heeft Barēa in het seizoen 2006/2007 ook echt laten stikken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:04:26 #184
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60247998
quote:
Ronaldinho kiest voor opmerkelijk rugnummer

Ronaldinho zal het aankomende seizoen met een opmerkelijk rugnummer rondlopen. De kersverse aanwinst van AC Milan zag niet in het vrijgekomen nummer elf en koos voor rugnummer 80. Dit rugnummer was, hoe kan het ook anders, nog vrij. Klik hier! Bij Barcelona speelde de Braziliaanse dribbelaar jarenlang met rugnummer 10, maar bij Milan is dit nummer ‘eigendom’ van Clarence Seedorf. De Nederlander wilde zijn rugnummer niet afstaan aan Ronaldinho, waardoor deze verder moest kijken. Nummer elf was na het vertrek van Alberto Gilardino nog vrij, maar Dinho koos voor iets dat meer in het oog springt.

Tijdens de presentatie van de nieuwe shirts van Milan werd bekend dat Ronaldinho volgend jaar met nummer 80 op zijn rug zal rondlopen. De 28-jarige Braziliaan verwijst hiermee naar zijn geboortejaar. Milan is maar wat blij met de keuze en verwacht dat de supporters de shirts massaal zullen inslaan.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:41:53 #185
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60248611
En dan gaat Seedorf deze zomer weg en krijgt Ronnie toch nummer tien. Staan al die fans daar met hun 80
pi_60249764
Nummer 80? Je gaat toch geen shirt kopen van een speler met nummer 80 achterop? Jammer dat hij niet "gewoon" voor nummer 11 heeft gekozen.
pi_60249914
zijn gewicht?
pi_60250331
Nummer 11 is het nummer waarin hij wereldkampioen is geworden. Als je marketingsnummer niet werkt, waarom niet voor de nostalgie gaan?
pi_60251243
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nummer 11 is het nummer waarin hij wereldkampioen is geworden. Als je marketingsnummer niet werkt, waarom niet voor de nostalgie gaan?
Tja waarom niet R80?
pi_60259458
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nummer 80? Je gaat toch geen shirt kopen van een speler met nummer 80 achterop? Jammer dat hij niet "gewoon" voor nummer 11 heeft gekozen.
Net alsof het nummer enigzins boeit
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juli 2008 @ 06:05:44 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_60259872
Mooi nummer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:54:59 #192
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60261880
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 06:05 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer

dinsdag 22 juli 2008 @ 11:15:53 #193
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60263687
Achja, we hebben bij Milan nu Kaka met 22, Pirlo met 21, Oddo met 44 en Ronaldo met 99. Dan kan een Ronaldinho met 80 er ook nog wel bij
><(({°>
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:30:00 #194
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60273698
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Achja, we hebben bij Milan nu Kaka met 22, Pirlo met 21, Oddo met 44 en Ronaldo met 99. Dan kan een Ronaldinho met 80 er ook nog wel bij
Alsof 21 een vreemd nummer is
pi_60274598
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:30 schreef WeebI het volgende:

[..]

Alsof 21 een vreemd nummer is
Voor een basisspeler wel ja. Die hebben traditioneel 1 tm 11
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:07:00 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60275616
Klik

Dinho .
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:50:39 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60287786
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:19 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Voor een basisspeler wel ja. Die hebben traditioneel 1 tm 11
In Italiė zijn nummers in de 60 of 80 voor basisspelers doodnormaal trouwens.
pi_68919389
quote:
Flamengo wil Ronaldinho verlossen van Milan
Door Maarten Dekkers
Maandag, 11 mei 2009, 21:07

Flamengo begint zich te ontpoppen tot een toevluchtsoord van Braziliaanse vedetten, die op het Europese vasteland geen belangrijke rol meer vertolken. Eerder legde de club Adriano al vast en richt het nu het vizier op Ronaldinho van AC Milan.

De Braziliaanse vereniging is volgens O Globo de haalbaarheid van de komst van Ronaldinho aan het onderzoeken. Het contact met de zaakwaarnemer en broer van de speler, Roberto De Assis, is inmiddels gelegd. En ook de voormalig wereldvoetballer heeft wel oren in een terugkeer naar zijn geboorteland.

Ronaldinho is bij Milan bezig aan zijn eerste seizoen, maar komt in Italiė niet veel aan spelen toe. De optredens tijdens zijn verblijf bij FC Barcelona doen de liefhebber nog altijd watertanden. Echter in Milaan heeft hij niet de vorm kunnen tonen, waarmee hij in 2006 Barcelona naar winst in de Champions League leidde.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:29:46 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68919444
Best apart voetballen verleer je niet zou je denken
pi_68920795
Treurig .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')