abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 09:16:26 #101
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58016561
Of Ancelotti's kerstboomopstelling met:
Pato
Ronaldinho - Kaka
Ambrosini - Pirlo - Gattuso
><(({°>
pi_58016694
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:16 schreef BigKahuna het volgende:
Of Ancelotti's kerstboomopstelling met:
Pato
Ronaldinho - Kaka
Ambrosini - Pirlo - Gattuso
Dan mag Clarence wel terugkeren .
pi_58016696
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Schaamt zich
pi_58252996
quote:
'Barca vraagt teveel voor Ronaldinho'

MILAAN - De transfer van Ronaldinho naar AC Milan lijkt vast te lopen op de vraagprijs van Barcelona. Dat liet de Milanese voorzitter Silvio Berlusconi woensdag weten. AC Milan heeft ongeveer zestien miljoen euro over voor de Braziliaan, terwijl de Spanjaarden bijna het dubbele willen.

,,We willen hem nog steeds kopen en we weten dat hij zelf ook naar Milaan wil, maar Barcelona vraagt een ongekend hoog bedrag,’’ aldus Berlusconi op een Italiaanse radiozender. Vice-voorzitter Adriano Galliani gebruikte maandag al soortgelijke bewoordingen. ,,Ik weet niet of we tot een akkoord kunnen komen. Als het lukt is het geweldig, als het niet lukt gaan we ons richten op andere spelers.’’

Ronaldinho kwam onlangs al tot een persoonlijk akkoord met AC Milan. De tweevoudig Wereldvoetballer van het Jaar zou jaarlijks een salaris van acht miljoen euro op kunnen strijken in Milaan. (ANP/AFP)
32 miljoen
pi_58253241
Als je kijkt naar zijn staat van dienst en reputatie is dat toch niet zoveel, ondanks dat hij nu even in een mindere periode zit?

Hetzelfde als wat Ajax voor KJH zou vragen.
pi_58274396
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

32 miljoen
Ik vind het niet eens zo heel veel.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58274567
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens zo heel veel.
Ik ook niet..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 24 april 2008 @ 11:32:29 #108
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58274610
Het hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het uitermate vreemd dat iemand die zo goed kan voetballen zichzelf niet in de hand kan houden voor een paar jaartjes. Om alsnog daarna de "feestschade" in te halen. Natuurlijk verdiend Mister Barca genoeg doekoe bij Frank, maar kom op zeg.

Waar is de trots en de eer in het voetbal gebleven? Ik krijg stiekem steeds meer respect voor een zekere C. Ronaldo. Die zijn instelling op het veld drastisch verbeterd heeft en daarbuiten ook. Kan Ronaldinho nog een puntje aan zuigen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58274815
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Lyzio het volgende:
Het hele topic niet doorgelezen, maar ik vind het uitermate vreemd dat iemand die zo goed kan voetballen zichzelf niet in de hand kan houden voor een paar jaartjes. Om alsnog daarna de "feestschade" in te halen. Natuurlijk verdiend Mister Barca genoeg doekoe bij Frank, maar kom op zeg.

Waar is de trots en de eer in het voetbal gebleven? Ik krijg stiekem steeds meer respect voor een zekere C. Ronaldo. Die zijn instelling op het veld drastisch verbeterd heeft en daarbuiten ook. Kan Ronaldinho nog een puntje aan zuigen.
Dat van C Ronaldo is ook 100% de verdienste van Ferguson. Maar je hebt idd gelijk. Ronaldinho is mits fit de beste speler ter wereld, en om het dan zo te verneuken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 24 april 2008 @ 11:49:22 #110
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58275005
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat van C Ronaldo is ook 100% de verdienste van Ferguson. Maar je hebt idd gelijk. Ronaldinho is mits fit de beste speler ter wereld, en om het dan zo te verneuken
Dat heb ik inderdaad ook gelezen, dat de hand van Sir Alex hier een grote rol in gespeeld heeft. Opmerkelijk wat mij betreft, als je bedenkt dat het niet dé grootste motivator ter wereld is. En ook niet altijd even correct met spelers omgaat. Hij zal 'm wel moeten, want de kwestie van Nistelrooy ben ik nog niet vegeten. Afijn, dat is geheel off-topic.

Ik hoop natuurlijk van harte dat Ronaldinho weer gauw het licht ziet en op niveau komt om ons weer het licht uit de ogen te voetballen. Want het is en blijft een parel uit de voetballerij!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58377186
quote:
Barcelona wil veertig miljoen euro voor Ronaldinho
29 april 2008

Als een club Ronaldinho over wil nemen van FC Barcelona, dan zal het zeker veertig miljoen euro op tafel moeten leggen. Dat heeft Joan Laporta, de voorzitter van de Catalaanse club, dinsdag laten weten. Eerder werd bekend dat AC Milan de aanvaller dolgraag wil hebben, maar de Italianen willen 'slechts' zestien miljoen euro betalen.

Vanwege dit grote verschil tussen vraag en aanbod, houdt Laporta er serieus rekening mee dat Ronaldinho ook volgend seizoen nog speler van FC Barcelona is. "Ronaldinho moet nieuwe motivatie vinden, maar het is niet uitgesloten dat hij dat bij ons vindt. Hij heeft bovendien nog een contract tot 2010", aldus de preses.

In 2003 kocht de Catalaanse club Ronaldinho voor 30 miljoen euro van Paris Saint Germain. De Braziliaan, die momenteel met allerlei blessures kampt, speelde dit seizoen slechts dertien wedstrijden in de hoofdmacht van Barēa. Enige tijd geleden bereikte hij al een persoonlijk akkoord met AC Milan. Bij de Italiaanse topclub kan de aanvaller (28) een slordige acht miljoen euro per jaar gaan verdienen.
pi_58377269
Als je kijkt naar dit seizoen is hij die 40 miljoen gewoon niet meer waard.
AC Milan weet ook nog niet precies wat ze er volgend seizoen aan kunnen hebben, dus dan ga je geen 40 miljoen neerleggen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58378537
LA Galaxy en Real Madrid hadden de transfersom van Beckham binnen no time terug verdiend met shirtjes. Beetje een probleem dat Ronaldinho Nike heeft en AC Milan Adidas, anders had Milan met een mooie campagne ook snel veel geld terug kunnen verdienen, ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
pi_58379773
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je kijkt naar dit seizoen is hij die 40 miljoen gewoon niet meer waard.
AC Milan weet ook nog niet precies wat ze er volgend seizoen aan kunnen hebben, dus dan ga je geen 40 miljoen neerleggen.
Man City heeft blijkbaar 40m over voor hem. Iedereen tevreden?
Het lijkt me alleszins een mooie club voor hem op dit moment.

Zo krijgt hij mss zijn carriere weer op de rails. Laten we hopen
pi_58379866
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:50 schreef pinow het volgende:

[..]

Man City heeft blijkbaar 40m over voor hem. Iedereen tevreden?
Het lijkt me alleszins een mooie club voor hem op dit moment.

Zo krijgt hij mss zijn carriere weer op de rails. Laten we hopen
Tja, maar Manchester City lijkt me niet echt een club voor Ronaldinho. Milan lijkt me dat meer.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:01:39 #116
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58379972
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, maar Manchester City lijkt me niet echt een club voor Ronaldinho. Milan lijkt me dat meer.
Klopt, maar toch zou het niet onverstandig zijn. Hij zou daar de absolute vedette zijn en elke wedstrijd spelen. Hij zou Manchester City tot een hoger nivo kunnen brengen en erg veel bewondering en respect kunnen afdwingen. Als ik Ronaldinho was had ik het mischien wel gedaan.
pi_58380036
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Klopt, maar toch zou het niet onverstandig zijn. Hij zou daar de absolute vedette zijn en elke wedstrijd spelen. Hij zou Manchester City tot een hoger nivo kunnen brengen en erg veel bewondering en respect kunnen afdwingen. Als ik Ronaldinho was had ik het mischien wel gedaan.
Bij Barca was hij op een bepaald moment ook de grote vedette, en daar is het juist misgegaan.
pi_58380053
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Voila, zo denk ik er ook over

Proberen met regelmaat uit te blinken. En zo het plezier terugvinden.
Als hij naar Milan gaat, blijft hij een volgevreten vedette
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:26:26 #119
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58380425
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Bij Barca was hij op een bepaald moment ook de grote vedette, en daar is het juist misgegaan.
Bij een andere club zal het niet veel anders zijn, dat heb je nu eenmaal wanneer je een van de beste spelers van de wereld bent.
pi_58879360
quote:
'Alleen Manchester City wil Ronaldinho nog hebben'

24/05/2008 13:16

Ronaldinho mag dan een briljante voetballer zijn, steeds minder clubs willen hem inlijven. Momenteel zou alleen Manchester City nog echt geļnteresseerd zijn de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar in te lijven.

Volgens het doorgaans goed ingevoerde L'Equipe heeft Man City ongeveer dertig miljoen euro over voor Ronaldinho en bieden The Citizens hem een jaarsalaris van tien tot twaalf miljoen euro aan. Bij Barēa staat hij voor negen miljoen op de loonlijst.

De Franse sportkrant meldt dat AC Milan onlangs tot een persoonlijk akkoord met Ronaldinho was gekomen, maar de Italianen zouden twijfelen aan de ambities van de vedette. De clubleiding is nog wel in gesprek met Barcelona over de begenadigde speler.

Ronaldinho moet weg bij Barcelona. Dit seizoen presteerde hij ondermaats, terwijl hem een onprofessionele instelling werd verweten. Dat laatste zou de meeste clubs doen twijfelen, aldus L'Equipe. Ook al is hij pas 28 jaar, toch vragen de clubs zich af of hij nog kan terugkeren op zijn oude niveau én nog wel ambitieus genoeg is.
pi_58879377
Van zo'n salaris word je toch ook ongemotiveerd
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:03:35 #122
159022 AminBen
El Maestro
pi_59811882
quote:
Fat chance of playing for City

By NEIL CUSTIS

MANCHESTER CITY have cooled on buying Ronaldinho — believing he has spent too much time with Ronald McDonald. Big Ron still has his trademark cheesy smile . . . but seems to have tucked into a few cheesy burgers. The portly Brazilian was pictured at a charity match in Venezuela on Saturday looking like he had hidden the ball up his shirt. It has shocked City boss Mark Hughes and club officials who are now rethinking their bid to land the Barcelona superstar.

City were pulling out all the stops in a bid to land the playmaker and Ron’s advisors claimed he would buckle down and make a go of the Premier League. But now the evidence suggests otherwise. City are battling AC Milan to land the World Cup winner, 28, who would cost £20million plus £130,000 a week in wages.

Ronaldinho says he just wants to get back playing after missing the last two months of the Spanish season with a knee injury and being told Barca want to sell him. Ronaldinho said: “A lot of things have been invented about me but the Barcelona fans recognise my hard work and professionalism. All that I ask now is to return to playing as soon as possible — it doesn’t matter where. I want to do what I love most of all, and that is to play football.”
pi_59864010
Volgens L'Equipe praat hij met LA Galaxy over een overgang .
pi_59864040
Dan is ie wel enorm afgezakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')