Deze 2 zaken staan lijnrecht tegenover mekaar in mijn optiek, dus daar gaat je redenering al mankquote:Op maandag 24 september 2007 17:52 schreef Suzziieee het volgende:per 1-1-2008 ben ik 100% eigenaar van mijn/ons huis.Ik ga de hypotheek ook alleen betalen.. maar op papier blijven ex en ik voorlopig beide hypotheeknemer.
nee dat geeft niet , het gaat erom wie de hypotheekrente betaald>>quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Deze 2 zaken staan lijnrecht tegenover mekaar in mijn optiek, dus daar gaat je redenering al mank
Een drogredenering met het oog op de consequenties. Men beargumenteert dat een stelling waar of juist onwaar is, omdat het tegendeel nadelige consequenties zou hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 19:02 schreef Suzziieee het volgende:
Verder ben ik niet bang dat hij zijn schuld niet zou afbetalen en hij hoeft zeker niet bang te zijn dat ik de hypotheek niet ga betalen.want zou ik dat niet doen dan word mijn huis verkocht op een gegeven moment door de bank..dus daar schiet ik zeker niets mee op.![]()
Ik heb het toen gedaan omdat een vriendin bij me kwam wonen en ik het huis zelf al gekocht had, maar de financiering nog niet geregeld en ze had zelf een ander huis die ze voorlopig wilde verhuren.quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef ozzyat105 het volgende:
ok zo had ik het nog niet bekeken, klinkt wel aannemelijk
alleen zou ik dat nooit doen als mede hypotheeknemer, want je loopt wel een risico maar de ander is 100% eigenaar
daar staat dan niks tegenover!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |