abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53452224
suerte ik zou het niet weten. je zou even rond kunnen bellen.

ik heb helemaal niets gedaan vorig jaar. ik moet zeggen dat ik toch niks aan gehad want alles ging vanzelf want de vk zegt toch wat je moet doen.

miss_sly fijn dat die test ook positief was
mama van 3 kids!
pi_53452539
Wat gaan jullie snel zeg!!!

Miss_sly, gaaf he nog zo'n positieve test?? Kan je het nu al een beetje geloven? Nou in ieder geval heel veel succes met de vieze flessen!! Ik hoop voor je dat je niet elke keer dat je moet kokhalsneigingen van de geur krijgt. Ik wilde op een gegeven moment niet meer naar de wc ivm de lucht... Maar het is maar 10 weken, en voor een goed doel!

BE, baantjes trekken met de bejaarden.... Dan is het bad best wel koud hoor. Ik heb dat wel eens gedaan tijdens mijn studententijd. Lekker 's morgens om 7 uur in het zwembad liggen om vervolgens heel fris op school te zitten. Maar bij zwangerschapszwemmen zijn baden meestal verwarmt. Maar goed je kan het best een keer proberen....

DeLiedje, hoe was de cursus?? Was het leuk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:32:58 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53452707
Bij ons is het bad als ik het goed heb ook verwarmd bij de bejaarden (en bij de gehandicapten en kinderen).
Eventueel bijgewarmd door de incontinente mensen in die groepen.
pi_53452730
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
gatver
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:35:12 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53452741
pi_53452745
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons is het bad als ik het goed heb ook verwarmd bij de bejaarden (en bij de gehandicapten en kinderen).
Je moet even kijken of het zwembad een website heeft. Bijna elk zwembad heeft 1 dag dat ze de baden extra verwarmen.
pi_53452780
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat net te ontbijten
pi_53452854
Ach bij de peuterbadjes heb ik ook altijd zo iets van "het schijnt hier een heel urinerijk watertje te zijn".
pi_53452882
bij miesje heb ik samen met manlief een cursus gedaan, was op zich wel gezellig maar ik heb er niks aan gehad. Ook geen contact meer met de andere ouders.

Bij deze doe ik alleen zwangerschapszwemmen iets wat ik echt leuk vind en zo ben ik ook lekker in beweging.

Overigens heb ik na de bevalling wel via de thuiszorg gym gedaan, dat was wel een aanrader, merkte dat ik door 8 lessen? toch een stuk sneller weer lekker in mijn vel zat, vooral de oefeningen om je bekkenbodemspier weer een beetje terug te krijgen was erg nuttig! maar die kan je eigenlijk ook zelf doen.

verder kan ik niet wachten vanmiddag bij fontys een echo, ben benieuwt of hun ook een piemeltje gaan zien. en natuurlijk hoe het gaat, scheelt dat ik weet dat het goed gaat met prupje, vorige week tijdens de echo uitgebreid gekeken. Maar nu ben ik benieuwt of ze hem kunnen vinden, en hoe lang het duurt enz. maar goed dat zien we van eigens wel.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:43:52 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53452912
Hmmm, de bejaarden zwemmen midden op de dag, daar heb ik ook niet zo veel aan. Mss dan 'dames-zwemmen' 's avonds maar.
pi_53452946
ze gooien zoveel troep in dat water dat die urine echt niet meer schadelijk/vies is hoor!

bij miejse tijdens het zwangerschapszwemmen was ik overtijd en ging ik het water uit om te plassen, iedereen dacht dat het begonnen was, heb nog nooit zo hard gelachen
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53454206
Suerte, als je je hier opgeeft bij de thuiszorg krijg je vanzelf een uitnodiging. Ik heb vanaf 28 weken gehad en gisteravond laatste les (heeft wel een vakantie van een paar weken tussen gezeten). Ik denk (en hoop) dat ik er wel wat aan gehad heb. Het ademhalen oefenen, dingen doorspreken. Dat heb ik wel als prettig ervaren. Ben heel benieuwd wat daar op het moment supreme nog van is blijven hangen. We hebben ook 2 partnerlessen gehad en hoewel mijn lief er nogal mopperig over was voordat hij mee was geweest, heb ik toch de indruk dat hij het ook wel nuttig vond.
En buiten het praktische vind ik het ook wel leuk dat ik wat nieuwe mensen heb leren kennen, we hebben een leuk groepje.
We hebben na de bevalling ook nog een aantal (5 geloof ik) lessen.

Klein Spookje, dat is niet lekker zo'n rotnacht. Hopelijk zijn de komende nachten weer een stuk beter! En die verkoudheid moet ook maar gauw over zijn, want daar is niks aan.
Is de cake lekker geworden? Vast wel! Laat je maar lekker verwennen bij je moeder straks!

BE getsie... bijgewarmd bad... . Goed je mond dichthouden tijdens het baantjes trekken dan he!

En bij deze meldt ik mij weer, beetje eerder dan gisteren . Heerlijk geslapen, al drijf ik bijna mn bed uit door de matrasbeschermer. Alles rustig hier, ik ga zo even boodschappen doen. Pannenkoekenmix (welke werkt het beste?! ) halen, want morgen gaan we maar eens aan de pannenkoeken. Dat in combinatie met de volle maan... wie weet .
Fake it till you make it...
pi_53454477
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:56 schreef Nijna het volgende:

En bij deze meldt ik mij weer, beetje eerder dan gisteren . Heerlijk geslapen, al drijf ik bijna mn bed uit door de matrasbeschermer. Alles rustig hier, ik ga zo even boodschappen doen. Pannenkoekenmix (welke werkt het beste?! ) halen, want morgen gaan we maar eens aan de pannenkoeken. Dat in combinatie met de volle maan... wie weet .
En dan ook nog een lekkere voetmassage dan komt het helemaal goed.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53454534
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef MeNicole het volgende:

[..]

En dan ook nog een lekkere voetmassage dan komt het helemaal goed.
* Nijna zal het linkje van dit topic even aan manlief mailen, vooral om deze reactie hahaha.
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:14:54 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53454629
stinkie staat ook niet te juichen over die partneravond hoor, hoewel het volgens mij ook wel een beetje een houding is.
Vriendinnetje van mij ging met 36 weken het ziekenhuis in met gebroken vliezen, toen is haar vriend in z'n eentje naar die partneravond gegaan, echt heel stoer! En dat vonden alle anderen die avond ook dus hij was helemaal het mannetje na afloop!

Oh, ik moet ineens aan iets denken door je matjes verhaal Nijna. We krijgen dus als het goed is volgende week onze nieuwe (lease)auto en daarin zit dus, door een foutje bij de dealer, leren bekleding.
Zegt stinkie gisteren heel droog 'nou, mochten je vliezen dan in de auto breken maakt dat ook niks meer uit, doekje erover en klaar. Lekkertje die van mij, heerlijk praktisch denken.

Heb je er wel iets van een handdoek of zo overheen liggen Nijna? Of maakt het dat alleen maar warmer?
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:38 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53454801
ik zag ergens in een reclame-blaadje waterdichte matrashoezen .. Bij Aldi of Lidl ofzo binnenkort.

Moet ik ook nog over nadenken idd.. vorige keren hadden we een waterbed, dus op zo'n vinyl-matras kan een beetje vruchtwater niet echt kwaad.... Maar op een gewoon matras is dat toch wat anders.
(Al zijn de vorige keer m'n vliezen gebroken toen ik in bed lag... ben er in m'n hele zwangerschap nog nooit zo snel uit geweest Geen druppel in m'n bed
Wat trouwens sowieso maar een heel klein beetje.. alleen een dun straaltje dat langs m'n benen liep, heb heel lang getwijfeld of het nou urine was of vruchtwater )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53454818
Dat is echt manseigen hoor dat ze niet mee willen naar die partner avond. Michel wilde ook niet mee. Is wel meegegaan maar vond er niets aan...

WIj hadden van die hydrofiele matjes ind e auto liggen en daar ben ik steeds op gaan zitten als we met de auto weggingen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53454976
Ik hoop zo dat niet mn vliezen zonder waarschuwing breken... Stel je voor loop je in de supermarkt... Oh ik moet er niet aan denken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:29:21 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53455027
Oh, dat zou me nou weer helemaal niets kunnen schelen.
Het betekent namelijk ook dat je hoe dan ook binnen 36 (?) uur moeder wordt!
Ik zou waarschijnlijk stuiterend de supermarkt uit gaan!
pi_53455109
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie staat ook niet te juichen over die partneravond hoor, hoewel het volgens mij ook wel een beetje een houding is.
Vriendinnetje van mij ging met 36 weken het ziekenhuis in met gebroken vliezen, toen is haar vriend in z'n eentje naar die partneravond gegaan, echt heel stoer! En dat vonden alle anderen die avond ook dus hij was helemaal het mannetje na afloop!

Oh, ik moet ineens aan iets denken door je matjes verhaal Nijna. We krijgen dus als het goed is volgende week onze nieuwe (lease)auto en daarin zit dus, door een foutje bij de dealer, leren bekleding.
Zegt stinkie gisteren heel droog 'nou, mochten je vliezen dan in de auto breken maakt dat ook niks meer uit, doekje erover en klaar. Lekkertje die van mij, heerlijk praktisch denken.

Heb je er wel iets van een handdoek of zo overheen liggen Nijna? Of maakt het dat alleen maar warmer?
Volgens mij is het inderdaad ook wel een beetje een houding hoor! Overigens hoefden ze zelf niet mee te puffen enzo, dus dat scheelde weer . Wat een held die vriend van dat vriendinnetje. Gewoon zelf naar de partneravond, wauw!

Ik heb geen celstofmatje in de auto liggen, wel een vuilniszak, voor het geval dat. Maar ik ga er niet standaard op zitten. Onze vorige auto had leren bekleding, maar nu hebben we gewoon stof. We zien het wel .

Ik heb eerst die matrasbeschermer uit t kraampakket gebruikt (lees: klinkt als heel wat maar is gewoon ordinair plastic en dan handdoeken erover), maar dat ding kraakte enorme en dat was niet wat. Nu heb ik zo'n waterdichte molton gehaald (echt Hema...) en die blijft een stuk beter liggen en kraakt niet.
Maar waterdicht blijft waterdicht en dat zweet... Maar goed, als dat alles is...
Een nieuwe matras is wel erg kostbaar, deze is nog niet zo oud, dus het is voor een goed doel.
pi_53455152
Waterdicht molton, is dat duur? en kan je dat in alle maten krijgen?
pi_53455157
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop zo dat niet mn vliezen zonder waarschuwing breken... Stel je voor loop je in de supermarkt... Oh ik moet er niet aan denken.
Volgens mij moet je daar ook niet al te hard over nadenken, want dan blijf je die laatste weken misschien wel alleen nog maar thuis zitten wachten tot het gebeurd... Maar dat zijn wel dingen die door mn hoofd gaan als ik boodschappen ga doen (wat ik dus nu echt maar eens even ga doen ).
pi_53455229
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Waterdicht molton, is dat duur? en kan je dat in alle maten krijgen?
Bij Hema hebben ze alleen 90x200cm volgens mij. Het is eigenlijk een soort matje met aan de hoeken een elastieken band. Aangezien wij 1 groot matras hebben heb ik 'em aan de ene kant vastgemaakt met dat elastiek en aan de andere kant met veiligheidsspelden.
Maar ik heb horen zeggen dat ze bij leenbakker ook grotere zouden hebben...
Die van de Hema zijn 15 euro.
En je kan 'em later gebruiken voor je kind als die zindelijk aan t worden is... 2 vliegen in 1 klap.
pi_53455256
Hier ook nog een snacker. Ik kan geen genoeg krijgen van appelsap en alles wat met appels te mkn heeft. En oude kaas. Hmmm daar kan ik echt heel veel van op!
Maar ik moet niet denken aan een boterham 's ochtends.

Verder leuk nieuws: volgende week mag ik voor een echo!!! Ik vind het zo spannend. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53455308
Ik ga tzt dan wel even kijken bij de leen bakker..

Ik had trouwens nog een vraagje, hoe voelt het om een harde buik te hebben. Ik had gister echt een soort buikpijn, maar niet echt heel erg pijn. Het voelde alof mijn buik een ballon was die te hard was opgeblazen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')