gatverquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Eventueel bijgewarmd door de incontinente mensen in die groepen.
Je moet even kijken of het zwembad een website heeft. Bijna elk zwembad heeft 1 dag dat ze de baden extra verwarmen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons is het bad als ik het goed heb ook verwarmd bij de bejaarden (en bij de gehandicapten en kinderen).
Eventueel bijgewarmd door de incontinente mensen in die groepen.
En dan ook nog een lekkere voetmassage dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:56 schreef Nijna het volgende:
En bij deze meldt ik mij weer, beetje eerder dan gisteren. Heerlijk geslapen, al drijf ik bijna mn bed uit door de matrasbeschermer. Alles rustig hier, ik ga zo even boodschappen doen. Pannenkoekenmix (welke werkt het beste?!
) halen, want morgen gaan we maar eens aan de pannenkoeken. Dat in combinatie met de volle maan... wie weet
.
* Nijna zal het linkje van dit topic even aan manlief mailen, vooral om deze reactiequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan ook nog een lekkere voetmassage dan komt het helemaal goed.
Volgens mij is het inderdaad ook wel een beetje een houding hoor! Overigens hoefden ze zelf niet mee te puffen enzo, dus dat scheelde weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie staat ook niet te juichen over die partneravond hoor, hoewel het volgens mij ook wel een beetje een houding is.
Vriendinnetje van mij ging met 36 weken het ziekenhuis in met gebroken vliezen, toen is haar vriend in z'n eentje naar die partneravond gegaan, echt heel stoer!En dat vonden alle anderen die avond ook dus hij was helemaal het mannetje na afloop!
![]()
Oh, ik moet ineens aan iets denken door je matjes verhaal Nijna. We krijgen dus als het goed is volgende week onze nieuwe (lease)auto en daarin zit dus, door een foutje bij de dealer, leren bekleding.
Zegt stinkie gisteren heel droog 'nou, mochten je vliezen dan in de auto breken maakt dat ook niks meer uit, doekje erover en klaar.![]()
Lekkertje die van mij, heerlijk praktisch denken.
Heb je er wel iets van een handdoek of zo overheen liggen Nijna? Of maakt het dat alleen maar warmer?
Volgens mij moet je daar ook niet al te hard over nadenken, want dan blijf je die laatste weken misschien wel alleen nog maar thuis zitten wachten tot het gebeurd... Maar dat zijn wel dingen die door mn hoofd gaan als ik boodschappen ga doen (wat ik dus nu echt maar eens even ga doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop zo dat niet mn vliezen zonder waarschuwing breken... Stel je voor loop je in de supermarkt... Oh ik moet er niet aan denken.
Bij Hema hebben ze alleen 90x200cm volgens mij. Het is eigenlijk een soort matje met aan de hoeken een elastieken band. Aangezien wij 1 groot matras hebben heb ik 'em aan de ene kant vastgemaakt met dat elastiek en aan de andere kant met veiligheidsspelden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Waterdicht molton, is dat duur? en kan je dat in alle maten krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |