Klopt wel. Maar zoals bijvoorbeeld zaterdag begint Heracles weer erg laf. Dan is het vragen om problemen. In de tweede helft komt Everton erin en wordt er meer naar voren gespeeld. Toen kwamen ook de kansen en had Heracles eigenlijk moeten winnen. Hopelijk heeft Brood dat nu ook door en begint hij weer gewoon met Everton en Lakic samen in de spits.quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Een Ajaxsupporter die het redelijk goed in de gaten heeft.
Wat in uitwedstrijden te vaak gebeurd is dat we tegen een vroege tegentreffer aanlopen. Vervolgens loop je net zo lang achter de feiten aan totdat er aangevallen moet worden, en ligt het achterin weer open. Met Bosz hielden we net zo lang de nul tot we op het laatst konden toeslaan.
Ik denk dat je in de war bent met een andere wedstrijd aangezien Michalke niet meedeed tegen Sociedad. Wel speelde hij de wedstrijden die hij meedeed in de voorbereid erg goed en liet hij zien over een goed inzicht en een goede techniek te beschikken. Ik hoop dat hij goed ingespeeld raakt met de anderen aangezien er anders wel eens misverstanden kunnen ontstaan aangezien hij niet alleen passjes met zekerheid geeft.quote:Op maandag 24 september 2007 16:26 schreef Incolumis het volgende:
Michalke is echt 1 van de beteren van de selectie, heb em zien spelen tegen Sociedad, damn wat speelde hij hun weg zeg. veel overzicht heeft ie
quote:Op maandag 24 september 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn jullie eigenlijk wel tevreden over Brood?
Ik ben van de coach Brood eigenlijk nog nooit fan geweest, maar het is wel een sympathieke gast.quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
klopt, was tegen Sofia of heet dat bulgaarse clubjequote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met een andere wedstrijd aangezien Michalke niet meedeed tegen Sociedad. Wel speelde hij de wedstrijden die hij meedeed in de voorbereid erg goed en liet hij zien over een goed inzicht en een goede techniek te beschikken. Ik hoop dat hij goed ingespeeld raakt met de anderen aangezien er anders wel eens misverstanden kunnen ontstaan aangezien hij niet alleen passjes met zekerheid geeft.
Daar kunnen er inderdaad nog erg veel een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Everton spreekt trouwens al erg goed Nederlands.
Klavan linksback, en Michalke linkshalf. Toch?quote:KNVB zet Looms drie duels op strafbank
25/09/2007 16:12
Heracles Almelo moet het voorlopig doen zonder Mark Looms. De verdediger moet een kniestoot bekopen met een schorsing van drie wedstrijden.
Scheidsrechter Roelof Luinge ontging het incident in het duel met Ajax en deelde ook geen straf uit aan Looms. De tuchtcommissie van de KNVB was een andere mening toegedaan en legde de verdediger een schorsing op van drie duels.
klopt doet hij ook,quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Everton spreekt trouwens al erg goed Nederlands.
Whehe die zag ik idd werkelijk elke training zitten en dan zwaaide hij weer bij de inlooprondequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Breemz het volgende:
[..]
klopt doet hij ook,
grappig trouwens, zijn vrouw mocht niet meer zoveel op trainingen aanwezig zijn, zij moest ook nederlands gaan leren en het was beter voor ev zijn concentratie!
Hahaha, ze zat er echt vaak ja. Zou wat zijn als hij nu aan de lopende band gaat scoren, dan mag ze nooit meer komen zeker. Die Braziliaantjes zijn wel zo bijgelovig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Breemz het volgende:
[..]
klopt doet hij ook,
grappig trouwens, zijn vrouw mocht niet meer zoveel op trainingen aanwezig zijn, zij moest ook nederlands gaan leren en het was beter voor ev zijn concentratie!
Eensch, daarbij maakte Suarez de eerste overtreding (niet gezien door scheids) waardoor Looms hem een knietje gaf zo van "en nu even ophouden met dat getrap elke keer vieze matennaaier'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:
Belachelijk dat Looms alsnog geschorst is. Dat soort dingen gebeuren iedere wedstrijd wel een paar keer en het zou niet eens in de samenvatting komen als het niet toevallig tegen Ajax was geweest. Laat ze dan ook aub voor iedere schwalbe die Suarez maakt achteraf nog een gele kaart maken, dat is pas een smerige vorm van spelbederf.
Dat is het lot van de 'kleintjes', helaas genoeg kan je er niet aan wennen en blijf je jezelf erover opwinden.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Eensch, daarbij maakte Suarez de eerste overtreding (niet gezien door scheids) waardoor Looms hem een knietje gaf zo van "en nu even ophouden met dat getrap elke keer vieze matennaaier'.
Ach ja KNVB
Deze keer winnen ze wel, ik zie progressie in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond jongens. Wordt lastig ben ik bang, het blijft een uitwedstrijd
Ondertussen 1-1quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Apoc2003 het volgende:
Uitwedstrijd is Uitwedstrijd.....
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheurenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een kneus is het ook, maar hij kan wel goed voetballen.
Ik had er maar even kneusje van gemaakt, zo lang is hij niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dusquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Blawh het volgende:
Verdomme man, dit zijn toch de wedstrijden om minuten te maken.
Radio Almelo: Bridji verslikt zich in zijn eigen actie.Gooi Michalke erin voor die gast.
Denk dat Radio Almelo het wel had gemeld als hij erin zou zijn gekomen. Ach, zolang we maar winnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dus
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Incolumis het volgende:
cambuur - az 1-0
dat wordt ee makkie zondag![]()
Dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Goede overwinning
Brood heeft Everton even geprikkeld door hem tegen Sparta op de bank te zetten en nu draait hij weer prima
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was nog aan de Bornsestraat man
Met een beetje geluk in de loting weet je het maar nooit, zou wel wat zijn zeg. Maar voorlopig is het te vroeg om daar aan te denken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles Europa in zegt ie
Hoewel er best veel toppers al uitliggen. Als we nog 3 rondjes winnen staan we in de finale en hebben we al Europees, ervanuitgaande dat de andere finalist zelf Europees haalt
Die tribune ja, heb er ook aantal keer gestaan en kan er weinig van herinneren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax!Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
Ik was er ook bij!! Nog steeds mijn beste Heracles ervaring ooit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax!Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
Voorop in de strijd met véél te veel onnodige gele kaarten. Hij had ook dit seizoen al een paar keer rood kunnen en misschien wel moeten hebben. Maar goed, mijn mening over die kut hagenees is niet geheel objectiefquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!
quote:Louis van Gaal zal moeten puzzelen met zijn elftal om tot een voorhoede te komen voor de wedstrijd tegen Heracles, aankomende zondag in Almelo. De oefenmeester moest het al stellen zonder Ari da Silva, maar vandaag werd bekend dat ook Graziona Pellè hoe dan ook niet inzetbaar zal zijn.
De Italiaanse aanvaller viel donderdag geblesseerd uit in het bekerduel met Cambuur Leeuwarden (1-0 verlies), en zal vrijdagmiddag in het ziekenhuis verder worden onderzocht. Het is in ieder geval zeker dat hij niet fit zal zijn voor de confrontatie van aankomende zondag.
Naast Pellè en Ari kampen de Alkmaarders met nog meer geblesseerden. Doelman Boy Waterman heeft last van zijn rechterknie, terwijl verdediger Barry Opdam (knie) en Kew Jaliens (voet) eveneens ontbraken op de vrijdagtraining. Hun inzetbaarheid is nog twijfelachtig.
Van Gaal moet het sowieso doen zonder Simon Cziommer, Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Gijs Luirink en Joey Didulica. Het vijftal ontbreekt al langer vanwege uiteenlopend blessureleed.
Dát moet er zeker in kunnen zitten. Zeker als jullie zo spelen als tegen onsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Gelijkspelletje maakt mijn weekend ook wel goed hoor
Zij hebben geen Klaas-Jan. Komt goed zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Tsja, zonder resultaat.
Geen idee, spierblessure. Met een beetje pech mis je hem wel een maand ofzo, met spierblessures weet je het nooit. Dealemans is gewoon totaal geen back, van mijn part hadden ze Rudy Jansen in de zomer transfervrij opgehaald. Die kon je zowel centraal als rechtsback neerzetten, ipv daarvan halen ze nu misschien Rahim. Niet echt lekker snel gehandeld dus.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ai, hele slechte zaak
Is hij ernstig geblesseerd? Van Daelemans ben ik niet kapot. Erg zonde dit.
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij hebben nog wel een rechtsback over voor jullie![]()
Hij is zeker beter dan Daelemans. Van mij mag hij zo naar jullie toequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.
Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Excelsior en Sparta staan achter
Wij winnen morgen wel. Jullie hoeven morgen helemaal niet te verliezen. Ik heb vertrouwen in een goede afloop morgen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.
Het is wel een moeilijke naam he.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.
Laat hem eerst zijn tegenstander maar uitschakelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijke naam he.
Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Daelemans.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijke naam he.
Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskomquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daelemans.
En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?![]()
Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:
Daelemans.
En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?![]()
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskom![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggen![]()
Ah ok. Ik dacht dat hij misschien wat geroepen had over de club ofzo. Maar dat kon ik me al niet voorstellen, aangezien het een rustige, sympathieke jongen is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.
Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.quote:
Ooow, ik dacht dat het bij jullie groepje (Bovenaan P toch) vandaan kwam en dat je maar niks negatiefs over jezelf wou zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.
Wat ik bedoel is, dat Q zonder twijfel dé sfeermakers van het stadion zijn en daarom terecht respect krijgen en verdienen, maar tegelijkertijd zit er ook wel het domste volk van Almelo tussen.
nou het was niet die ene keer alleen, hij was die bal al zeker 5 keer heel makkelijk kwijt geraaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.
Dat bedoel ik met niet in de wedstrijd zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 09:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou het was niet die ene keer alleen, hij was die bal al zeker 5 keer heel makkelijk kwijt geraakt
In een voetbalstadion hebben ze toch geen aparte drankjes? Wij hebben alleen fris, koffie en bier volgens mij.quote:Op zondag 30 september 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:![]()
Ik dacht dat het over een drankje ging ofzo![]()
Ah, op zo'n manier. Is het niet lastig dan, als bijvoorbeeld Heracles vanmiddag in de laatste 5 minuten de winnende tegen az maakt, lijkt het me lastig om niet eerst op te springen en te juichenquote:Op zondag 30 september 2007 11:04 schreef Incolumis het volgende:
om het effe uit te leggen, ik hou alles bij van een wedstrijd, gevaarlijke situaties, kaarten, goals, aanvallende acties, e.d., voor een duitse website. hier kunnen dan mensen op gokken. dat doe ik met de PDA, die stuurt de date direct door naar de server, zodat de gokkers direct kunnen zien wat er gebeurt
nou, ik sta sowieso al de hele wedstrijd, ik sta net achter de laatste rij tegen de muur aan. kreeg vorige wedstrijd trouwens het verzoek van een steward om daar niet meer te gaan staan, omdat ik voor het logo van Heracles stond en dat dus als een reclamebord wordt gezienquote:Op zondag 30 september 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier. Is het niet lastig dan, als bijvoorbeeld Heracles vanmiddag in de laatste 5 minuten de winnende tegen az maakt, lijkt het me lastig om niet eerst op te springen en te juichen
@ Blawh, klopt maar kon ook één of andere afkorting voor iets zijn he. Wat het dus uiteindelijk ook is haha![]()
Nouja, als ik TV kijk, een goal zie vallen en snel nog effe een bet plaats voordat de odds veranderen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou, ik sta sowieso al de hele wedstrijd, ik sta net achter de laatste rij tegen de muur aan. kreeg vorige wedstrijd trouwens het verzoek van een steward om daar niet meer te gaan staan, omdat ik voor het logo van Heracles stond en dat dus als een reclamebord wordt geziensta al anderhalf jaar op dezelfde plek
![]()
maar ik gooi meestal mijn arm effe in de lucht en schreeuw effe, daarna is het weer terug aan het werk. het komt niet neer op een paar secs vertraging.
ik zie zelfs meer dan de gemiddelde supporterquote:Op zondag 30 september 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nouja, als ik TV kijk, een goal zie vallen en snel nog effe een bet plaats voordat de odds veranderen?
Levert het nog wat op trouwens?
En maak je wel wat van de wedstrijd mee?
I knew it..quote:Op zondag 30 september 2007 10:46 schreef venomsnake het volgende:
Kon best eens een leuk middagje worden heb ik het gevoel.
Bij jouw welquote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef Blawh het volgende:
Dankje jongens, wat een spanning. Bij en na die penalty vloog mijn hartslag boven de 200 volgens mij.
Maar 3 punten!
quote:Op zondag 30 september 2007 18:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij jouw wel!
Toch een leuke overwinning![]()
Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumis? Ik werd helemaal gek.quote:Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Incolumnis ook nog wel gezien met zn PDA
Ik ook.quote:
lol zwaai dan de volgende keer manquote:Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Incolumnis ook nog wel gezien met zn PDA
Ik kan zwaaien wat ik wil, maar je vindt me toch nietquote:Op zondag 30 september 2007 18:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol zwaai dan de volgende keer man
nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan v/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bierquote:Op zondag 30 september 2007 18:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumnis? Ik werd helemaal gek.
Was gewoon een domme actie van de keeper en een zuivere overtreding. Gebeurde pal voor mijn neus. Wat was die keeper onzeker trouwens, kon me niet voorstellen dat hij de beste speler van het afgelopen jeugdwk was en al bij de nationale selectie van Argentinië zit.quote:Op zondag 30 september 2007 18:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan b/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bier
Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?quote:Op zondag 30 september 2007 19:18 schreef Incolumis het volgende:
en haal die verdomde N eens weg in mijn naam!![]()
Jij ook met AFCAquote:Op zondag 30 september 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Ik had er al vertrouwen in en het is uitgekomen. Geweldige prestatie. Ik ben trots op HAFC
NEE!quote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?
nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboordquote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, moest je nu niet snel de odds aanpassen toen de pingel gegeven werd?
Maar op jouw input worden wel odds aangepast neem ik aan tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 30 september 2007 19:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboord
Ik trek een extra pilsje (heinekenquote:Op zondag 30 september 2007 19:44 schreef Incolumis het volgende:
kunnen de ajacieden nog een extra pilsje uit de koelkast halen om AZ te zien falen
Vet, waar kan ik me aanmeldenquote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
AT: aanvallende beweging
Danger: er kan binnen 5 seconden een goal vallen
Safe: AT of danger wordt afgestopt
SH: shot on goal, shot off goal, shot on woodwork
FK: freekick (foul, offside, other)
CR: corner
YC: yellow card
RC: red card
PEN: penalty
Goal: mja
je bedoelt kattenpisquote:Op zondag 30 september 2007 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik trek een extra pilsje (heineken)
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 30 september 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jou nemen we toch niet serieus.
Je leert snel van je leermeesterquote:Op zondag 30 september 2007 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ok. Jou neem ik toch niet serieus.
Hersensquote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Incolumis het volgende:
die tong links en rechts he, is dat om de balans te houden in je hersens?
Zeker als je aan de andere kant zit van waar het gebeurt.quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
ach, je mist wel eens wat op de tribune
Nope, nog niks over bekend. Wel sneu voor Daelemans dat zelfs linkspoot Wuytens de voorkeur krijgt op rechtsback boven Daelemans. Wel deed Wuytens het prima moet ik zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe is het trouwens met Boakye? Is daar al wat over bekend?
Klopt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die steekbal van vd Bergh op Everton gisteren, was van grote klasse.
Nee, hij voelt zich veel meer thuis om linkshalf, dan kan hij lekker doorschuiven en tot de achterlijn komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:59 schreef Breemz het volgende:
HULDE!!! hulde aan de overwinning, en het zeer geslaagde middagje/avondje in het spelershome en de businessclub!
Everton begint z'n miljoen waard te worden![]()
Verder vond ik de Graaf wel redelijk invallen, wuitjes deed het zeker niet slecht op de rechtsback positie, eigenlijk was niemand echt slecht hoewel Klavan het wel zwaar had op de linksback! Maas vertelde me dat Klavan daar ook niet echt gelukkig is op die positie!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal staat Klavan ook altijd op linkshalf. Maar omdat Looms drie wedstrijden geschorst is, staat Klavan nu linksback.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
Klavan dan maar een keer op linkshalf zou ik zeggen. We kunnen wel wat aanvallende impulsen gebruiken. Als je niet scoort, win je ook niet
Let's fokking hope dat Bakje er volgende week tegen Sc. Heerenveen gewoon weer bij is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat Suarez zich aanstelde
Maar volgende week is Boakye er weer(?)< dan kan Boakye rechtsback en Wuytens linksback eventueel?
Wat kunnen we dan goed zijn als Boakye, Klavan weer linkshalf staat en Michalke fit is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen seconde aan Boakye gedacht zondag tijdens de wedstrijd, dat betekent overigens niet dat ik 'm ook niet snel terug wil hebben. Gewoon een groot compliment naar het hele team, er was geen enkele speler die ik matig vond spelen. Lef trouwens ook getoond door de trainer om De Graaf er in te gooien, jammer dat zijn voorzetten iedere keer te matig waren.
Ik zeg ook niet dat we er makkelijk inblijven, maar kwalitatief gezien zit er ten opzichte van het 1e seizoen in de eredivisie heel veel potentie in. Vorig jaar lieten we het afweten tegen de kleinere clubs en werden vooral punten gepakt tegen de subtoppers, als we nu meer punten pakken tegen de kleinere clubs dan moeten we er wel inblijven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zeker! Maar we moeten wel de punten gaan pakken tegen VVV, Excelsior, de Graafschap, NEC en WIllem II (de mindere broeders van de competitie). Dan sta je veilig en kun je naar boven gaan kijken. En Heracles is sinds de terugkeer in de eredivisie natuurlijk bekend doordat ze het de "topclubs" erg moeilijk kunnen maken. Overwinningen zoals die op AZ zijn de kersen op de taart, maar laten we niet vergeten dat het pas onze eerste overwinning is.
Ik wil Heracles dit seizoen een flink stuk boven de streep zien!
Idem, ik was wel gechameerd van die Alair. Voordeel van Rahim is wel zijn multifunctionaliteit, maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van kwaliteit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van Rahim. Hopelijk weet hij me te verrassen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef Incolumis het volgende:
en Sluiter krijgt geen contract
Ik hoorde ook al dat hij daar zeer geliefd was bij het publiek ja, hopen dat hij het hier weet waar te maken. Als hij echt geliefd was daar dan zouden ze daar denk ik not amused zijn dat hij nu voor ons speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
Twentesupporters op mijn werk vonden hem altijd goed spelen, hij heeft niet voor niets zoveel wedstrijden daar gespeeld. 'het scheermes van Enschede' werd hij genoemd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
In elk geval weer een verbreding van de selectie
Ach, anders verander jij toch ook gewoon van club? Wat kan jou het schelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Ik houd wel van cult.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ja kunnen de helft van het salaris van onze vriend Rahim betalen
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?
Niets, hij zat zonder club.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?
Bedoelde ook qua salaris.. zelfs ik weet dat je nu alleen club loze dus ''gratis'' spelers kunt aantrekkenquote:
Offtopic @ Damzkieee:quote:
Breek me de bek niet los over die gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
Offtopic @ Damzkieee:
wat heb jij tegen Ronaldinho trouwens?
En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Helsingborg van donderdagquote:
Heerenveen speelt tegen Helsingborg. Groningen speelt tegen Fiorentina. Verder, laten we hopen dat Everton volgende week weer doel treftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Fiorentina van donderdag
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Gratis, maar zn salaris zal toch wel zo rond de ton liggen?
JAH GÊK!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
Verkeerde geluid erbijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
Hele strakke actie ja. En nog effectief ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halen
Trouwens, tis maar een contract voor minder dan een jaar, dus een ton lijkt me niet eens zo veel.
Boeiend, het gaat om de actiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.
Edit: Even naar andere pc gegaan, en de gelijkmaker.ach lekker belangrijk, geen zin om dat nu te veranderen.
quote:HERACLES.NL - Heracles Almelo speelt in de derde ronde van de KNVB Beker thuis tegen FC Omniworld. Deze wedstrijd in het Polman Stadion wordt gespeeld op dinsdag 30 oktober om 20.00 uur.
De kaartverkoop voor SeizoenClubCardhouders begint op zaterdag 6 oktober. SeizoenClubCardhouders hebben tot en met 17 oktober de mogelijkheid hun eigen plaats met korting te kopen. Kaarten voor de lange zijde kosten ¤ 7,50, voor de korte zijde wordt ¤ 5,- gerekend.
Met ingang van 18 oktober gaat de vrije verkoop van start. Op vertoon van een SeizoenClubCard of ClubCard kunnen 5 toegangskaarten worden aangeschaft. De prijzen in de vrije verkoop: ¤ 10,- voor de lange zijde en ¤ 7,50 voor de korte zijde
Strakke actie wel. Ik kan nu alleen niet uitwedstrijden en bovendien zal ik normaal gesproken op zondag zelf moeten voetballen. Maar er zullen ongetwijfeld veel aanmeldingen voor binnenkomen.quote:‘SAMEN THUIS, SAMEN UIT’ 5-10-2007 09:58
HERACLES.NL - Heracles Almelo start samen met de supportersverenigingen Hart voor Heracles en BiancoNero een unieke actie: ‘samen thuis, samen uit’. Om Heracles Almelo ook bij uitwedstrijden massaal te ondersteunen heb je de mogelijkheid om 9 uitwedstrijden te bezoeken voor de prijs van slechts 149 euro. Voor deze prijs bezoek je niet alleen de wedstrijden per bus, maar zijn er vele extra voordelen! Door middel van deze actie kunnen we Heracles Almelo in groten getale ondersteunen en een groot feest maken van de uitwedstrijden. Schrijf je nu in bij BiancoNero of Hart van Heracles en schreeuw de ploeg op vreemde bodem naar de overwinning!
Het betreft de volgende uitwedstrijden:
27 oktober 2007: Excelsior- Heracles Almelo
2 december 2007: Feyenoord – Heracles Almelo
16 december 2007: FC Utrecht – Heracles Almelo
19 januari 2008: Vitesse – Heracles Almelo
27 januari 2008: VVV Venlo – Heracles Almelo
2 maart 2008: FC Groningen – Heracles Almelo
15 maart 2008: De Graafschap – Heracles Almelo
23 maart 2008: Willem II – Heracles Almelo
20 april 2008: Ajax – Heracles Almelo
Alle voordelen op een rij:
Toegangskaarten voor de 9 bovenvermelde uitwedstrijden;
Busreis voor 9 uitwedstrijden; in de bus wordt op de heen- en terugreis op verantwoorde wijze bier geschonken;
Voorrang bij het kopen van één kaart voor de wedstrijd FC Twente – Heracles Almelo;
Deelname aan een excursie naar HSV Hamburg (inclusief wedstrijd), kosten voor eigen rekening;
Een unieke Heracles Almelo sweater met de tekst ‘samen thuis, samen uit’;
Een unieke ‘seizoenkaart voor uitwedstrijden’;
De kaart is overdraagbaar (de ‘overdrager’ blijft verantwoordelijk); bij oplegging van een stadionverbod wordt de kaart ingenomen.
Wat zijn de voorwaarden?
Deelnemers moeten beschikken over een uitkaartregistratie;
Inschrijven is mogelijk tot 22 oktober 2007. Leden kunnen inschrijven bij de eigen supportersvereniging en niet-leden kunnen terecht bij de receptie van het Polman Stadion. Kijk ook voor deze informatie op www.hartvoorheracles.nl en www.bianconero.nl.
Betaling in drie termijnen is mogelijk.
He kom je ook tegen Omniworldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke goede actie
Zitten een aantal hele leuke uitwedstrijden bij. En bier op de heenweg in de bus. Dat hebben wij niet hoor
Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef Blawh het volgende:
Ik vind alleen de voorrang bij het kopen van een kaart voor FC Twente - Heracles een zwaar minpunt.
Das nog wel een goed idee. Wij spelen woensdag pas, dus dat kan ik wel doen. Even overleggen of er nog een paar van Ajax mee willen. Komt wel goed denk ikquote:
Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.
Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twentequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.
Maar op zich is het wel een logische redenering die ik wel snap, als je een 'vaste groep' hebt voor uitwedstrijden dat deze dan ook naar Twente uit kunnen. Moet ik in maart maar weer een dag voor die tijd mijn seizoenskaart inleveren en hopen dat ik dan op tijd ben om een kaartje te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twente
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Als het niet snel beter zal gaan, dan kan Ruud Brood binnenkort weer op koopzondag winkelen in Gorinchem.... Hoewel ze natuurlijk wel gewoon goed winnen van AZ en het eerder PSV en Ajax lastig maakten.
quote:Grootste nederlaag Heracles ooit
Heracles Almelo heeft zondagmiddag een historische nederlaag geleden. Tegen Heerenveen werd met maar liefst 9-0 verloren. Dat is de grootste competitienederlaag van Heracles ooit.
Alfonso Alves nam maar liefst zeven treffers voor zijn rekening en daarmee passeerde hij Marco van Basten en John Bosman op de lijst met meeste goals in een eredivisieduel. Alleen in het eerste kwartier kon Heracles nog redelijk meekomen. Daarna zette de Almelose defensie de sluizen open, wat resulteerde in een beschamende, maar historische voetbalpot.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:17 schreef Incolumis het volgende:
we hebben tenminste weer een record in handen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:24 schreef Incolumis het volgende:
mja het probleem is, we spelen reactievoetbal, pas als we achterkomen, wordt er een tactische omschakeling gemaakt en hopen dat de tegenstander daardoor wordt overdonderd.
Brood is slecht in op eigen initiatief spelen
denk dat de prijs snel omlaag gaatquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:29 schreef Blawh het volgende:
Ook goed ter promotie van de 'samen uit, samen thuis actie'
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat de prijs snel omlaag gaat
Ach hebben die jochies uit die kutstad ook een keer een leuk dagje.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef Mindlight het volgende:
Hmm vind m vrij aardig anders, t hele weekend is wel ok
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef Mindlight het volgende:
Hmm vind m vrij aardig anders, t hele weekend is wel ok
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gore grafkankerzooi
Meer heb ik hier niet over te melden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
Pfff, wat een offday. Sterkte met het likken van de wonden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
Mindlight is wel okay. Niet zo snel happen na 1 opmerking.
[..]
Zal het binnenkort nog vaak genoeg aan moeten horen denk ik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:49 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ik niet thuis was, anders had me dat een TV, afstandsbediening en andere in het bereik staande huisraad gekost.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
ownd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
ownd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komen de ramptoeristen ook weer. Waar was je vorige week na de 2-1 tegen AZ?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan? Of ben je zo'n meeloper?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk klasse van Alves, maar mijn god wat een fouten! Of zou het toch het gras zijn?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie jou hier voor het eerst trouwens.
Stel je even voor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kon het effe niet hebben
Mindlight.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
Alle 4 verdedigers per direct ontslaan, wat een drama.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als je je zo te kijk laat zetten. Ik heb medelijden met Piecke, die kon er geen fuck aan doen. Ze mogen hem morgen wel een bos bloemen geven. En alle supporters die mee waren een verklaring + gratis wedstrijd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom speelde Rahim niet? Waar was Eddy?. Waarom speelde Maas niet centraal achterin?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Precies.
Doe dan iets als je op de bank zit als Brood zijnde. Ga met 6 verdedigers spelen ofzo, geef Rahim een paar speelminuten.
Maar gewoon niets doen en achteraf zeggen dat je je dood hebt lopen ergeren.
uhm ik zag de statistieken na de wedstrijd, en ok, statistieken zeggen niet alles, maar 49-51% balbezit, 14-11 schoten op doel, zo veel verschil zit daar niet tussen. heerenveen was alleen extreem effectiefquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Niemand liep warm ook. Verder had hij het alleen over de 2e helft, die 1e goals waren ook weggegeven.
En weer geen enkele kans gecreërd in een uitwedstrijd.
Het schijnt al mis te zijn sinds Bosnar te horen kreeg dat hij nummer 12 zou krijgen, hij voelde dat als een steek in zijn rug en toen hij hoorde dat de club een nieuwe rechtercentrale verdediger wou kopen wist hij dat hij in principe niet meer in de basis zou staan aangezien Wuytens wel een laag rugnummer kreeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
Zou dat akkefietje op training waar Blawh en ik bijwaren de relatie bekoeld hebben tussen Brood en Bosnar?
Wat een held, helemaal omdat hij hem kennende er het meest van allemaal mee heeft gezeten. En na een overwinning zie je hem ook zelden een interview geven.quote:Met één persoon had iedereen in het stadion medelijden. Martin Pieckenhagen, de arme doelman van Heracles. De Duitser was niet schuldig aan welk doelpunt dan ook, maar toonde zich een groot verliezer. "Als we met 3-0 winnen, wil iedereen ook hier staan en als we zoals vandaag met 9-0 verliezen, moet je er ook staan. Ik wil vanaf deze plek de fans onze excuses aanbieden. Het is belachelijk wat wij hier hebben laten zien. Daar telt geen enkel excuus", sprak de ervaren doelman. "Hier zullen we nog wel even flink over spreken, maar het beste is om gewoon verder te gaan. Tegen Vitesse moeten we er weer staan en pas dan kan ik ook zeggen of het een voordeel of een nadeel is dat we pas over twee weken weer moeten spelen."
En weg liep hij. De man die negen keer moest vissen. Het hoofd rechtop.
Je bent niet alleen een meeloper, je kunt niet eens fatsoenlijk wat typen mooie dwaas! je bedoelt zeker, wie is er nou fan van een club dat speelt om niet te winnen! mooie maflander! Ga gauw terug onder de steen waar je vandaan komt!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een meeloper, wie is nou fan van een club dat speelt om niet te verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |