abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 15:38:41 #1
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53433778

Heracles is opgericht in 1903 en behoort tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin diverse landskampioenschappen voorkomen. De uitstraling van een club met zo\'n rijke historie is natuurlijk enorm, vooral als men deze vergelijkt met andere z.g. \"fusieclubs\". In 1974 is er een splitsing doorgevoerd tussen de amateur- en de betaalde afdeling van Heracles om de risico\'s van het bedrijven van betaald voetbal niet af te wentelen op de amateurafdeling. De stichting die toen is ontstaan werkte tot juli 1998 onder de naam SC Heracles\'74 en heet sindsdien Heracles Almelo. De club heeft voornamelijk in de Eerste Divisie gespeeld, maar ook in de Eredivisie heeft men van zich doen spreken. De laatste jaren beweegt de club zich vrijwel voortdurend bij de top van de Eerste Divisie en doet vrijwel ieder jaar mee voor de hoofdprijzen. In 2004 resulteerde dit eindelijk in de gewenste beloning: het kampioenschap van de eerste divisie én dus promotie naar de eredivisie.

Al sinds het bestaan van Heracles in 1903 voetbalt de Almelose club in het gezellige stadion aan de Bornsestraat. Hoewel de tand des tijds voor vele aanpassingen van het stadion heeft gezorgd, is de houten hoofdtribune van Heracles een uniek monument dat altijd een stuk herkenbaarheid van het stadion aan de Bornsestraat is geweest. De prachtige houten hoofdtribune in Engelse stijl is samen met Het Kasteel van Sparta - een stukje nostalgie uit vroegere tijden, dat in Nederland vrijwel geheel verloren is gegaan. Ook Heracles neemt in 1999 de stap naar een nieuw onderkomen. Daarnaast heeft Heracles nooit afbreuk gedaan aan haar tenue: een prachtig verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen.

In haar lange bestaan heeft Heracles een zeer rijke historie opgebouwd, met als hoogtepunten de nationale kampioenschappen in de jaren 1927 en 1941. In het seizoen 1974-1975 speelde Heracles een legendarische bekerwedstrijd tegen toenmalig wereldkampioen Ajax in de 1/8 finale. Ondanks dat Heracles twee keer op een achterstand kwam tegen de wereldkampioen lukte het de Almelose club toch om de Amsterdammers uit het bekertoernooi te gooien door in de verlenging twee keer te scoren. De 4-2 overwinning van Heracles op Ajax is nu - ondanks het feit dat de wedstrijd meer dan 20 jaar geleden werd gespeeld - nog steeds een resultaat dat vele voetballiefhebbers in den landen zich weten te heugen. Dat FC Wageningen in de 1/4 finale een einde maakte aan de Almelose bekerdroom wordt door de Heraclieden dan ook niet erg gevonden. In 1996 wist Heracles de stunt van 22 jaar daarvoor te herhalen, door opnieuw Ajax in Almelo uit de beker te gooien.

Deze mooie resultaten ten spijt heeft Heracles haar succesvolste jaren hoofdzakelijk gekend in de jaren \'60. Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1954 speelde de Almelose club slechts een marginale rol in de Tweede Divisie B. In 1958 werd Heracles na de met 7-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen de Zwolsche Boys kampioen van de Tweede Divisie B. Onder aanvoering van het legendarische spitsenduo Joop Schuman (topscorer aller tijden van het betaalde voetbal met 47 doelpunten in het seizoen 1961-1962) en de Zuid-Afrikaan Steve Mokone kreeg Heracles de kans haar kwaliteiten als ploeg te bewijzen in de Eerste Divisie. In het seizoen dat Joop Schuman topscorer aller tijden werd van het betaalde voetbal promoveerde Heracles naar de hoogste klasse. Het was rond die tijd eerder gewoonte dan uitzondering dat het stadion aan de Bornsestraat met 14.000 toeschouwers afgeladen vol was. In het seizoen 1962-1963 had Heracles een - voor Heracles begrippen - ongekende wedstrijdreeks neergezet: er werden 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Het was Feijenoord dat aan deze prachtige reeks een einde maakte door in Almelo met 1-5 te winnen. Het sprookje van Heracles in de Eredivisie was in het seizoen 1965-1966 afgelopen: de club kwam 2 punten te kort om degradatie naar de Eerste Divisie te ontlopen.

Na de degradatie ging het langzaam maar zeker steeds minder met de Almelose voetbalclub. Na jaren in de onderste regionen van de Eerste Divisie te hebben gestaan, begon de club gestaag uit een diep dal te klimmen. In het seizoen 1983-1984 behaalde Heracles een 12e positie. Het seizoen daarop was een seizoen dat geen enkele Heraclied zal vergeten: Heracles was de grote verassing door kampioen te worden van de Eerste Divisie. Meer dan 2000 mensen vergezelden de Almelose club naar haar kampioenswedstrijd tegen het Roosendaalse RBC. Na de 0-3 zege in Roosendaal kon de zegetocht naar Almelo beginnen. Gebrek aan middelen was de grootste oorzaak dat Heracles in het seizoen 1985-1986 roemloos degradeerde naar de Eerste Divisie. Toch zorgde Heracles ervoor dat de supporters van de club trots konden zijn, want \'grote rivaal\' FC Twente werd dat seizoen in Het Diekman met 0-3 verslagen.

De degradatie had tot gevolg dat er een complete \'leegloop\' ontstond. De meeste basisspelers zochten hun heil elders of ze stopten met betaald voetbal. Zo vertrok het grote Almelose talent Hendrie Krüzen naar FC Den Bosch om vervolgens via PSV in het Nederlandse Elftal terecht te komen. Rond die tijd werd ook meer duidelijk over de situatie rond Heracles. De club stond er financieel slecht voor. Daar waar andere verenigingen als FC Vlaardingen, FC Amsterdam, FC Amerfoort en FC Wageningen in de jaren \'80 uit het betaalde voetbal verdwenen, wist Heracles - ondanks de beperkte middelen - toch voort te bestaan.

Een gedegen aankoopbeleid en een betere doorstroom van jeugdspelers zorgde er voor dat begin jaren \'90 de Almelose club weer een vooraanstaande rol kreeg in de Eerste Divisie. De man die een belangrijke rol heeft gespeeld in de \'revival\' van Heracles is volgens velen spitsspeler Folkert Velten. Oudere supporters vergelijken Velten met de successpits uit de jaren \'60 Joop Schuman. In zijn eerste seizoen bij Heracles (1988-1989) scoorde Velten 24 doelpunten (voorganger Galgenbeld reikte in het seizoen 1987-1988 tot 8 doelpunten).

Heracles heeft een grote en vaste groep van bedrijven die door middel van sponsoring betaald voetbal in Almelo mogelijk maken. Bij de Businessclub zijn al meer dan 160 bedrijven aangesloten die door middel van betaald voetbal en \"business to business\" relatiemanagement bedrijven. Dat deze formule werkt en zakelijk voordelen met zich meebrengt blijkt wel uit de groei van deze businessclub. Buiten de voetbalwedstrijden worden nog tal van andere aktiviteiten ontplooid waarin men elkaar op informele wijze kan ontmoeten.

Sinds juli 1998 heet de club \'Heracles Almelo\'. De gemeente Almelo stelde deze naamsverandering, die moet zorgen voor positieve publiciteit, als voorwaarde voor de bijdrage aan het nieuwe stadion. Het nieuwe Polman Stadion, met een capaciteit van 6.500 toeschouwers, werd aan het begin van het seizoen 1999-2000 in gebruik genomen. Onder leiding van succestrainer Fritz Korbach werd direct in het eerste seizoen de nacompetitie gehaald. Promotie bleef echter achterwege.

Korbach werd opgevolgd door Gertjan Verbeek die een geheel nieuwe, grotendeels regionale, ploeg opbouwde en Heracles Almelo structureel in de bovenste regionen van de eerste divisie wist te brengen. In het seizoen 2003-2004 leek dit te resulteren in promotie, maar in de beslissende nacompetitiewedstrijd bij FC Volendam bleef de ploeg ondanks de steun van een groot aantal meegereisde supporters op een gelijkspel steken.

Wie echter verwacht had dat deze grote domper de club terug zou werpen kwam bedrogen uit. Een seizoen later wist men onder leiding van de nieuwe trainer Peter Bosz op de laatste wedstrijddag het kampioenschap en de bijbehorende promotie naar de eredivisie te behalen!

Aan het eind van het seizoen werd het Polman Stadion met 2.000 stoelen uitgebreid zodat de capaciteit nu ruim 8.500 toeschouwers is.

Waar alle kenners Heracles Almelo zagen als degradatiekandidaat nummer 1, liet de uit een mix van ervaren krachten en jong talent bestaande ploeg zien dat alle scepsis voorbarig was door op een prachtige 13e plek te eindigen.

Officiele site: www.heracles.nl Fansite: http://www.hafc-1903.nl/

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 september 2007 @ 15:43:13 #2
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53433913
En weer een nieuw topic. Misschien dat er nog wat foto's bijkunnen. Geen Hafc-linkjes, maar gewoon imagehostingwebsites.
Alle oude meuk die niet meer werkte is verwijderd.
29.10 Novastar HMH
pi_53433956
HAFC

Volgende week drie punten
pi_53434018
Tijd voor punten inderdaad, al gaat dat de komende speelronde niet makkelijk worden.
That's all folks!
pi_53434161
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Een Ajaxsupporter die het redelijk goed in de gaten heeft.
Wat in uitwedstrijden te vaak gebeurd is dat we tegen een vroege tegentreffer aanlopen. Vervolgens loop je net zo lang achter de feiten aan totdat er aangevallen moet worden, en ligt het achterin weer open. Met Bosz hielden we net zo lang de nul tot we op het laatst konden toeslaan.
Klopt wel. Maar zoals bijvoorbeeld zaterdag begint Heracles weer erg laf. Dan is het vragen om problemen. In de tweede helft komt Everton erin en wordt er meer naar voren gespeeld. Toen kwamen ook de kansen en had Heracles eigenlijk moeten winnen. Hopelijk heeft Brood dat nu ook door en begint hij weer gewoon met Everton en Lakic samen in de spits.

Verder begrijp ik dat zo'n beetje elke Heraclied Michalke er in wil. Ik heb die jongen bijna nooit zien spelen, maar slechter dan een Bridji zal die het niet doen lijkt me. Dus van mij mag hij ook wel een kans krijgen
pi_53435085
Michalke is echt 1 van de beteren van de selectie, heb em zien spelen tegen Sociedad, damn wat speelde hij hun weg zeg. veel overzicht heeft ie
pi_53436085
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:26 schreef Incolumis het volgende:
Michalke is echt 1 van de beteren van de selectie, heb em zien spelen tegen Sociedad, damn wat speelde hij hun weg zeg. veel overzicht heeft ie
Ik denk dat je in de war bent met een andere wedstrijd aangezien Michalke niet meedeed tegen Sociedad. Wel speelde hij de wedstrijden die hij meedeed in de voorbereid erg goed en liet hij zien over een goed inzicht en een goede techniek te beschikken. Ik hoop dat hij goed ingespeeld raakt met de anderen aangezien er anders wel eens misverstanden kunnen ontstaan aangezien hij niet alleen passjes met zekerheid geeft.
pi_53436303
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn jullie eigenlijk wel tevreden over Brood?
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
Ik ben van de coach Brood eigenlijk nog nooit fan geweest, maar het is wel een sympathieke gast.

Wat ik vooral het verschil tussen Brood en Bosz vind is dat Brood altijd op dezelfde manier (redelijk laf, vooral in uitwedstrijden) begint en pas vaak te laat ingrijpt terwijl Bosz tactisch veel sterker was.
Onder Bosz speelden we namelijk de ene keer 4-4-2, een andere keer 3-4-3, dan weer 4-3-3, 3-5-2, etc. Zo speelden we bijvoorbeeld Vitesse helemaal van de mat met Bosz omdat we ze totaal overrompelden met een 3-4-3 met voorin Sluijter, Hirayama en Tamerus. Tegen PSV en AZ speelden we toen gelijk vanuit een goede organisatie die van 4-3-3 in balbezit een 4-5-1 werd bij balverlies. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Natuurlijk gingen we ook een paar keer keihard op de bek (bijvoorbeeld door die 1 op 1 achterin tegen Feyenoord met Kalou, Kuyt en Castelen nog), maar tegenover het op de bek gaan stonden de keren waarop het goed ging waardoor we veel onverwachte punten pakten door de tegenstanders te verslaan. Nu is ons spel zo voorspelbaar waardoor vooral in uitwedstrijden tegenstanders precies weten hoe Heracles speelt.

Edit: Ik moet toegeven dat ik in het kampioensjaar ook niet positief was over Bosz. Hij zette wel een goede organisatie neer, maar het spel was vaak om te huilen. Daarvoor zat Verbeek er en mede door hem heeft Heracles de stap gezet naar de top van de 1e divisie (verspelen van promotie in de nacompetitie vanuit zo goed als winnende positie) en die liet Heracles ook leuk voetballen.
  maandag 24 september 2007 @ 19:42:20 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53440677
Eerste trainer die de bons krijgt in Nederland (of zelf ophorkt natuurlijk)

Lokhoff, T (Excelsior Rotterdam) 1.75
Wetzel, A (VV Venlo) 4.00
Brood, R (Heracles Almelo) 5.00
Been, M (NEC Nijmegen) 5.00
Aandewiel, G (Sparta Rotterdam) 10.00

Ik denk dat de quotes voor meneer Been wel wat hoger kunnen
29.10 Novastar HMH
pi_53446358
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik denk dat je in de war bent met een andere wedstrijd aangezien Michalke niet meedeed tegen Sociedad. Wel speelde hij de wedstrijden die hij meedeed in de voorbereid erg goed en liet hij zien over een goed inzicht en een goede techniek te beschikken. Ik hoop dat hij goed ingespeeld raakt met de anderen aangezien er anders wel eens misverstanden kunnen ontstaan aangezien hij niet alleen passjes met zekerheid geeft.
klopt, was tegen Sofia of heet dat bulgaarse clubje
pi_53456303
Everton spreekt trouwens al erg goed Nederlands.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:22:38 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53458073
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar kunnen er inderdaad nog erg veel een voorbeeld aan nemen.
Ik noem een Lazovic, die hier toch al een paar jaar rondhuppelt en nog steeds onverstaanbaar is.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:35:31 #13
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53463015
quote:
KNVB zet Looms drie duels op strafbank
25/09/2007 16:12

Heracles Almelo moet het voorlopig doen zonder Mark Looms. De verdediger moet een kniestoot bekopen met een schorsing van drie wedstrijden.

Scheidsrechter Roelof Luinge ontging het incident in het duel met Ajax en deelde ook geen straf uit aan Looms. De tuchtcommissie van de KNVB was een andere mening toegedaan en legde de verdediger een schorsing op van drie duels.
Klavan linksback, en Michalke linkshalf. Toch?
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:37:46 #14
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_53463068
Ik persoonlijk ben wel tevreden over Brood, mijns inziens heeft hij een slechte start van zijn ''werkperiode'' gehad hier (veel wissels bla bla bla) maar nu doet hij het goed.

Wat Bridji betreft, vind hem een goede voetballer, die steeds sterker wordt (ondanks zijn zeer matige begin!)

Zonde dat looms geschorst is (knvb vuile mafiabazen!) maar nu wel mooi dat we EINDELIJK Michalke eens in actie gaan zien (Waarschijnlijk)
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:38:49 #15
58200 Breemz
pi_53463096
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
klopt doet hij ook,

grappig trouwens, zijn vrouw mocht niet meer zoveel op trainingen aanwezig zijn, zij moest ook nederlands gaan leren en het was beter voor ev zijn concentratie!
I love to be in charge
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:45:48 #16
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53463291
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Breemz het volgende:

[..]

klopt doet hij ook,

grappig trouwens, zijn vrouw mocht niet meer zoveel op trainingen aanwezig zijn, zij moest ook nederlands gaan leren en het was beter voor ev zijn concentratie!
Whehe die zag ik idd werkelijk elke training zitten en dan zwaaide hij weer bij de inloopronde
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:46:29 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53463307
Oh en als Michalke nu nog niet speelt dan begrijp ik het echt niet
29.10 Novastar HMH
pi_53463336
Wat heeft Looms dan gedaan tegen ons? Ik heb dat even gemist denk ik.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:52:08 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53463456
Tegen Suarez meen ik.
Ik weet niet meer welke actie want ik heb hem 7x zien liggen
29.10 Novastar HMH
pi_53463549
Ik heb ook geen idee welke actie dat geweest moet zijn. Jammer dat hij geschorst is. Maar goed, waarschijnlijk komt Michalke er dan in, dus hebben jullie je zin
pi_53464036
aanvallende ingooi van Ajax op een meter of 25 van de goal, Looms dekt Suarez net naast de penaltybox, en geeft em een knietje op zijn bovenbeen van achteren
althans, dat dacht ik me zo te herinneren. je kunt altijd nog de samenvatting van Ijah op HAFC downloaden
pi_53466350
Belachelijk dat Looms alsnog geschorst is. Dat soort dingen gebeuren iedere wedstrijd wel een paar keer en het zou niet eens in de samenvatting komen als het niet toevallig tegen Ajax was geweest. Laat ze dan ook aub voor iedere schwalbe die Suarez maakt achteraf nog een gele kaart maken, dat is pas een smerige vorm van spelbederf.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Breemz het volgende:
[..]

klopt doet hij ook,

Hahaha, ze zat er echt vaak ja. Zou wat zijn als hij nu aan de lopende band gaat scoren, dan mag ze nooit meer komen zeker. Die Braziliaantjes zijn wel zo bijgelovig.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:59:28 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53508168
Als wij maar niet het lachertje van vanavond worden
29.10 Novastar HMH
pi_53509817
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:
Belachelijk dat Looms alsnog geschorst is. Dat soort dingen gebeuren iedere wedstrijd wel een paar keer en het zou niet eens in de samenvatting komen als het niet toevallig tegen Ajax was geweest. Laat ze dan ook aub voor iedere schwalbe die Suarez maakt achteraf nog een gele kaart maken, dat is pas een smerige vorm van spelbederf.
Eensch, daarbij maakte Suarez de eerste overtreding (niet gezien door scheids) waardoor Looms hem een knietje gaf zo van "en nu even ophouden met dat getrap elke keer vieze matennaaier'.

Ach ja KNVB
Bloed, zweet en tranen!
pi_53509937
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Eensch, daarbij maakte Suarez de eerste overtreding (niet gezien door scheids) waardoor Looms hem een knietje gaf zo van "en nu even ophouden met dat getrap elke keer vieze matennaaier'.

Ach ja KNVB
Dat is het lot van de 'kleintjes', helaas genoeg kan je er niet aan wennen en blijf je jezelf erover opwinden.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:21:14 #26
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53510263
Ach zo is het nou eenmaal. We moeten gewoon telkens door die zure appel bijten en zorgen dat we niet meer bij de kleintjes horen op den duur.
Om te beginnen door niet op de flikker te krijgen van Stormvogels Telstar.
29.10 Novastar HMH
pi_53517417
Succes vanavond jongens. Wordt lastig ben ik bang, het blijft een uitwedstrijd
  donderdag 27 september 2007 @ 15:39:23 #28
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53517851
Kutsysteem die beker. Vorig jaar ook al uit, het jaar daarvoor ook al.
Gewoon zoals in Spanje doen.
29.10 Novastar HMH
pi_53523738
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond jongens. Wordt lastig ben ik bang, het blijft een uitwedstrijd
Deze keer winnen ze wel, ik zie progressie in uitwedstrijden.

Vorig jaar in de 1e 9 uitwedstrijden : 1 goal (eigen doelpunt Groningen)
Dit seizoen: 3 uitwedstrijden en 3 doelpunten (iedere wedstrijd 1)
pi_53524485
Zou mooi zijn als er vanavond gewonnen wordt. Goed voor het zelfvertrouwen. En wie weet kan er dan zondag gestund worden. Maar goed, eerst vanavond winnen.

Come on HAFC!
pi_53525724
Begint alweer lekker

donderdag 27 september 2007 @ 20:32:03 #32
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_53526169
Uitwedstrijd is Uitwedstrijd.....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_53526282
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Apoc2003 het volgende:
Uitwedstrijd is Uitwedstrijd.....
Ondertussen 1-1
pi_53526514
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ondertussen 1-1
1-2
pi_53526569
JAAAHHHH
pi_53526582
2x Everton
pi_53526592
Edit: Nevermind!

Everton
pi_53526679
Ricky een gele kaart
pi_53526699
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ricky een gele kaart

Wat een kneusje is het ook, maar hij kan wel goed voetballen.
pi_53526794
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat een kneus is het ook, maar hij kan wel goed voetballen.
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
pi_53526962
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
Ik had er maar even kneusje van gemaakt, zo lang is hij niet.

Ben benieuwd of Michalke nu wel speelt. Zo ja, hoop dat hij een doelpuntje of assist meepikt.
pi_53527056
Mooi, Heracles ook weer voor.
pi_53527591
Michalke speelt niet. Dit is de opstelling van Heracles:

Pieckenhagen
Boakye (46) Daelemans
Smit
Wuytens
Klavan
Bridji
Lakic
Maas
Van den Bergh
Everton
Quansah
pi_53527806
Verdomme man, dit zijn toch de wedstrijden om minuten te maken.

Radio Almelo: Bridji verslikt zich in zijn eigen actie. Gooi Michalke erin voor die gast.
pi_53527860
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Blawh het volgende:
Verdomme man, dit zijn toch de wedstrijden om minuten te maken.

Radio Almelo: Bridji verslikt zich in zijn eigen actie. Gooi Michalke erin voor die gast.
Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dus
pi_53527945
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dus
Denk dat Radio Almelo het wel had gemeld als hij erin zou zijn gekomen. Ach, zolang we maar winnen.

Edit: Michalke loopt warm, Nick de Graaff voor Lakic

[ Bericht 11% gewijzigd door Blawh op 27-09-2007 21:30:18 ]
pi_53528484
michalke erin voor v/d berg
pi_53528532
2x bijna gelijk.
pi_53528558
cambuur - az 1-0
dat wordt ee makkie zondag
pi_53528894
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Incolumis het volgende:
cambuur - az 1-0
dat wordt ee makkie zondag

Heracles door.
pi_53529076
Gefeliciteerd jongens.

Goede overwinning

Brood heeft Everton even geprikkeld door hem tegen Sparta op de bank te zetten en nu draait hij weer prima
pi_53529344
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens.

Goede overwinning

Brood heeft Everton even geprikkeld door hem tegen Sparta op de bank te zetten en nu draait hij weer prima
Dankje

Feit is dat die bekerduels tegen 1e divisieclubs altijd lastig zijn en niet te onderschatten. Weet me ook nog wel te herinneren dat wij het eredivisieclubs heel lastig hebben gemaakt toen we nog 1e divisie speelden. Een keer 4-0 thuis tegen ADO, Late 3-2 nederlaag bij Utrecht in de kwartfinale en iets langer geleden de legendarische bekeroverwinning op het grote Ajax.
pi_53531304
In '96 ja. Dat was wel even schrikken voor me. Ik was nog maar 10 jaar en ik kon me niet voorstellen dat Ajax ooit eens zou verliezen. Toen speelden we tegen Heracles (waar ik nog nooit van gehoord had) verloren we met 1-0. Ongelofelijk
  donderdag 27 september 2007 @ 23:09:53 #54
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53531350
Dat was nog aan de Bornsestraat man
29.10 Novastar HMH
pi_53531422
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was nog aan de Bornsestraat man

Smeeeeets.

Moet toegeven dat ik toen al wel regelmatig daar kwam maar niet echt voor Heracles was ofzo.
Kon een jaar of 6 geleden keer de seizoenskaart van Apoc lenen tegen Fortuna thuis, toen was ik direct weer verkocht en nam ik een halfseizoenskaart. Daarna niet meer weggeweest.
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:03:12 #56
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53535231
Wij gaaan naar Omniworld, wij gaan naar Omniworld
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:14:49 #57
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53535252

pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax! Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
pi_53535543
Heracles

En nee, dit jaar wordt het geen herhaling van '96 (al is een finale Heracles - Ajax wel leuk, Ajax kampioen, Heracles de beker of Ajax kampioen en de beker en Heracles europa in?
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:38:38 #59
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53535800
Heracles Europa in zegt ie
Hoewel er best veel toppers al uitliggen. Als we nog 3 rondjes winnen staan we in de finale en hebben we al Europees, ervanuitgaande dat de andere finalist zelf Europees haalt
29.10 Novastar HMH
pi_53537740
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles Europa in zegt ie
Hoewel er best veel toppers al uitliggen. Als we nog 3 rondjes winnen staan we in de finale en hebben we al Europees, ervanuitgaande dat de andere finalist zelf Europees haalt
Met een beetje geluk in de loting weet je het maar nooit, zou wel wat zijn zeg. Maar voorlopig is het te vroeg om daar aan te denken.
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax! Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
Die tribune ja, heb er ook aantal keer gestaan en kan er weinig van herinneren.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:21:27 #61
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53537783
Wel een ode aan het prachtige dorp Borne
Kon je mooi met het fietske naartoe, nu moet je door t Nijrees.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:33 #62
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53538555
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Ik was er ook bij!! Nog steeds mijn beste Heracles ervaring ooit!

Maar een wedstrijd tegen Ajax heeft wat minder jeu nu we in de eredivisie spelen. En zoals Ajax nu speelt is de kans dat je wint of gelijkspeelt meteen een stuk groter. Destijds was Ajax het beste team van de wereld, en Heracles was ... nou ja, Heracles zoals ze waren in die periode, in het oude station. 2000 man op de tribune (tegen Ajax wel meer natuurlijk, maar in een doorsnee thuiswedstrijd tegen Exelsior of Top Oss was het vaak armoe troef). Maar ik heb me altijd prima vermaakt hoor!
451 °F
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:01:37 #63
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53538648
Verdomme de oldschool Heracles supporters komen uit alle hoeken en gaten ineens
Kom je er nu nog steeds Charles.Darwin?
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:46:39 #64
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53539933
Nee, ik woon al jaren in Brabant. Ik ga wel naar alle wedstrijden die ze spelen tegen clubs in de buurt
451 °F
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:21:32 #65
58200 Breemz
pi_53540858
gelukkig, eindelijk een einde aan het ''uitsyndroom'''! hopen dat AZ deze klap tegen cambuur nog niet te boven is zondag, dan zijn ze zeker te pakken (Als we net zo spelen als tegen Ajax!). verder mooi voor Michalke dat hij een paar minuten gepakt heeft, leuk voor Nick de Graaff, en beroerd van Ricky die man pakt teveel (domme) kaarten!

Omniworld eraan, paar keer goed loten en daar sta je dan in de fokking kuip
I love to be in charge
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:14:05 #66
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_53542295
Met een beetje geluk kunnen we inderdaad een heel eind komen dit jaar, zeker als je weet dat er al een aantal goed clubs als utrecht, twente, psv en az uitliggen. Ook zijn er weer een paar topclubs tegen elkaar geloot, dus er vallen in de volgende ronde zeker weer 2 kanshebbers af.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_53542450
Goede loting jongens. De vierde ronde moet gehaald worden.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:28:46 #68
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53542687
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_53543332
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:28 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!
Voorop in de strijd met véél te veel onnodige gele kaarten. Hij had ook dit seizoen al een paar keer rood kunnen en misschien wel moeten hebben. Maar goed, mijn mening over die kut hagenees is niet geheel objectief
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:47:08 #70
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53546290
quote:
Louis van Gaal zal moeten puzzelen met zijn elftal om tot een voorhoede te komen voor de wedstrijd tegen Heracles, aankomende zondag in Almelo. De oefenmeester moest het al stellen zonder Ari da Silva, maar vandaag werd bekend dat ook Graziona Pellè hoe dan ook niet inzetbaar zal zijn.

De Italiaanse aanvaller viel donderdag geblesseerd uit in het bekerduel met Cambuur Leeuwarden (1-0 verlies), en zal vrijdagmiddag in het ziekenhuis verder worden onderzocht. Het is in ieder geval zeker dat hij niet fit zal zijn voor de confrontatie van aankomende zondag.

Naast Pellè en Ari kampen de Alkmaarders met nog meer geblesseerden. Doelman Boy Waterman heeft last van zijn rechterknie, terwijl verdediger Barry Opdam (knie) en Kew Jaliens (voet) eveneens ontbraken op de vrijdagtraining. Hun inzetbaarheid is nog twijfelachtig.

Van Gaal moet het sowieso doen zonder Simon Cziommer, Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Gijs Luirink en Joey Didulica. Het vijftal ontbreekt al langer vanwege uiteenlopend blessureleed.
29.10 Novastar HMH
pi_53546607
Leuk al die geblesseerden, maar Pellè en Ari mis je niet echt. Tot nu toe leek het nog helemaal nergens op wat zij gepresteerd hebben. Dembele en El Hamdaoui schat ik een stuk hoger in dan deze twee "top"-aankopen. Maar az zit op het moment wel in de hoek waar de klappen vallen. Het zou prachtig zijn als jullie zondag weten te winnen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:02:11 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53546709
Gelijkspelletje maakt mijn weekend ook wel goed hoor
29.10 Novastar HMH
pi_53546827
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Gelijkspelletje maakt mijn weekend ook wel goed hoor
Dát moet er zeker in kunnen zitten. Zeker als jullie zo spelen als tegen ons
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:22:26 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53547210
Tsja, zonder resultaat.
29.10 Novastar HMH
pi_53547313
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Tsja, zonder resultaat.
Zij hebben geen Klaas-Jan. Komt goed zondag

En wij zullen VVV eens flink op de kloten geven
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:49:56 #76
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53547923
Dat belooft wat voor dit weekend
29.10 Novastar HMH
pi_53573442
Boakye geblesseerd, waarschijnlijk Dealemans rechtsback aangezien de Vries ook niet kan meespelen.
pi_53573476
Ai, hele slechte zaak

Is hij ernstig geblesseerd? Van Daelemans ben ik niet kapot. Erg zonde dit.
pi_53573560
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ai, hele slechte zaak

Is hij ernstig geblesseerd? Van Daelemans ben ik niet kapot. Erg zonde dit.
Geen idee, spierblessure. Met een beetje pech mis je hem wel een maand ofzo, met spierblessures weet je het nooit. Dealemans is gewoon totaal geen back, van mijn part hadden ze Rudy Jansen in de zomer transfervrij opgehaald. Die kon je zowel centraal als rechtsback neerzetten, ipv daarvan halen ze nu misschien Rahim. Niet echt lekker snel gehandeld dus.
pi_53573623
Wij hebben nog wel een rechtsback over voor jullie

Tóch wordt er morgen gewonnen. 2-1 voor HAFC
pi_53573768
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij hebben nog wel een rechtsback over voor jullie
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.
pi_53573784
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij is zeker beter dan Daelemans. Van mij mag hij zo naar jullie toe
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:41:00 #83
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53575377
Klotezooi
29.10 Novastar HMH
pi_53575399
Excelsior en Sparta staan achter
pi_53575540
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Excelsior en Sparta staan achter
Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:49:38 #86
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53575630
Wat een feest, hoelang is Boakye eruit dan?
29.10 Novastar HMH
pi_53575811
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.
Wij winnen morgen wel. Jullie hoeven morgen helemaal niet te verliezen. Ik heb vertrouwen in een goede afloop morgen.
pi_53577537
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:

Het is wel een moeilijke naam he.

Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:12:35 #89
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53577555
Respect voor Heracles

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53577571
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Laat hem eerst zijn tegenstander maar uitschakelen

Roda
Excelsior
pi_53577638
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

Daelemans.

En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?
pi_53577672
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Daelemans.

En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?
Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskom
pi_53577713
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:

Daelemans.

Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggen
pi_53577718
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskom
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.
pi_53577757
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggen
goed bezig hoor.

Ik ben altijd wel gechameerd geweest van Kwame, al heeft hij wel slechte wedstrijden ertussen zitten ja.
pi_53577791
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.
Ah ok. Ik dacht dat hij misschien wat geroepen had over de club ofzo. Maar dat kon ik me al niet voorstellen, aangezien het een rustige, sympathieke jongen is.
pi_53577964
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef Blawh het volgende:

goed bezig hoor.
Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.
Wat ik bedoel is, dat Q zonder twijfel dé sfeermakers van het stadion zijn en daarom terecht respect krijgen en verdienen, maar tegelijkertijd zit er ook wel het domste volk van Almelo tussen.
pi_53578011
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.
Wat ik bedoel is, dat Q zonder twijfel dé sfeermakers van het stadion zijn en daarom terecht respect krijgen en verdienen, maar tegelijkertijd zit er ook wel het domste volk van Almelo tussen.
Ooow, ik dacht dat het bij jullie groepje (Bovenaan P toch) vandaan kwam en dat je maar niks negatiefs over jezelf wou zeggen.

Ik heb ook zeker respect voor Q, de sfeer komt toch daar vandaan of het begint daar. Al vind ik ze soms wel irritant, zoals iedere week over dat schijten op het Twentse ros te beginnen. Leuk tegen Twente, niet iedere week.
pi_53578336
Dan zitten we op één lijn, fijn
pi_53583280
het is toch een algemeen bekend feit dat een groot deel van de voetbalsupporters simpel volk is?
pi_53583287
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

nou het was niet die ene keer alleen, hij was die bal al zeker 5 keer heel makkelijk kwijt geraakt
pi_53583468
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:21 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nou het was niet die ene keer alleen, hij was die bal al zeker 5 keer heel makkelijk kwijt geraakt
Dat bedoel ik met niet in de wedstrijd zitten. Bovendien vind ik het dan nog niet oke om een speler van je eigen team uit te fluiten, hij verliest die bal echt niet met opzet om Fyenoord voor te laten komen. Bovendien schoot hij ons tegen Veendam een jaar eerder wel naar de titel.
pi_53583796
nee het is ook niet ok om hem uit te fluiten hoor, ik was niet een van die mensen die dat deed. vervloeken deed ik wel trouwens, maar goed, dat heb je met voetballers, de ene keer prijs je em de hemel in, de andere keer de hel
ik kan sowieso niet fluiten want zit de hele wedstrijd met een PDA in de handen

[ Bericht 22% gewijzigd door Incolumis op 30-09-2007 10:35:52 ]
pi_53583997
Succes vanmiddag tegen AZ.
Kon best eens een leuk middagje worden heb ik het gevoel.
AZ is totaal niet in goede doen.

Ik verheug me op de persconferentie van 16.30 met een boze V Gaal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53584029
Ik hoop dat je gelijk het venom. Het wordt in ieder geval erg lastig vandaag.

Succes jongens. Ik zal voor jullie duimen
pi_53584158
komt goed, ik zal er weer staan, exact in het midden helemaal bovenaan, met de PDA in de aanslag
(en hopen dat ik vaker bij Heracles een goal kan neerzetten dan bij AZ)
pi_53584195
Uhm, wat is een PDA?
pi_53584209
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uhm, wat is een PDA?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Personal_Digital_Assistant
pi_53584232

Ik dacht dat het over een drankje ging ofzo
pi_53584247
om het effe uit te leggen, ik hou alles bij van een wedstrijd, gevaarlijke situaties, kaarten, goals, aanvallende acties, e.d., voor een duitse website. hier kunnen dan mensen op gokken. dat doe ik met de PDA, die stuurt de date direct door naar de server, zodat de gokkers direct kunnen zien wat er gebeurt
pi_53584251
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Ik dacht dat het over een drankje ging ofzo
In een voetbalstadion hebben ze toch geen aparte drankjes? Wij hebben alleen fris, koffie en bier volgens mij.
pi_53584289
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:04 schreef Incolumis het volgende:
om het effe uit te leggen, ik hou alles bij van een wedstrijd, gevaarlijke situaties, kaarten, goals, aanvallende acties, e.d., voor een duitse website. hier kunnen dan mensen op gokken. dat doe ik met de PDA, die stuurt de date direct door naar de server, zodat de gokkers direct kunnen zien wat er gebeurt
Ah, op zo'n manier. Is het niet lastig dan, als bijvoorbeeld Heracles vanmiddag in de laatste 5 minuten de winnende tegen az maakt, lijkt het me lastig om niet eerst op te springen en te juichen

@ Blawh, klopt maar kon ook één of andere afkorting voor iets zijn he. Wat het dus uiteindelijk ook is haha
pi_53584411
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ah, op zo'n manier. Is het niet lastig dan, als bijvoorbeeld Heracles vanmiddag in de laatste 5 minuten de winnende tegen az maakt, lijkt het me lastig om niet eerst op te springen en te juichen

@ Blawh, klopt maar kon ook één of andere afkorting voor iets zijn he. Wat het dus uiteindelijk ook is haha
nou, ik sta sowieso al de hele wedstrijd, ik sta net achter de laatste rij tegen de muur aan. kreeg vorige wedstrijd trouwens het verzoek van een steward om daar niet meer te gaan staan, omdat ik voor het logo van Heracles stond en dat dus als een reclamebord wordt gezien sta al anderhalf jaar op dezelfde plek
maar ik gooi meestal mijn arm effe in de lucht en schreeuw effe, daarna is het weer terug aan het werk. het komt niet neer op een paar secs vertraging.
  zondag 30 september 2007 @ 11:58:32 #115
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53585224
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:14 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nou, ik sta sowieso al de hele wedstrijd, ik sta net achter de laatste rij tegen de muur aan. kreeg vorige wedstrijd trouwens het verzoek van een steward om daar niet meer te gaan staan, omdat ik voor het logo van Heracles stond en dat dus als een reclamebord wordt gezien sta al anderhalf jaar op dezelfde plek
maar ik gooi meestal mijn arm effe in de lucht en schreeuw effe, daarna is het weer terug aan het werk. het komt niet neer op een paar secs vertraging.
Nouja, als ik TV kijk, een goal zie vallen en snel nog effe een bet plaats voordat de odds veranderen?
Levert het nog wat op trouwens?
En maak je wel wat van de wedstrijd mee?
29.10 Novastar HMH
pi_53587573
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Nouja, als ik TV kijk, een goal zie vallen en snel nog effe een bet plaats voordat de odds veranderen?
Levert het nog wat op trouwens?
En maak je wel wat van de wedstrijd mee?
ik zie zelfs meer dan de gemiddelde supporter
en ja, 55 euro per wedstrijd
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 15:54:22 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_53591882
Vasthouden deze 2-1 voorsprong

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53592792
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:46 schreef venomsnake het volgende:

Kon best eens een leuk middagje worden heb ik het gevoel.
I knew it..
Nu van de persconferentie genieten..

Gefeliciteerd!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53592888
Ik wil jullie toch even feliciteren met deze mooie uitslag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53593125
Whehe deze punten gun ik jullie wel
Цой жив
  Moderator / Redactie FP zondag 30 september 2007 @ 16:40:59 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_53593261
Gefeliciteerd jongens
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 16:51:22 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_53593596
Van harte

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 september 2007 @ 16:55:38 #123
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53593714
Dank allen
29.10 Novastar HMH
pi_53593891
Heracles
pi_53594594
Dankje jongens, wat een spanning. Bij en na die penalty vloog mijn hartslag boven de 200 volgens mij.

Maar 3 punten!
  zondag 30 september 2007 @ 17:27:05 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53594767
Hulde!!
  zondag 30 september 2007 @ 18:08:06 #127
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_53595458
pi_53595559
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef Blawh het volgende:
Dankje jongens, wat een spanning. Bij en na die penalty vloog mijn hartslag boven de 200 volgens mij.

Maar 3 punten!
Bij jouw wel !

Toch een leuke overwinning
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_53595599
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:13 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Bij jouw wel !

Toch een leuke overwinning
bij mij wel ja!

Ben een paar keer zo goed als gestorven op de tribune en dan niet alleen van de spanning.

nu wat eten.

Edit: Ricky op Radio Oost over het publiek. Ik vond de sfeer vandaag nog steeds niet zoals vorig jaar op het eind, al was het ook niet slecht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blawh op 30-09-2007 18:22:17 ]
  zondag 30 september 2007 @ 18:36:08 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53596150

Ik heb Incolumnis ook nog wel gezien met zn PDA
29.10 Novastar HMH
pi_53596195
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:

Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumis? Ik werd helemaal gek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 30-09-2007 19:22:19 ]
  zondag 30 september 2007 @ 18:49:39 #132
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53596488
Ik wist dattie erin ging
29.10 Novastar HMH
pi_53596534
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wist dattie erin ging
Ik ook.

Was echt schitterend dat moment, Ricky werd helemaal gek toen hij op de grond lag voor P en volgens mij ontplofte het hele stadion toen.
pi_53596610
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:

lol zwaai dan de volgende keer man
  zondag 30 september 2007 @ 18:56:20 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53596635
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:55 schreef Incolumis het volgende:

[..]

lol zwaai dan de volgende keer man
Ik kan zwaaien wat ik wil, maar je vindt me toch niet
Was het een lastige wedstrijd om te 'werken'?
29.10 Novastar HMH
pi_53596664
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumnis? Ik werd helemaal gek.
nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan v/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bier

[ Bericht 1% gewijzigd door Incolumis op 30-09-2007 19:17:14 ]
pi_53596697
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:57 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan b/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bier
Was gewoon een domme actie van de keeper en een zuivere overtreding. Gebeurde pal voor mijn neus. Wat was die keeper onzeker trouwens, kon me niet voorstellen dat hij de beste speler van het afgelopen jeugdwk was en al bij de nationale selectie van Argentinië zit.
pi_53597090
en haal die verdomde N eens weg in mijn naam!
pi_53597177
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:18 schreef Incolumis het volgende:
en haal die verdomde N eens weg in mijn naam!
Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?
  zondag 30 september 2007 @ 19:22:18 #140
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597191
Maareh, moest je nu niet snel de odds aanpassen toen de pingel gegeven werd?
29.10 Novastar HMH
pi_53597250
Gefeliciteerd jongens! Ik had er al vertrouwen in en het is uitgekomen. Geweldige prestatie. Ik ben trots op HAFC
  zondag 30 september 2007 @ 19:25:30 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597286
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Ik had er al vertrouwen in en het is uitgekomen. Geweldige prestatie. Ik ben trots op HAFC
Jij ook met AFCA
29.10 Novastar HMH
pi_53597411
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?
NEE!
je mag ook gewoon Inco zeggen hoor
pi_53597445
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, moest je nu niet snel de odds aanpassen toen de pingel gegeven werd?
nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboord
  zondag 30 september 2007 @ 19:31:57 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597453

[ Bericht 100% gewijzigd door Damzkieee op 30-09-2007 19:32:10 ]
29.10 Novastar HMH
  zondag 30 september 2007 @ 19:33:01 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597495
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboord
Maar op jouw input worden wel odds aangepast neem ik aan tijdens de wedstrijd?
Hou jij ook alle ingooien en corners enzo bij?
29.10 Novastar HMH
pi_53597549
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Jij ook met AFCA
Wij helpen jullie, jullie helpen ons! Super dag!
  zondag 30 september 2007 @ 19:35:57 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597572
Inderdaad
29.10 Novastar HMH
pi_53597743

AT: aanvallende beweging
Danger: er kan binnen 5 seconden een goal vallen
Safe: AT of danger wordt afgestopt
SH: shot on goal, shot off goal, shot on woodwork
FK: freekick (foul, offside, other)
CR: corner
YC: yellow card
RC: red card
PEN: penalty
Goal: mja
pi_53597778
Na de reclame dus
pi_53597796
kunnen de ajacieden nog een extra pilsje uit de koelkast halen om AZ te zien falen
pi_53597844
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:44 schreef Incolumis het volgende:
kunnen de ajacieden nog een extra pilsje uit de koelkast halen om AZ te zien falen
Ik trek een extra pilsje (heineken ) uit de koelkast omdat jullie gewonnen hebben. az nemen we toch niet serieus
  zondag 30 september 2007 @ 19:47:14 #153
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597862
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]

AT: aanvallende beweging
Danger: er kan binnen 5 seconden een goal vallen
Safe: AT of danger wordt afgestopt
SH: shot on goal, shot off goal, shot on woodwork
FK: freekick (foul, offside, other)
CR: corner
YC: yellow card
RC: red card
PEN: penalty
Goal: mja
Vet, waar kan ik me aanmelden
29.10 Novastar HMH
pi_53597867
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik trek een extra pilsje (heineken )
je bedoelt kattenpis
pi_53597919
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:47 schreef Incolumis het volgende:

[..]

je bedoelt kattenpis
Jullie leren het ook nooit
  zondag 30 september 2007 @ 19:50:09 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53597955
Komtie dan
29.10 Novastar HMH
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 19:59:55 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_53598215
Jullie hadden met 5-1 kunnen winnen

zondag 30 september 2007 @ 20:02:56 #158
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53598305
Nou...
29.10 Novastar HMH
pi_53598360
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden met 5-1 kunnen winnen

Jou nemen we toch niet serieus.
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 20:10:59 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_53598496
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jou nemen we toch niet serieus.
Spreek voor jezelf

pi_53598523
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf

Ok. Jou neem ik toch niet serieus.
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 20:13:07 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_53598542
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ok. Jou neem ik toch niet serieus.
Je leert snel van je leermeester

pi_53598588
die tong links en rechts he, is dat om de balans te houden in je hersens?
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 20:17:01 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_53598641
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Incolumis het volgende:
die tong links en rechts he, is dat om de balans te houden in je hersens?
Hersens

zondag 30 september 2007 @ 20:20:17 #165
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53598752
Whoo! Heracles!

dat loop ik al de hele dag te roepen tegen iedereen die het wil horen, en ook tegen een aantal mensen die het niet willen horen!

Ben er in ieder geval blij mee, we kunnen de punten goed gebruiken, zeker met de winst van NEC.

en we hadden inderdaad met 5-1 kunnen winnen, of met 3-2 kunnen verliezen. boeiend, het gaat om de stand die aan het einde op het bord staat!
451 °F
pi_53599409
Die akka van Everton in het begin was ook fijn trouwens. Verder zag ik helemaal niet dat Quansah die bal schoot en het zo'n grote kans was.
  zondag 30 september 2007 @ 20:43:42 #167
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53599466
ach, je mist wel eens wat op de tribune
451 °F
pi_53599505
Ik zeg het nog maar eens:

Heracles
pi_53599537
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
ach, je mist wel eens wat op de tribune
Zeker als je aan de andere kant zit van waar het gebeurt.
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:52:42 #170
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:13:44 #171
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53612003
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:45 schreef Rumille het volgende:
Ik zeg het nog maar eens:

Heracles
29.10 Novastar HMH
pi_53612350
Volgende week uit naar Heerenveen. Jammer voor jullie dat Alves weer is teruggekeerd. Anders had er zeker wel een stuntje in kunnen zitten. Nu wordt het erg lastig. Maar gelukkig voor jullie verliest Sparta volgende week ook
pi_53612357
Hoe is het trouwens met Boakye? Is daar al wat over bekend?
pi_53613245
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe is het trouwens met Boakye? Is daar al wat over bekend?
Nope, nog niks over bekend. Wel sneu voor Daelemans dat zelfs linkspoot Wuytens de voorkeur krijgt op rechtsback boven Daelemans. Wel deed Wuytens het prima moet ik zeggen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:15:32 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53613665
Wuytje was goed, alleen ik vond de linkerkant zwaar onderbezet, omdat Quansah met De Zeeuw moest lurken en er daardoor telkens 2 tegen 1 stond op Klavan, die zelf ook goed speelde m.i.
29.10 Novastar HMH
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:59:18 #176
58200 Breemz
pi_53614763
HULDE!!! hulde aan de overwinning, en het zeer geslaagde middagje/avondje in het spelershome en de businessclub!

Everton begint z'n miljoen waard te worden
Verder vond ik de Graaf wel redelijk invallen, wuitjes deed het zeker niet slecht op de rechtsback positie, eigenlijk was niemand echt slecht hoewel Klavan het wel zwaar had op de linksback! Maas vertelde me dat Klavan daar ook niet echt gelukkig is op die positie!

I love to be in charge
pi_53615237
Eerlijk is eerlijk, die steekbal van vd Bergh op Everton gisteren, was van grote klasse.
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:42:35 #178
58200 Breemz
pi_53615974
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die steekbal van vd Bergh op Everton gisteren, was van grote klasse.
Klopt!
I love to be in charge
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:44:18 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53616030
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:59 schreef Breemz het volgende:
HULDE!!! hulde aan de overwinning, en het zeer geslaagde middagje/avondje in het spelershome en de businessclub!

Everton begint z'n miljoen waard te worden
Verder vond ik de Graaf wel redelijk invallen, wuitjes deed het zeker niet slecht op de rechtsback positie, eigenlijk was niemand echt slecht hoewel Klavan het wel zwaar had op de linksback! Maas vertelde me dat Klavan daar ook niet echt gelukkig is op die positie!

Nee, hij voelt zich veel meer thuis om linkshalf, dan kan hij lekker doorschuiven en tot de achterlijn komen.
We hebben gezien dat hij een prima voorzet in huis heeft in elk geval.
29.10 Novastar HMH
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:51:43 #180
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53616223
Klavan dan maar een keer op linkshalf zou ik zeggen. We kunnen wel wat aanvallende impulsen gebruiken. Als je niet scoort, win je ook niet
451 °F
pi_53616413
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
Klavan dan maar een keer op linkshalf zou ik zeggen. We kunnen wel wat aanvallende impulsen gebruiken. Als je niet scoort, win je ook niet
Normaal staat Klavan ook altijd op linkshalf. Maar omdat Looms drie wedstrijden geschorst is, staat Klavan nu linksback.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:46:32 #182
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53617764
Omdat Suarez zich aanstelde
Maar volgende week is Boakye er weer(?)< dan kan Boakye rechtsback en Wuytens linksback eventueel?
29.10 Novastar HMH
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:53:42 #183
58200 Breemz
pi_53617978
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat Suarez zich aanstelde
Maar volgende week is Boakye er weer(?)< dan kan Boakye rechtsback en Wuytens linksback eventueel?
Let's fokking hope dat Bakje er volgende week tegen Sc. Heerenveen gewoon weer bij is.
I love to be in charge
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:31:49 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53618989
Zeker
Als we trouwens zelfs zonder Boakye van AZ kunnen winnen, wie kan ons dan nog aan?
29.10 Novastar HMH
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:47:58 #185
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53619396
Ik heb geen seconde aan Boakye gedacht zondag tijdens de wedstrijd, dat betekent overigens niet dat ik 'm ook niet snel terug wil hebben. Gewoon een groot compliment naar het hele team, er was geen enkele speler die ik matig vond spelen. Lef trouwens ook getoond door de trainer om De Graaf er in te gooien, jammer dat zijn voorzetten iedere keer te matig waren.
pi_53620024
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen seconde aan Boakye gedacht zondag tijdens de wedstrijd, dat betekent overigens niet dat ik 'm ook niet snel terug wil hebben. Gewoon een groot compliment naar het hele team, er was geen enkele speler die ik matig vond spelen. Lef trouwens ook getoond door de trainer om De Graaf er in te gooien, jammer dat zijn voorzetten iedere keer te matig waren.
Wat kunnen we dan goed zijn als Boakye, Klavan weer linkshalf staat en Michalke fit is.
Zit veel potentie in dit team.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:23:51 #187
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53620242
Zeker! Maar we moeten wel de punten gaan pakken tegen VVV, Excelsior, de Graafschap, NEC en WIllem II (de mindere broeders van de competitie). Dan sta je veilig en kun je naar boven gaan kijken. En Heracles is sinds de terugkeer in de eredivisie natuurlijk bekend doordat ze het de "topclubs" erg moeilijk kunnen maken. Overwinningen zoals die op AZ zijn de kersen op de taart, maar laten we niet vergeten dat het pas onze eerste overwinning is.

Ik wil Heracles dit seizoen een flink stuk boven de streep zien!
451 °F
pi_53620397
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zeker! Maar we moeten wel de punten gaan pakken tegen VVV, Excelsior, de Graafschap, NEC en WIllem II (de mindere broeders van de competitie). Dan sta je veilig en kun je naar boven gaan kijken. En Heracles is sinds de terugkeer in de eredivisie natuurlijk bekend doordat ze het de "topclubs" erg moeilijk kunnen maken. Overwinningen zoals die op AZ zijn de kersen op de taart, maar laten we niet vergeten dat het pas onze eerste overwinning is.

Ik wil Heracles dit seizoen een flink stuk boven de streep zien!
Ik zeg ook niet dat we er makkelijk inblijven, maar kwalitatief gezien zit er ten opzichte van het 1e seizoen in de eredivisie heel veel potentie in. Vorig jaar lieten we het afweten tegen de kleinere clubs en werden vooral punten gepakt tegen de subtoppers, als we nu meer punten pakken tegen de kleinere clubs dan moeten we er wel inblijven.
pi_53621776
Rahim vastgelegd
pi_53622294
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:32 schreef Incolumis het volgende:
Rahim vastgelegd
Ik ben niet kapot van Rahim. Hopelijk weet hij me te verrassen.
pi_53623104
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben niet kapot van Rahim. Hopelijk weet hij me te verrassen.
Idem, ik was wel gechameerd van die Alair. Voordeel van Rahim is wel zijn multifunctionaliteit, maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van kwaliteit.
We zullen het zien, ik had liever een andere gehad dan deze ex-rooie.
pi_53624061
en Sluiter krijgt geen contract
pi_53624093
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef Incolumis het volgende:
en Sluiter krijgt geen contract
Die is ook helemaal niet nodig
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:12:09 #194
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53624134
Twentesupporters op mijn werk vonden hem altijd goed spelen, hij heeft niet voor niets zoveel wedstrijden daar gespeeld. 'het scheermes van Enschede' werd hij genoemd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

In elk geval weer een verbreding van de selectie
29.10 Novastar HMH
pi_53626774
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
Twentesupporters op mijn werk vonden hem altijd goed spelen, hij heeft niet voor niets zoveel wedstrijden daar gespeeld. 'het scheermes van Enschede' werd hij genoemd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

In elk geval weer een verbreding van de selectie
Ik hoorde ook al dat hij daar zeer geliefd was bij het publiek ja, hopen dat hij het hier weet waar te maken. Als hij echt geliefd was daar dan zouden ze daar denk ik not amused zijn dat hij nu voor ons speelt.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:49:54 #196
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53627766
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53627833
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Ach, anders verander jij toch ook gewoon van club? Wat kan jou het schelen
pi_53630137
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik houd wel van cult.
pi_53630360
Heracles nog 100.000 dolar tegoed van Litex Lovec

Heracles heeft via de FBO, de Federatie van Betaald Voetbalorganisaties, een brief naar de Uefa gestuurd met de vraag de Bulgaarse club Litex Lovech te manen een ton aan transfergeld over te maken naar de Almelose club. De Bulgaren namen vorig jaar Thijs Sluijter over van Heracles, betaalden meteen 100.000 dollar
en zouden 31 juli jl. andermaal een ton betalen, zo was schriftelijk overeengekomen. ‘We hebben alles zwart op wit’, zegt voorzitter Jan Smit. ‘Ze reageren nergens op. Brieven, e-mails, faxen, ze doen er niets op uit. Daarom zijn we naar de Uefa gestapt.

Thijs Sluijter zelf, die ook nog een groot bedrag van Litex Lovech te goed heeft, heeft nog steeds geen andere club. Hij komt niet in aanmerking voor een contract bij zijn oude club Heracles, waar hij thans meetraint om zijn conditie op peil te houden. ‘We hebben voor zijn positie voldoende spelers’, zei Smit.

www.svheracles.nl

Ik wist dat Litex de tweede termijn van Sluijters transferbedrag nog niet betaald had, goed dat Heracles er nu werk van maakt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:28:26 #200
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53633384
Hm de dollar daalt steeds verder
29.10 Novastar HMH
pi_53634339
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:28 schreef Damzkieee het volgende:
Hm de dollar daalt steeds verder
Blijft een leuk bedrag.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:07:51 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53637278
Ja kunnen de helft van het salaris van onze vriend Rahim betalen
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:51:44 #203
58200 Breemz
pi_53639601
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ja kunnen de helft van het salaris van onze vriend Rahim betalen
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?
I love to be in charge
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:56:52 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53639735
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.
Gratis, maar zn salaris zal toch wel zo rond de ton liggen?
29.10 Novastar HMH
pi_53639752
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:

[..]

Niets, hij zat zonder club.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:37:34 #206
58200 Breemz
pi_53642420
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Niets, hij zat zonder club.
Bedoelde ook qua salaris.. zelfs ik weet dat je nu alleen club loze dus ''gratis'' spelers kunt aantrekken
I love to be in charge
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:39:18 #207
58200 Breemz
pi_53642461
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:

[..]
Offtopic @ Damzkieee:

wat heb jij tegen Ronaldinho trouwens?
I love to be in charge
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:42:37 #208
58200 Breemz
pi_53642535
WHO'S HOT

De 24-jarige Braziliaan Everton (rechts op de foto) bewees in acht dagen tijd waarom Heracles Almelo zoveel moeite deed om de spits langer aan zich te binden. Drie keer achtereen was de Heraclied bepalend voor de ploeg van Ruud Brood. Die trilogie begon op zaterdag 22 september in Rotterdam, toen Everton zijn team naast Sparta Rotterdam bracht. Donderdag 27 september elimineerde de Braziliaan tegen Stormvolgels Telstar eerst de 1-0 achterstand en vervolgens produceerde hij ook de winnende treffer in Velsen. Zondag 30 september hielp Everton zijn werkgever aan de gelijkmaker tegen AZ, waarna de onverslijtbare Rob Maas (37) matchwinner werd.

eerste stukje van de VI.Nababbel van www.vi.nl
I love to be in charge
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:54:04 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53642817
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef Breemz het volgende:

[..]

Offtopic @ Damzkieee:

wat heb jij tegen Ronaldinho trouwens?
Breek me de bek niet los over die gast
Vreselijk figuur vind ik het, maar hij staat in mn avatar vanwege een verloren weddenschap in het Primera Division topic
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:55:00 #210
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53642845
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:42 schreef Breemz het volgende:

-knip-
En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Helsingborg van donderdag

[ Bericht 3% gewijzigd door Damzkieee op 02-10-2007 16:02:33 ]
29.10 Novastar HMH
pi_53642975
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Fiorentina van donderdag
Heerenveen speelt tegen Helsingborg. Groningen speelt tegen Fiorentina. Verder, laten we hopen dat Everton volgende week weer doel treft
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:02:45 #212
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53643037

Goeiesmorgens.
29.10 Novastar HMH
pi_53643729
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.
Gratis, maar zn salaris zal toch wel zo rond de ton liggen?
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:51:14 #214
58200 Breemz
pi_53644351
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
JAH GÊK!
I love to be in charge
pi_53666050
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:00:08 #216
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53666109
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halen
Trouwens, tis maar een contract voor minder dan een jaar, dus een ton lijkt me niet eens zo veel.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:01:54 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53666149
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
Verkeerde geluid erbij
29.10 Novastar HMH
pi_53666285
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Hele strakke actie ja. En nog effectief ook.
pi_53666541
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Verkeerde geluid erbij
Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.

Edit: Even naar andere pc gegaan, en de gelijkmaker. ach lekker belangrijk, geen zin om dat nu te veranderen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blawh op 03-10-2007 13:28:14 ]
pi_53666891
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halen
Trouwens, tis maar een contract voor minder dan een jaar, dus een ton lijkt me niet eens zo veel.
Daar heb je gelijk in. Sorry wausje, had even niet aan Maas, Ev en Piecke gedacht.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:49:57 #221
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53667170
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.

Edit: Even naar andere pc gegaan, en de gelijkmaker. ach lekker belangrijk, geen zin om dat nu te veranderen.
Boeiend, het gaat om de actie
29.10 Novastar HMH
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:49:42 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53697707
quote:
HERACLES.NL - Heracles Almelo speelt in de derde ronde van de KNVB Beker thuis tegen FC Omniworld. Deze wedstrijd in het Polman Stadion wordt gespeeld op dinsdag 30 oktober om 20.00 uur.

De kaartverkoop voor SeizoenClubCardhouders begint op zaterdag 6 oktober. SeizoenClubCardhouders hebben tot en met 17 oktober de mogelijkheid hun eigen plaats met korting te kopen. Kaarten voor de lange zijde kosten ¤ 7,50, voor de korte zijde wordt ¤ 5,- gerekend.

Met ingang van 18 oktober gaat de vrije verkoop van start. Op vertoon van een SeizoenClubCard of ClubCard kunnen 5 toegangskaarten worden aangeschaft. De prijzen in de vrije verkoop: ¤ 10,- voor de lange zijde en ¤ 7,50 voor de korte zijde
5 euro is niks
29.10 Novastar HMH
pi_53717125
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:49 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

5 euro is niks
Niets op aan te merken inderdaad, ben benieuwd hoeveel toeschouwers er zullen zijn.
pi_53717402
quote:
‘SAMEN THUIS, SAMEN UIT’ 5-10-2007 09:58

HERACLES.NL - Heracles Almelo start samen met de supportersverenigingen Hart voor Heracles en BiancoNero een unieke actie: ‘samen thuis, samen uit’. Om Heracles Almelo ook bij uitwedstrijden massaal te ondersteunen heb je de mogelijkheid om 9 uitwedstrijden te bezoeken voor de prijs van slechts 149 euro. Voor deze prijs bezoek je niet alleen de wedstrijden per bus, maar zijn er vele extra voordelen! Door middel van deze actie kunnen we Heracles Almelo in groten getale ondersteunen en een groot feest maken van de uitwedstrijden. Schrijf je nu in bij BiancoNero of Hart van Heracles en schreeuw de ploeg op vreemde bodem naar de overwinning!

Het betreft de volgende uitwedstrijden:

27 oktober 2007: Excelsior- Heracles Almelo
2 december 2007: Feyenoord – Heracles Almelo
16 december 2007: FC Utrecht – Heracles Almelo
19 januari 2008: Vitesse – Heracles Almelo
27 januari 2008: VVV Venlo – Heracles Almelo
2 maart 2008: FC Groningen – Heracles Almelo
15 maart 2008: De Graafschap – Heracles Almelo
23 maart 2008: Willem II – Heracles Almelo
20 april 2008: Ajax – Heracles Almelo

Alle voordelen op een rij:

Toegangskaarten voor de 9 bovenvermelde uitwedstrijden;
Busreis voor 9 uitwedstrijden; in de bus wordt op de heen- en terugreis op verantwoorde wijze bier geschonken;
Voorrang bij het kopen van één kaart voor de wedstrijd FC Twente – Heracles Almelo;
Deelname aan een excursie naar HSV Hamburg (inclusief wedstrijd), kosten voor eigen rekening;
Een unieke Heracles Almelo sweater met de tekst ‘samen thuis, samen uit’;
Een unieke ‘seizoenkaart voor uitwedstrijden’;
De kaart is overdraagbaar (de ‘overdrager’ blijft verantwoordelijk); bij oplegging van een stadionverbod wordt de kaart ingenomen.

Wat zijn de voorwaarden?

Deelnemers moeten beschikken over een uitkaartregistratie;
Inschrijven is mogelijk tot 22 oktober 2007. Leden kunnen inschrijven bij de eigen supportersvereniging en niet-leden kunnen terecht bij de receptie van het Polman Stadion. Kijk ook voor deze informatie op www.hartvoorheracles.nl en www.bianconero.nl.
Betaling in drie termijnen is mogelijk.
Strakke actie wel. Ik kan nu alleen niet uitwedstrijden en bovendien zal ik normaal gesproken op zondag zelf moeten voetballen. Maar er zullen ongetwijfeld veel aanmeldingen voor binnenkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 05-10-2007 12:26:11 ]
pi_53717535
Leuke goede actie

Zitten een aantal hele leuke uitwedstrijden bij. En bier op de heenweg in de bus. Dat hebben wij niet hoor
pi_53717612
Ik vind alleen de voorrang bij het kopen van een kaart voor FC Twente - Heracles een zwaar minpunt.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:26:52 #227
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53717668
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke goede actie

Zitten een aantal hele leuke uitwedstrijden bij. En bier op de heenweg in de bus. Dat hebben wij niet hoor
He kom je ook tegen Omniworld ?
29.10 Novastar HMH
pi_53717675
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef Blawh het volgende:
Ik vind alleen de voorrang bij het kopen van een kaart voor FC Twente - Heracles een zwaar minpunt.
Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.
pi_53717748
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:26 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

He kom je ook tegen Omniworld ?
Das nog wel een goed idee. Wij spelen woensdag pas, dus dat kan ik wel doen. Even overleggen of er nog een paar van Ajax mee willen. Komt wel goed denk ik
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:30:16 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53717750
Inderdaad. Eens.
29.10 Novastar HMH
pi_53717814
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.
Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.
Maar op zich is het wel een logische redenering die ik wel snap, als je een 'vaste groep' hebt voor uitwedstrijden dat deze dan ook naar Twente uit kunnen. Moet ik in maart maar weer een dag voor die tijd mijn seizoenskaart inleveren en hopen dat ik dan op tijd ben om een kaartje te krijgen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:18:33 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53718905
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.
Maar op zich is het wel een logische redenering die ik wel snap, als je een 'vaste groep' hebt voor uitwedstrijden dat deze dan ook naar Twente uit kunnen. Moet ik in maart maar weer een dag voor die tijd mijn seizoenskaart inleveren en hopen dat ik dan op tijd ben om een kaartje te krijgen.
Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twente
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:18:33 #233
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53718906
edit: dubbelpost.
29.10 Novastar HMH
pi_53719845
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twente

149 euri voor een pasje, sweater en voorrang bij Twente uit.

Ben maar een arme student hoor.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:57:54 #235
58200 Breemz
pi_53726827
3 termijnen betalen!
I love to be in charge
pi_53767429
9-0
Цой жив
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:27:14 #237
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53767507
Pfff, wat een offday. Sterkte met het likken van de wonden.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:42:47 #238
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53767989

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53768053
Donderdagavond een tactische avond waarop iedereen vragen kan stellen aan Brood, Hoogma en Krüzen. Ben benieuwd.
pi_53768458
Als het niet snel beter zal gaan, dan kan Ruud Brood binnenkort weer op koopzondag winkelen in Gorinchem.... Hoewel ze natuurlijk wel gewoon goed winnen van AZ en het eerder PSV en Ajax lastig maakten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 7 oktober 2007 @ 17:03:29 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_53768513
Gecondoleerd

pi_53768517
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Als het niet snel beter zal gaan, dan kan Ruud Brood binnenkort weer op koopzondag winkelen in Gorinchem.... Hoewel ze natuurlijk wel gewoon goed winnen van AZ en het eerder PSV en Ajax lastig maakten.

Dat wel, maar 1,5 jaar coach zijn en geen enkele uitwedstrijd in de eredivisie winnen. Het houdt een keer op. Vorig seizoen lag hij ook al onder vuur bij de supporters vanwege zijn vele wisselingen achterin en laffe spel in uitwedstrijden. Het 1e punt is verbeterd, het 2e is nog steeds het geval.

Het is een aardige vent, maar als coach.
pi_53769679
quote:
Grootste nederlaag Heracles ooit

Heracles Almelo heeft zondagmiddag een historische nederlaag geleden. Tegen Heerenveen werd met maar liefst 9-0 verloren. Dat is de grootste competitienederlaag van Heracles ooit.

Alfonso Alves nam maar liefst zeven treffers voor zijn rekening en daarmee passeerde hij Marco van Basten en John Bosman op de lijst met meeste goals in een eredivisieduel. Alleen in het eerste kwartier kon Heracles nog redelijk meekomen. Daarna zette de Almelose defensie de sluizen open, wat resulteerde in een beschamende, maar historische voetbalpot.
pi_53770103
we hebben tenminste weer een record in handen
pi_53770185
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:17 schreef Incolumis het volgende:
we hebben tenminste weer een record in handen

Mag wel wat gaan gebeuren. Die uitwedstrijdenreeks is geen toeval meer.
pi_53770284
mja het probleem is, we spelen reactievoetbal, pas als we achterkomen, wordt er een tactische omschakeling gemaakt en hopen dat de tegenstander daardoor wordt overdonderd.
Brood is slecht in op eigen initiatief spelen
pi_53770353
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:24 schreef Incolumis het volgende:
mja het probleem is, we spelen reactievoetbal, pas als we achterkomen, wordt er een tactische omschakeling gemaakt en hopen dat de tegenstander daardoor wordt overdonderd.
Brood is slecht in op eigen initiatief spelen

Inderdaad, zo frustrerend. We beginnen zo goed als altijd hetzelfde en verrassen nooit een tegenstander.
Vorige week was ik trouwens ook al niet blij met zijn wissels, Everton en Lakic eruit voor De Graaf en Igor. Toen kwam je zelf niet eens meer aan counteren toe.
pi_53770446
Ook goed ter promotie van de 'samen uit, samen thuis actie'
pi_53770473
nee precies, de graaf was er een paar keer leuk langs maar had dan de energie niet meer om em goed voor te zetten, en igor, mja, dies over de top he, verliest makkelijk de bal en heeft geen snelheid
pi_53770487
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:29 schreef Blawh het volgende:
Ook goed ter promotie van de 'samen uit, samen thuis actie'
denk dat de prijs snel omlaag gaat
pi_53770616
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:30 schreef Incolumis het volgende:

[..]

denk dat de prijs snel omlaag gaat

Nog een paar weken en je krijgt geld toe als je meegaat naar uitwedstrijden. Zolang het maar eenmalig is dit seizoen, dit moet niet gebeuren als we uit tegen Twente moeten.

Trouwens ligt het vandaag natuurlijk niet alleen aan Brood, de spelers hebben hier natuurlijk net zo goed schuld aan.

Edit: En nu moet Michalke een keer de kans krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blawh op 07-10-2007 18:43:44 ]
pi_53771055
Godverdomme wat een kutdag
  zondag 7 oktober 2007 @ 18:55:48 #253
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53771176
Hmm vind m vrij aardig anders, t hele weekend is wel ok
pi_53771300
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef Mindlight het volgende:
Ach hebben die jochies uit die kutstad ook een keer een leuk dagje.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:01:21 #255
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53771323
Gore grafkankerzooi
Meer heb ik hier niet over te melden.
29.10 Novastar HMH
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:04:33 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53771398
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef Mindlight het volgende:

Ik zie jou hier voor het eerst trouwens.
Stel je even voor.
29.10 Novastar HMH
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:05:10 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_53771411
Holy fuck, wat een klotezooi...
pi_53771425
Inderdaad. Opkankeren met die tyfusrotterdammers!
pi_53771625
heren letten we even op de taal? hier in twente lopen we nog 20 jaar achter he met normen en waarden
pi_53771800
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gore grafkankerzooi
Meer heb ik hier niet over te melden.

Dacht je eerst echt dat ik niet serieus was?
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:19:52 #261
121310 venomsnake
El Saltador
pi_53771814
9-0

Mooi kloot'n
pi_53771897
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef venomsnake het volgende:
9-0

Mooi kloot'n

Proat mie d'r neet van, ommeunige baggerzooi.
pi_53771937
Mindlight is wel okay. Niet zo snel happen na 1 opmerking.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
Pfff, wat een offday. Sterkte met het likken van de wonden.

Zal het binnenkort nog vaak genoeg aan moeten horen denk ik.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:33:34 #264
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53772221
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
Mindlight is wel okay. Niet zo snel happen na 1 opmerking.
[..]

Zal het binnenkort nog vaak genoeg aan moeten horen denk ik.

Kon het effe niet hebben
Mindlight.
29.10 Novastar HMH
pi_53772499
Ik kan het ook niet hebben.
rdammers
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:43:06 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53772551
Klotezooi.
Ik ga zo effe schijten tijdens de samenvatting.
29.10 Novastar HMH
pi_53772686
Ik kon het vanmiddag ook al niet hebben, had mij avatar al even veranderd omdat ik het logo van Heracles even niet kon zien.

Heb ook een paar keer flink tegen de muur aangeslagen en gescholden.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:49:17 #268
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53772750
Maar goed dat ik niet thuis was, anders had me dat een TV, afstandsbediening en andere in het bereik staande huisraad gekost.
29.10 Novastar HMH
pi_53772830
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:49 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ik niet thuis was, anders had me dat een TV, afstandsbediening en andere in het bereik staande huisraad gekost.

Whehe, ik kon me wonderwel inhouden. De woede maakte al snel plaats voor cynisme, nu is alleen de woede alweer terug.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:52:08 #270
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_53772847
ownd.
And all the things you do with it
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:52:40 #271
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53772862
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
ownd.

Komen de ramptoeristen ook weer. Waar was je vorige week na de 2-1 tegen AZ?
29.10 Novastar HMH
pi_53772888
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
ownd.

Liever ownd dan zo triest zijn als jij.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:56:30 #273
164931 Houtspeer
pi_53772964
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:52 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Komen de ramptoeristen ook weer. Waar was je vorige week na de 2-1 tegen AZ?

ownd zeggen tegen AZ.
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:57:03 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53772985
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:56 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

ownd zeggen tegen AZ.

Voor wie ben jij dan? Of ben je zo'n meeloper?
29.10 Novastar HMH
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:59:35 #275
164931 Houtspeer
pi_53773060
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:57 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Voor wie ben jij dan? Of ben je zo'n meeloper?

Ik ben inderdaad een meeloper, wie is nou fan van een club dat speelt om niet te verliezen?
pi_53773153
Lekker laten gaan die kneus.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:10:17 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53773340
Alle 4 verdedigers per direct ontslaan, wat een drama.
29.10 Novastar HMH
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:12:42 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53773389
Begin maar met Marnix Smit.
Godverdomme wat een kutdekking zeg.
29.10 Novastar HMH
pi_53773464
Het is natuurlijk klasse van Alves, maar mijn god wat een fouten! Of zou het toch het gras zijn?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53773467
Zeg Blawh, ga eens jureren.
pi_53773495
Het zijn wel ontzettend grote fouten ja, ongelofelijk
pi_53773563
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk klasse van Alves, maar mijn god wat een fouten! Of zou het toch het gras zijn?

Als je niet ziet dat dit puur aan de instelling ligt.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:23:52 #283
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53773678
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:04 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik zie jou hier voor het eerst trouwens.
Stel je even voor.

Excuus had elders op de opmerking van Heineken moeten reageren, maar hier was wel zo makkelijk, was niet lullig naar jullie toe bedoeld
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:33 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Kon het effe niet hebben
Mindlight.

Snap ik
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:27:03 #284
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53773779
Als je je zo te kijk laat zetten. Ik heb medelijden met Piecke, die kon er geen fuck aan doen. Ze mogen hem morgen wel een bos bloemen geven. En alle supporters die mee waren een verklaring + gratis wedstrijd.
29.10 Novastar HMH
pi_53773800
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
Alle 4 verdedigers per direct ontslaan, wat een drama.

Welke 4? De Vries is een middenvelder die achterin stond.
Klavan is een zuivere middenvelder.
Smit zat in de 1e divisie al altijd op de bank.
Wuytens is een goede verdediger maar had gewoon een off-day net als de rest van het team blijkbaar.

Hoop dat Piecke en Maas de rest eens flink op de kloten geeft.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als je je zo te kijk laat zetten. Ik heb medelijden met Piecke, die kon er geen fuck aan doen. Ze mogen hem morgen wel een bos bloemen geven. En alle supporters die mee waren een verklaring + gratis wedstrijd.

Arme Piecke ja.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:42:55 #286
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53774261
Waarom speelde Rahim niet? Waar was Eddy?. Waarom speelde Maas niet centraal achterin?
29.10 Novastar HMH
pi_53774339
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom speelde Rahim niet? Waar was Eddy?. Waarom speelde Maas niet centraal achterin?

Eddy gepasseerd denk ik, heeft gewoon al matige wedstrijden gespeeld. Snap alleen niet waarom hij dan nu pas gepasseerd werd aangezien hij vorige week juist weer goed speelde.

Rahim zal nog wel een conditionele achterstand ofzo hebben.

Maas is veel te traag voor centraal achterin, hebben we vorig seizoen wel een paar keer kunnen zien. Alhoewel, slechter dan vandaag is eigenlijk niet mogelijk.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:48:37 #288
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53774460
Precies.
Doe dan iets als je op de bank zit als Brood zijnde. Ga met 6 verdedigers spelen ofzo, geef Rahim een paar speelminuten.
Maar gewoon niets doen en achteraf zeggen dat je je dood hebt lopen ergeren.
29.10 Novastar HMH
pi_53774557
Afstraffing in Heerenveen
Door: Hendry Altena op 07-10-2007 20:05
Bron: HAFC.NL

Meer woorden maken wij hier niet aan vuil...

Respect voor de technische staf, Van den Bergh, Lakic en Maas om de meegereisde fans te woord te staan. Allen hebben er geen verklaring voor.
pi_53774634
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Precies.
Doe dan iets als je op de bank zit als Brood zijnde. Ga met 6 verdedigers spelen ofzo, geef Rahim een paar speelminuten.
Maar gewoon niets doen en achteraf zeggen dat je je dood hebt lopen ergeren.

Ja, dat snap ik ook niet. Niemand liep warm ook. Verder had hij het alleen over de 2e helft, die 1e goals waren ook weggegeven.

En weer geen enkele kans gecreërd in een uitwedstrijd.
pi_53780325
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook niet. Niemand liep warm ook. Verder had hij het alleen over de 2e helft, die 1e goals waren ook weggegeven.

En weer geen enkele kans gecreërd in een uitwedstrijd.
uhm ik zag de statistieken na de wedstrijd, en ok, statistieken zeggen niet alles, maar 49-51% balbezit, 14-11 schoten op doel, zo veel verschil zit daar niet tussen. heerenveen was alleen extreem effectief
pi_53785824
Heeft Heracles 11 keer op doel geschoten? Dat heb ik dan compleet gemist. Maar goed, ik heb alleen de samenvatting maar gezien
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:58:30 #293
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53785946
verdorie zeg.. dit moet hard aankomen. Zo haal je nog de volle winst tegen AZ en zo vergeten je verdedigers even een aanvaller door midden te schoppen zoals dat hoort als het op een normale manier niet lukt.

ik leef met jullie mee.

wat een kutinstelling, als je van een ploeg verliest die afgelopen donderdag nog in Zweden te kijk werd gezet.
sneu voor Pieckenhagen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:01:47 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53786018
Het typeert maar weer de Mickey Mouse league waar we met zn allen in spelen. De ene week win je van een wannabe-topclub en de week erop krijg je 9-0 aan de kloten tegen een club die bijna even laag staat als jezelf.
Dat Bosnar niet speelde begrijp ik nog steeds niet. Zou dat akkefietje op training waar Blawh en ik bijwaren de relatie bekoeld hebben tussen Brood en Bosnar?
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:42:20 #295
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_53786977
9-0
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_53787623
Mooi klote dit . Sterkte!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53790028
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
Zou dat akkefietje op training waar Blawh en ik bijwaren de relatie bekoeld hebben tussen Brood en Bosnar?
Het schijnt al mis te zijn sinds Bosnar te horen kreeg dat hij nummer 12 zou krijgen, hij voelde dat als een steek in zijn rug en toen hij hoorde dat de club een nieuwe rechtercentrale verdediger wou kopen wist hij dat hij in principe niet meer in de basis zou staan aangezien Wuytens wel een laag rugnummer kreeg.

Bovendien vind ik Bosnar als mandekker sterk, maar positioneel laat hij te vaak steken vallen. Hij zou alleen niet Alves zovaak hebben laten scoren en hem waarschijnlijk flink harder hebben aangepakt.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:02:40 #298
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53790145
Man, Alves had tot de winterstop in de kreukels gelegen na 2x Bosnar gedold te hebben.
29.10 Novastar HMH
pi_53790330
quote:
Met één persoon had iedereen in het stadion medelijden. Martin Pieckenhagen, de arme doelman van Heracles. De Duitser was niet schuldig aan welk doelpunt dan ook, maar toonde zich een groot verliezer. "Als we met 3-0 winnen, wil iedereen ook hier staan en als we zoals vandaag met 9-0 verliezen, moet je er ook staan. Ik wil vanaf deze plek de fans onze excuses aanbieden. Het is belachelijk wat wij hier hebben laten zien. Daar telt geen enkel excuus", sprak de ervaren doelman. "Hier zullen we nog wel even flink over spreken, maar het beste is om gewoon verder te gaan. Tegen Vitesse moeten we er weer staan en pas dan kan ik ook zeggen of het een voordeel of een nadeel is dat we pas over twee weken weer moeten spelen."

En weg liep hij. De man die negen keer moest vissen. Het hoofd rechtop.
Wat een held, helemaal omdat hij hem kennende er het meest van allemaal mee heeft gezeten. En na een overwinning zie je hem ook zelden een interview geven.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:09:06 #300
58200 Breemz
pi_53791696
Zonde... heel zonde, was er de hele zondag vrij gefrustreerd van de fokking simpele wijze dat een niet eens goed spelend Heerenveen ons oprolt ! Na de 6-0 ben ik buiten gaan zitten in de zon wilde en kon het niet meer bekijken wat een stelletje clowns heel apart! het leek wel of ze fokking wilden verliezen! De gehele verdediging faalde glorieus! hopen dat Boakye gauw weer fit is, en tegen Fietstas gelukkig looms weer terug!

Brood moet de kopjes weer omhoog zien te krijgen! Richten op Fietstas en deze INKTZWARTE gauw vergeten!
Brood (en Krüzen!! want die wordt nogal eens vergeten als het slecht gaat) hebben bij mij nog altijd het voordeel v/d twijfel!

I rest my case!
En hopelijk komt er na regen zonneschijn
I love to be in charge
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:13:20 #301
58200 Breemz
pi_53791801
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:59 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een meeloper, wie is nou fan van een club dat speelt om niet te verliezen?
Je bent niet alleen een meeloper, je kunt niet eens fatsoenlijk wat typen mooie dwaas! je bedoelt zeker, wie is er nou fan van een club dat speelt om niet te winnen! mooie maflander! Ga gauw terug onder de steen waar je vandaan komt!

ZWART WIT BEN IK OOK ALS HET EVEN TEGEN ZIT!
I love to be in charge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')