Spuit 11quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Stiekem vind ik het best jammer er niet bij te kunnen zijn...
Er worden toch wel foto's e.d. gemaakt he?
Misschien dat Hoi_Piepeloi nog even een voicerecorder o.i.d. onder haar jas kan stoppen?
Vanavond 19:30 msn, dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe staan de zaken er nu voor? Wordt er wat geregeld? Is het allemaal serieus? Tijd, locatie etcetera? Ik wil meedoen, maar dan moet eea wel een beetje duidelijk zijn aub.
Ja godver, dan ben ik er nietquote:
Isgoed schat!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik er nietNaja, jij praat me morgen wel ff bij he David ?
![]()
Of eerder, dan gaan we alvast het parcours verkennen en eventuele zwervers wegschoppen danwel een wegwerpfototoestel geven!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Isgoed schat!
Hoe laat pakken we de trein?
Hoi_Piepeloi is er om 10 voor 9, dus ik stel voor dat we die van 8:38 nemen!
En streepjes neerzetten waar iedereen moet staan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of eerder, dan gaan we alvast het parcours verkennen en eventuele zwervers wegschoppen danwel een wegwerpfototoestel geven!
Alleen als je morgen ook mee doet!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vanavond niks te doen. Mag ik kijken?
O haha, het is morgen? Sorry, ik ben een cheapo student met enkel een week-OV.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als je morgen ook mee doet!
Neem dan ook een weekend OV, pauperquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O haha, het is morgen? Sorry, ik ben een cheapo student met enkel een week-OV.
Maar in het weekend slaap ik altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neem dan ook een weekend OV, pauper
Juistquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En streepjes neerzetten waar iedereen moet staan!
En dan moet ik dus wel eerst mjn bed uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:45 schreef mcDavid het volgende:
En waar kun je nou beter slapen dan in de trein?
Ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O haha, het is morgen? Sorry, ik ben een cheapo student met enkel een week-OV.
Tjeh, het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toch geld hebben voor een inwendige massage?
Hey die inwendige massage is gratis. Sterker nog, ik denk dat dokter x er ook nog wel voor wil betalenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Le-zen!quote:Prijs: gratis
Dan nog zou hij prob geen klanten hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
Hey die inwendige massage is gratis. Sterker nog, ik denk dat dokter x er ook nog wel voor wil betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |