precies, op een gegeven moment is het gewoon weer even genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, bij mij lukt het ook niet zo allemaal. Ik kom niet aan ofzo, maar ik val ook niks meer af
Komt puur door wat ik allemaal eet, maar ik heb gewoon even niet zoveel zin!
Ach, ik zwem nog lekker 2 x per week en ben toch alweer 1.5 kilo kwijt van de 5 kilo die ik nog wilde, dus ik mag niet klagen21 kilo eraf, ik ben happy, ook als het zo blijft!
echt goed, ik nu 12 sinds oktoberquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik ben er zelf ook echt onwijs blij mee
Ben nu dus al sinds november die 21 kilo kwijt!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:13 schreef Skaai het volgende:
Schop!
Het stagneerde even maar ik zit sinds vandaag toch op de 10kg gewichtsverlies en ik ben stiekem trots op mezelf.
Jaa echt super goedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:13 schreef Skaai het volgende:
Schop!
Het stagneerde even maar ik zit sinds vandaag toch op de 10kg gewichtsverlies en ik ben stiekem trots op mezelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel een kilo aangekomen ben, dus nu 20 kilo erafquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:50 schreef Moppie_1974 het volgende:
Kiwi,wat knap zeg.
Ik heb me weken lang weer verwend met allerlei lekkers.
Dus zitten er wel wat pondjes aan.
Maar nu heb ik mezelf weer een schop onder mijn hol gegeven en ga ik weer stug verder.
neuj niet echt hahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:43 schreef Axia het volgende:
Ook ik ben weer begonnen. Ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als toen ik in december ben gestopt ben Sonja Bakker (ik ben 10 kilo afgevallen in 15 weken), maar de laatste kilootjes wil ik er ook graag af hebben.
Ik heb het gevoel dat het afvallen verslavend is. Ervaren jullie dat ook?
en hoe gaat het?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben weer begonnen
maar ik eet er wel altijd dingen bij, anders krijg ik echt honger
(maar ik sport dan ook 2.5 tot 4.5 uur p/w vet fanatiek) dus dan mag het
(week 2, dag 2)
Nope, dat lukt me echt niet.. maar het gaat natuurlijk ook wat je overdag doet... En ik ben gewend om flink te eten.. Ik vind het echt moeilijk om te minderen.... Ik heb daarna nog altijd honger als ik minder eet en dan ga ik 'zoeken' en da's niet gezondquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb vaak echt teveel!
da's waar, het zoeken op zich ken ik wel, in principe ben ik echt een snoeperd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, dat lukt me echt niet.. maar het gaat natuurlijk ook wat je overdag doet... En ik ben gewend om flink te eten.. Ik vind het echt moeilijk om te minderen.... Ik heb daarna nog altijd honger als ik minder eet en dan ga ik 'zoeken' en da's niet gezond
dat zegt ze ook toch? en als je dan toch wil snoepen fruit is dan ook weer beter, al is dat wel weer afhankelijk van wel fruit dacht ikquote:Op woensdag 2 april 2008 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zie er ook niet veel kwaad in als je met het avondeten gewoon wat meer eet, zodat je iig niet in de loop van de avond weer trek krijgtbeter een aardappel en wat groente meer dan snoepen lijkt me
Ja ik weet dat ze dat zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zegt ze ook toch? en als je dan toch wil snoepen fruit is dan ook weer beter, al is dat wel weer afhankelijk van wel fruit dacht ik
aha vandaar! dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze dat zegtWild ehet gewoon ff bevestigen.
soms 3 dagen achter elkaar dan 3 weken niet etcquote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef draculettetje het volgende:
hihi hoe vaak ga jij dan op de weegschaal staan
ik 1x in de week gewoon anders wil ik de kilo's er wel afkijken
ha ha ja ik sta er alleen elke week op als ik weer eens sonja volg anders ook niet hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
soms 3 dagen achter elkaar dan 3 weken niet etc
maar het begin is er (weer)!quote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef Moppie_1974 het volgende:
Het streng zijn is wel beloond.
Vandaag weer een week erop zitten en 3 kilootjes kwijt.
Nog 4 en dan voel ik me alweer helemaal happy.
(maar dan ben ik er officieel nog niet helemaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |