abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 10:36:14 #251
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56428252
Wij proberen het avondeten juist zoveel mogelijk af te wisselen met de andere recepten die achterin het boek staan, de ene keer de couscous en dan de macaroni. Er zit inderdaad veel aardappel in maar ja we waren toch al aardappeleters . En ik begreep dat je minder eiwitten binnenkrijgt dan goed voor je is, af en toe een soort van mueslireep (of Evergreen! ) meer eten hoeft geen kwaad te kunnen.
Maaaaaaarrrr tot nu toe werkt het goed voor mij want ik ben nu 4 weken bezig met Bakkeren, ik fitness erbij en vanmorgen woog ik 6 kg minder dan 4 weken geleden. Dat is al 1 broekmaat minder en bijna bij mijn eerste goal, nl 10 kg. Als ik die kwijt ben wil ik er nog eens 10 vanaf maar ik doe het doel voor doel, stel dat ik het niet waar kan maken stel ik mezelf teleur .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56622651
ik ben vorige weel begonnen met bakkeren
maar ben nu al 3 dagen ziek en heb dus al 3 dagen niet gegeten
ik begin wel weer als ik beter ben
pi_56623035
idd niet lekker als je ziek bent, beterschap!
pi_56642971
Hmm, bij mij lukt het ook niet zo allemaal. Ik kom niet aan ofzo, maar ik val ook niks meer af
Komt puur door wat ik allemaal eet, maar ik heb gewoon even niet zoveel zin!

Ach, ik zwem nog lekker 2 x per week en ben toch alweer 1.5 kilo kwijt van de 5 kilo die ik nog wilde, dus ik mag niet klagen 21 kilo eraf, ik ben happy, ook als het zo blijft!
pi_56650104
ik ben door dat ik ziek ben 3 kilo kwijt en begin morgen weer met bakkeren
we beginnen dan met het eerste boek
pi_56652279
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, bij mij lukt het ook niet zo allemaal. Ik kom niet aan ofzo, maar ik val ook niks meer af
Komt puur door wat ik allemaal eet, maar ik heb gewoon even niet zoveel zin!

Ach, ik zwem nog lekker 2 x per week en ben toch alweer 1.5 kilo kwijt van de 5 kilo die ik nog wilde, dus ik mag niet klagen 21 kilo eraf, ik ben happy, ook als het zo blijft!
precies, op een gegeven moment is het gewoon weer even genoeg
ik ben nou sinds half dec gestopt met echt een boek te volgen en morgen begin ik weer , nu echt!
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 10:07:35 #257
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56786713
Het stond een beetje stil de afgelopen weken, ondanks dat ik me gewoon aan de recepten hield. Maar ik heb er nu 8 kg af! En zometeen ga k weer lekker sporten .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56789082
goed ebzig skaai!

na mn eerste week weer (ja eindelijk echt begonnen weer) meteen weer 2 kilo eraf!
pi_57444077
De Sonja hype is een beetje over ?
pi_57444221
nee hoor gaat hier in stilte verder
pi_57447453
Ik ben nog steeds 21 kilo kwijt
Maar wil voor de zomer Sonja nog wel even oppakken om nog zo'n 5 kilo af te vallen.
pi_57447469
echt goed dat je ook niet op zich je marge weer bent aangekomen!
pi_57447544
Ja ik ben er zelf ook echt onwijs blij mee
Ben nu dus al sinds november die 21 kilo kwijt!
pi_57453773
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik ben er zelf ook echt onwijs blij mee
Ben nu dus al sinds november die 21 kilo kwijt!
echt goed, ik nu 12 sinds oktober
ben ik ook blij mee hoor
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 23:13:53 #265
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_57706731
Schop!
Het stagneerde even maar ik zit sinds vandaag toch op de 10kg gewichtsverlies en ik ben stiekem trots op mezelf.
pi_57707200
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:13 schreef Skaai het volgende:
Schop!
Het stagneerde even maar ik zit sinds vandaag toch op de 10kg gewichtsverlies en ik ben stiekem trots op mezelf.
!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57717306
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:13 schreef Skaai het volgende:
Schop!
Jaa echt super goed
pi_57752013
Kiwi,wat knap zeg.
Ik heb me weken lang weer verwend met allerlei lekkers.
Dus zitten er wel wat pondjes aan.
Maar nu heb ik mezelf weer een schop onder mijn hol gegeven en ga ik weer stug verder.
Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig maken ze geld.
pi_57754475
vandaag maar weer eens een fruitdag ingelast
pi_57754885
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:50 schreef Moppie_1974 het volgende:
Kiwi,wat knap zeg.
Ik heb me weken lang weer verwend met allerlei lekkers.
Dus zitten er wel wat pondjes aan.
Maar nu heb ik mezelf weer een schop onder mijn hol gegeven en ga ik weer stug verder.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel een kilo aangekomen ben, dus nu 20 kilo eraf
Maar het feit dat ik in Juni naar Turkije ga is voor mij genoeg motivatie om er voor die tijd nog weer even 3 a 4 kilo af te willen en dat gaat me dan ook vast lukken
pi_57755364
Ook ik ben weer begonnen. Ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als toen ik in december ben gestopt ben Sonja Bakker (ik ben 10 kilo afgevallen in 15 weken), maar de laatste kilootjes wil ik er ook graag af hebben.

Ik heb het gevoel dat het afvallen verslavend is. Ervaren jullie dat ook?
pi_57760713
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:43 schreef Axia het volgende:
Ook ik ben weer begonnen. Ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als toen ik in december ben gestopt ben Sonja Bakker (ik ben 10 kilo afgevallen in 15 weken), maar de laatste kilootjes wil ik er ook graag af hebben.

Ik heb het gevoel dat het afvallen verslavend is. Ervaren jullie dat ook?
neuj niet echt haha
pi_57761122
ik ben weer begonnen
maar ik eet er wel altijd dingen bij, anders krijg ik echt honger
(maar ik sport dan ook 2.5 tot 4.5 uur p/w vet fanatiek ) dus dan mag het

(week 2, dag 2)
pi_57764497
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben weer begonnen
maar ik eet er wel altijd dingen bij, anders krijg ik echt honger
(maar ik sport dan ook 2.5 tot 4.5 uur p/w vet fanatiek ) dus dan mag het

(week 2, dag 2)
en hoe gaat het?
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:59:20 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57765872
Als je echt aan die grammen houdt dan kan het ook niet anders dan afvallen... ze heeft echt heerlijke gerechten maar het enige wat ze doet is gerechten voor 2 personen maken maar publiceert als gerechten voor 4 personen.....
Ik heb er echt niet genoeg aan maar de recepten zijn wel erg puik!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop