abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55645976
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was nog in de groei toen je begon met afvallen, dus dan gaat het zonder meer langzamer
en daarom ging aankomen zeker ook zoveel meer sneller van te voren en ik was niet echt meer in de groei hoor
maar goed dan nog kan je beter jaren over 30 kilo doen dan 2 maanden
pi_55647324
Nou, tot nu toe ben ik in de anderhalve maand dat ik gestopt ben 2 ons aangekomen (En dus nog 18,3 kilo kwijt!) En dat met Sinterklaas + Kerst + feestjes etc! Ik ben best wel trots op mezelf!

Ben ook volledig gemotiveerd om 2 januari weer te starten. We hebben het nieuwe boek gekregen en ik ga iig voor nog 5 kilo eraf! En ik weet zeker dat dat me wel gaat lukken
pi_55647383
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, tot nu toe ben ik in de anderhalve maand dat ik gestopt ben 2 ons aangekomen (En dus nog 18,3 kilo kwijt!) En dat met Sinterklaas + Kerst + feestjes etc! Ik ben best wel trots op mezelf!

Ben ook volledig gemotiveerd om 2 januari weer te starten. We hebben het nieuwe boek gekregen en ik ga iig voor nog 5 kilo eraf! En ik weet zeker dat dat me wel gaat lukken
maar dat is 1,5 maand, wat als je 1,5 jaar gestopt bent?
pi_55647472
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat is 1,5 maand, wat als je 1,5 jaar gestopt bent?
Waarom denk jij altijd negatief?

Ik weet zeker dat ik het ga volhouden! Ik heb mezelf gewoon een nieuwe manier van eten etc aangeleerd, ik weet nu wat gezonder is en waarop ik moet letten! Ik weeg me dagelijks en als ik een dagje gek heb gedaan doe ik daarna een dagje rustig. Maar eigenlijk heb ik ook niet zoveel zin om me tegen over jou te moeten 'verdedigen'. Ik blijf gewoon trots op mezelf!
pi_55649371
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Waarom denk jij altijd negatief?

Ik weet zeker dat ik het ga volhouden! Ik heb mezelf gewoon een nieuwe manier van eten etc aangeleerd, ik weet nu wat gezonder is en waarop ik moet letten! Ik weeg me dagelijks en als ik een dagje gek heb gedaan doe ik daarna een dagje rustig. Maar eigenlijk heb ik ook niet zoveel zin om me tegen over jou te moeten 'verdedigen'. Ik blijf gewoon trots op mezelf!
ik ben niet negatief maar je hebt nog niemand gezien die 1,5 jaar gestopt is met sb en dan niet aangekomen is
tot nu toe alleen mensen die paar maanden gestopt zijn en dan weer aangekomen zijn

maar blijf je altijd sb volgen dan?
pi_55649575
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben niet negatief maar je hebt nog niemand gezien die 1,5 jaar gestopt is met sb en dan niet aangekomen is
tot nu toe alleen mensen die paar maanden gestopt zijn en dan weer aangekomen zijn

maar blijf je altijd sb volgen dan?
Nee, natuurlijk blijf ik dat niet altijd volgen.

Maar ik blijf wel levenslang met mijn gewicht bezig.. dat doe ik immers ook al levenslang!
En nu heb ik dus van mezelf een manier gevonden waarmee ik goed kan leven (en dat is niet SB, maar gewoon een eigen manier met een gedeelte wat ik geleerd heb van SB) en op gewicht blijf. Als ik wil afvallen zal ik weer even me streng aan het boek van SB houden
pi_55649660
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk blijf ik dat niet altijd volgen.

Maar ik blijf wel levenslang met mijn gewicht bezig.. dat doe ik immers ook al levenslang!
En nu heb ik dus van mezelf een manier gevonden waarmee ik goed kan leven (en dat is niet SB, maar gewoon een eigen manier met een gedeelte wat ik geleerd heb van SB) en op gewicht blijf. Als ik wil afvallen zal ik weer even me streng aan het boek van SB houden
en ik bedoel alleen maar hoe weet je dat je dat kan volhouden want je hebt het pas 1,5 maand geprobeert
pi_55649758
Okee klaar! Dat jij het niet ziet zitten weten we nu wel.
Ik reageer niet meer op je!

Je moet je misschien eens realiseren dat niet alleen jouw manier van afvallen zo geweldig is!
En dat andere mensen het graag op hun manier doen.
pi_55649810
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:

Je moet je misschien eens realiseren dat niet alleen jouw manier van afvallen zo geweldig is!
En dat andere mensen het graag op hun manier doen.
we spreken over 3 jaar wel weer
en mijn manier van afvallen is gewoon simpel en doodsaai maar het werkt wel het beste ja
  zondag 30 december 2007 @ 13:27:34 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55650195
Tering wat een vervelende wijven hier
Zeg Miss_S, dat jij nu een wandelend overgewichtje bent wat kosten wat het kost aan iedereen moet verkondigen dat ze hoe dan ook dik gaan worden, maakt je er niet een leuker mens op.
Ik heb echt het idee dat jij niet meer in al die afval topics moet gaan posten maar een goede hoofddokter moet zoeken. Als jij je issues eens verwerkt, gaat die dikke reet er ook wel vanaf.
Laat ondertussen de meiden hier met rust wil je?

Ik vind SB ook een imbeciel , maar als iemand er mee bereikt wat ze wil bereiken, dan is het per definitie ok.
pi_55650957
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ik bedoel alleen maar hoe weet je dat je dat kan volhouden want je hebt het pas 1,5 maand geprobeert
Het is wel zo. Maar hou dit in je achterhoofd en zeg over een jaar hoe het met je gaat. En het is misschien wel goed dat mensen tegen SB zijn. Als je afvalt en dan het dubbele aankomt, dan ben je ook niet blij. Dat heet geld verdienen over andermans rug.
maar ik houd hier wel over op. Als ik een discussie wil voeren ga ik wel naar dat andere topic.
pi_55651116
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef SHE het volgende:
Tering wat een vervelende wijven hier
Zeg Miss_S, dat jij nu een wandelend overgewichtje bent wat kosten wat het kost aan iedereen moet verkondigen dat ze hoe dan ook dik gaan worden, maakt je er niet een leuker mens op.
Ik heb echt het idee dat jij niet meer in al die afval topics moet gaan posten maar een goede hoofddokter moet zoeken. Als jij je issues eens verwerkt, gaat die dikke reet er ook wel vanaf.
Laat ondertussen de meiden hier met rust wil je?

Ik vind SB ook een imbeciel , maar als iemand er mee bereikt wat ze wil bereiken, dan is het per definitie ok.
bereiken maar je wilt het toch ook behouden?
pi_55664575
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef Purky het volgende:
bla bla... Mijn grootste probleem is dat ik echt alleen al misselijk word als ik aan die crackers denk. Het is me gigantisch tegen gaan staan. Soms crackers zou kunnen, maar wat kan je als alternatief doen? 2 crackers was toch 1 volkoren boterham ofzo?
Altijd dezelfde discussie hier.. Iemand antwoord op mijn vraag zodat we een nieuw onderwerp hebben?
  zondag 30 december 2007 @ 22:02:32 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_55664668
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:59 schreef Purky het volgende:

[..]

Altijd dezelfde discussie hier.. Iemand antwoord op mijn vraag zodat we een nieuw onderwerp hebben?
2 crackers zijn inderdaad 1 boterham, 1 bolletje of een krentenbol
disclaimer
pi_55664707
1 boterham of een broodje is toch niet hetzelfde
maar goed Sonja is ook creatief
  zondag 30 december 2007 @ 22:05:06 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_55664739
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:
1 boterham of een broodje is toch niet hetzelfde
maar goed Sonja is ook creatief
Nee, het zal inderdaad vast een paar gram schelen, maar niet veel
disclaimer
pi_55664836
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, het zal inderdaad vast een paar gram schelen, maar niet veel
ik heb altijd geleerd dat 1 broodje gelijk staat aan 2 boterhammen
  zondag 30 december 2007 @ 22:11:55 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_55664943
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb altijd geleerd dat 1 broodje gelijk staat aan 2 boterhammen
Ligt er ook een beetje aan wat voor broodje je eet.
disclaimer
pi_55664989
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat voor broodje je eet.
witbrood: snee 91kcal en bolletje 130kcal
bruinbrood: snee 84kcal en bolletje 120 kcal
en krentenbol: 134kcal
  zondag 30 december 2007 @ 22:15:59 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_55665068
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

witbrood: snee 91kcal en bolletje 130kcal
bruinbrood: snee 84kcal en bolletje 120 kcal
en krentenbol: 134kcal
Nou, anderhalf dus, nog steeds geen schokkend verschil
disclaimer
pi_55665530
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, anderhalf dus, nog steeds geen schokkend verschil
wel als je het keer 2, 3 of 4 doet tijdens een dieet
pi_55665668
kunnen we het hier gewoon gezelig houden en elkaar in elkaars waarde laten alsjeblieft?

de discussie kan verder voortgezet worden in het topic dat schatje al meerdere keren heeft aangegeven.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar zondag 30 december 2007 @ 22:37:58 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55665732
Welke crackers worden door sonja aangeraden? Want het lijkt me inderdaad wel dat je het bijvoorbeeld door een snee bruinbrood of misschien toast zou moeten kunnen vervangen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 30 december 2007 @ 22:38:56 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_55665763
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wel als je het keer 2, 3 of 4 doet tijdens een dieet
Newsflash: van een paar keer 40 kcal meer in een week merk je echt helemaal niks Echt niet. Ik snap dat het moeilijk te verkroppen is, maar ondanks het feit dat je heel succesvol bent afgevallen heb jij echt niet alle afvalwijsheid in pacht.

Verder sluit ik me aan bij de mods, ik heb al te veel tijd verspild aan in gaan op jouw domme geblaat op Fok, dus laten we dit topic gewoon houden voor de mensen die wel in SB geloven
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')