Welk boek doe je Skaai?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gisteren het couscous recept uit 't boek gemaakt en mijn ouders zaten ervan te smullen![]()
.
Oh en ik heb donderdag een 1e instructieafspraak bij het fitnesscentrum.
Goed zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Skaai het volgende:
'Bereik en behoud je ideale gewicht'. Tot nu toe zo'n dikke 3 kg kwijt en ik ben nu 2,5 week bezig.
Oh en de moussaka is ook lekker! Het is zoveel, ik geloof nog steeds niet dat die hoeveelheden kloppen.
Gisteren instructie van fitness gehad, was leuk! Morgenochtend ga ik dus echt aan de bak met sporten.
Wauw, ook goed zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
ondanks dat ik vanaf half dec nietmeer aan sonja heb gedaan en eigenlijk de dropjes ook niet echt links heb laten liggen ben ik nu toch nog 2 kilo afgevallen!
In totaal ben ik er nu 10 kwijt en wil ik voor mn bruiloft in juli er nog 5 afhebben! gaat goed zo
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
Dank je wel
Ik ben dan ook expres vroeg begonnen om een beter beeld te krijgen voor wat ik wil afvallen, want dat dat moest gebeuren was een feit. De bruiloft is idd een goed streven en ik zal er dan ook zeker voor zorgen dat die 10 er niet meer bijkomen.
Uiteindelijk wil ik er nu in totaal nog 15 afhebben, maar die 5 voor juli en de rest als ik ook weer wat meer kan bewegen, al denk ik dat de hydrotherapie me elke week ook aardig helpt, niet alleen voor mn revalidatie maar ook het afvallen.
Het afvallen helpt dan mn revalidatie weer!
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat als je zoveel afvalt je wat vel overhoud, schijnt op zich langzaam en moeilijk bij te trekken heb ik gehoord? maar sporten en / of zwemmen moeten toch wel helpen? En ieder geval goed om die beweging te hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Je gaat er verstandig mee om als ik dat zo hoor.
Zelf heb ik me nu eerst meer toegelegd op het sporten ipv het afvallen. Ik ga vandaag voor de 3e keer deze week zwemmenWil eerst proberen mijn velletje iets strakker om mn buik + armen te krijgen. 20 kilo afvallen is leuk, maar alles wordt toch wel iets slapper en dat wil ik niet op mijn 20 jarige leeftijd
Maar dat gaat ook zeker wel lukken!
Ondertussen blijf ik gewoon lekker gezond eten en op gewicht en probeer wat af te vallen. Ik ga over 3 weken op stage en dan heb ik wat meer regelmaat in mijn leven (vaste tijden op staan etc) en dan ga ik weer fanatiek met Sonja bezig. Op dit moment is dat gewoon wat lastig.
Hmm, nou ik heb niet echt vel over ofzo. Maar het is meer dat het niet meer zo strak zit zoals het was. Logisch want er zit een stuk minder vet onderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat als je zoveel afvalt je wat vel overhoud, schijnt op zich langzaam en moeilijk bij te trekken heb ik gehoord? maar sporten en / of zwemmen moeten toch wel helpen? En ieder geval goed om die beweging te hebben.
Fijn dat met stage je weer wat regelmaat krijgt is idd wel handig voor een goed eetpatroon!
weet ik je bent dan ook goed bezig! Wij kunnen trots op ons zelf zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar voor zover mijn geklaag, ik ben heel tevreden hoor
Heerlijk is dat he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet ik je bent dan ook goed bezig! Wij kunnen trots op ons zelf zijn
ik had nooit gedacht de tien er af te krijgen omdat het een tijdje zo langzaam ging
ja dat vind ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he!
Ik heb dat ook, kan echt trots op mezelf zijn.
Vind het zo heerlijk dat ook echt iedereen het ziet en me erop aan spreekt![]()
Dat is toch waarvoor je het doet (ja voor jezelf, maar dat andere het erkennen is toch wel leuk!)
Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar 100 gram lijkt me onwijs veel. Dan wordt het echt onwijs zoet. Ik zou uitgaan van 10 gram ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:27 schreef Skaai het volgende:
Hallo! Ik heb een vraagje, in het 'Bereik en behoud je ideale gewicht' boek staat een recept voor een mandarijnen creme toetje.
Er staat in dat er 100gram zoetstof in moet!. 100gram, hallo, een gemiddelde pot heeft net 75 gram inhoud en dat is zoveel. Ik hoop dat het 10gram moet zijn maar dat kunnen jullie vast wel bevestigen he?
.
Mijn vader is heel enthousiast gaan mailen via de officiele Sonja Bakker manier maar dan moet je geld betalen![]()
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef draculettetje het volgende:
hihi en ik ben gewoon van 100 uitgegaan vandaar dat ie echt niet te pruimen was
ik geloof ook dat ik nog de verkeerde zoetstof had, daar ging m'n lekkere toetje!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet zeker hoor.
Maar in zo'n bus zit inderdaad maar iets van 75 gram, dus dat lijkt me echt onwijs veel!
Nou, ik kan ook niet zo heel helder nadenken vandaag. Maar ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef draculettetje het volgende:
vind je het erg dat ik het als nog niet helemaal snap? mn kop is ook niet helder nu daar kan het ook aan liggen...
Als nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesast vandaag. Ik ben jarig en heb appeltaart genomen.
.
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesast vandaag. Ik ben jarig en heb appeltaart genomen.
.
hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) isquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Appeltaart is inderdaad de beste keuze en ook nog eens onwijs lekker!
Jij ook gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) is
je went misschien aan de honger, maar je krijgt wel te weinig binnenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:
Heey, ik zie dat sommige heel negatief over sonja bakkeren reageren,
dat je uitgehongert raakt enzo maar dat is helemaal net zo!
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
ik deed er zelfs 3x de week mee fitnessen,gewoon beetje aanpassen!
je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:36 schreef kyliiie het volgende:
neuh, je veranderd gewoon je lifestyle, je went er inderdaad aan minder en gezonder te eten maar dat is toch wat de mensen willen
Inderdaad dus probeer de Sonja Bakkeraars nou maar niet op andere gedachten te brengenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeft
maar daar is dit topic niet voor
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht, 1 maat kleiner dan 2 maanden geleden.
Dat heb ik ook niet gedaan inderdaad.. anders blijf je kopen! Maar op een gegeven moment moet je wel, want mijn oude broeken zakken nu zo weer naar beneden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Skaai het volgende:
Ja, want al mijn andere 'goeie' broeken slobberen om mijn bips, benen en buik. Dus ik moet meer nieuwe broeken! Maar ik ga nu niet als een gek shoppen want als ik over een maand of 2 maanden weer meer kwijt ben kost dat me alleen maar geld
. Maar het voelt zeker goed en geeft me inderdaad nog meer moed. Het fitnessen gaat me ook goed af, mijn conditie bleek overigens niet zo beroerd te zijn als gedacht
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:
Heey, ik zie dat sommige heel negatief over sonja bakkeren reageren,
dat je uitgehongert raakt enzo maar dat is helemaal net zo!
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
ik deed er zelfs 3x de week mee fitnessen,gewoon beetje aanpassen!
in dat opzicht eet je niet echt wereld gerechten meer nee dat klopt....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:04 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn steekproef (2 gezinnen) zal ook zeker niet wetenschappelijk verantwoord zijn... Maar het viel me gewoon op. Die mensen aten eerst zowat iedere dag iets anders (aardappelen, rijst, risotto, wraps, pasta, mie, couscous enz. ). En nu is het steeds aardappelen, aardappelen, aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |