Goed bezig Kiwi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm.. nou moet week 8 nog afmaken en dan volgende week week 9.
Ik weet nog niet of ik dit boek nog een keer ga doen of boek 3.. ffies zien
op naar de officiele weging dan maar!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik deed 2 maanden geleden ook mee hier, toen 4 kilo afgevallen, toen ging ik naar Griekenland en heb ik mijn kilo's er weer aan gegeten, en nu ben ik sinds maandag weer begonnen. Gaat lekker, sinds mijn weging van maandag al 2 kilo minder op de weegschaal, maar dat is denk ik voornamelijk doordat ik in het weekend nogal veel had gegeten, maar de officiele weging van volgende week moet het maar uitwijzen
Uhm, ik heb boek 1.. die heeft maar 9 weken hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed bezig Kiwi!
Je weet wel dat vanaf week 9 de menu's zijn bedoeld om op gewicht te blijven? Want ald je nog meer wil afvallen kun je beter een ander boek pakken of opnieuw beginnen
ah okee, ik was even in de veronderstelling dat je boek 2 hadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm, ik heb boek 1.. die heeft maar 9 weken hoorJij hebt het over beok 3!
Ik hou boek 1 gewoon weer als houvast, maar ga gewoon op mijn eigen manier verder.
Ehmz, Troel? Volgens mij komt dit doordat ik een tijd terug al aangaf niet met SB verder te gaan!quote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef Troel het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Treurig lijstje, komt dit nou echt omdat het niet werkt of omdat haast niemand update?
is het niet de bedoeling dat je als je stopt helemaal niet aankomt ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:55 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ben 15 kilo kwijt geraakt aan het einde van boek 1. We zijn daarna verder gegaan in boek 2, maar na een week of 2 hadden we er beide geen zin meer in. Nu zit ik weer half in m'n oude levensstijl. Let wel beter op wat ik eet. En dat is denk ik ook de les die Sonja mee wilde geven. Wel ben ik niet veel meer aangekomen sindsdien. Dus het heeft toch wel iets geholpen![]()
Als je vreet kom je aan. Dat heeft niks met je dieet te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat je als je stopt helemaal niet aankomt ?
niet veel mee aangekomen na een dieet klinkt niet erg positief
Moet jij me es uitleggen hoe je dik wordt van Cola Lightquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:58 schreef DaFrenk het volgende:
Precies.. zoals ik al zei, ben weer half in m'n oude patroon. Cola Light tikt natuurlijk wel wat aan.. en wat chips op de filmavond. Dus ja![]()
Zou je het dan niet jammer vinden als die 15kg er zo stiekem weer bij op sluipen? Want dat is toch wat er dan gebeurd.. Niet dat ik mee wil bemoeien ofzo!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
Maar goed, ik gok dat ik nu weer zo'n 2-3 kilo aangekomen ben sinds ik gestopt ben. Dat diëten is gewoon niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |