Nou, ik kan ook niet zo heel helder nadenken vandaag. Maar ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef draculettetje het volgende:
vind je het erg dat ik het als nog niet helemaal snap? mn kop is ook niet helder nu daar kan het ook aan liggen...
Als nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesast vandaag. Ik ben jarig en heb appeltaart genomen.
.
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gesast vandaag. Ik ben jarig en heb appeltaart genomen.
.
hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) isquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Appeltaart is inderdaad de beste keuze en ook nog eens onwijs lekker!
Jij ook gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) is
je went misschien aan de honger, maar je krijgt wel te weinig binnenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:
Heey, ik zie dat sommige heel negatief over sonja bakkeren reageren,
dat je uitgehongert raakt enzo maar dat is helemaal net zo!
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
ik deed er zelfs 3x de week mee fitnessen,gewoon beetje aanpassen!
je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:36 schreef kyliiie het volgende:
neuh, je veranderd gewoon je lifestyle, je went er inderdaad aan minder en gezonder te eten maar dat is toch wat de mensen willen
Inderdaad dus probeer de Sonja Bakkeraars nou maar niet op andere gedachten te brengenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeft
maar daar is dit topic niet voor
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht, 1 maat kleiner dan 2 maanden geleden.
Dat heb ik ook niet gedaan inderdaad.. anders blijf je kopen! Maar op een gegeven moment moet je wel, want mijn oude broeken zakken nu zo weer naar beneden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Skaai het volgende:
Ja, want al mijn andere 'goeie' broeken slobberen om mijn bips, benen en buik. Dus ik moet meer nieuwe broeken! Maar ik ga nu niet als een gek shoppen want als ik over een maand of 2 maanden weer meer kwijt ben kost dat me alleen maar geld
. Maar het voelt zeker goed en geeft me inderdaad nog meer moed. Het fitnessen gaat me ook goed af, mijn conditie bleek overigens niet zo beroerd te zijn als gedacht
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:
Heey, ik zie dat sommige heel negatief over sonja bakkeren reageren,
dat je uitgehongert raakt enzo maar dat is helemaal net zo!
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
ik deed er zelfs 3x de week mee fitnessen,gewoon beetje aanpassen!
in dat opzicht eet je niet echt wereld gerechten meer nee dat klopt....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:04 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn steekproef (2 gezinnen) zal ook zeker niet wetenschappelijk verantwoord zijn... Maar het viel me gewoon op. Die mensen aten eerst zowat iedere dag iets anders (aardappelen, rijst, risotto, wraps, pasta, mie, couscous enz. ). En nu is het steeds aardappelen, aardappelen, aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |