abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56231691
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef draculettetje het volgende:
vind je het erg dat ik het als nog niet helemaal snap? mn kop is ook niet helder nu daar kan het ook aan liggen...
Nou, ik kan ook niet zo heel helder nadenken vandaag. Maar ik snap het ook niet
pi_56242394
nou doe ik sowieso weinig met suiker en/of zoetstoffen dat scheelt dan weer
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 23:52:49 #228
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56265219
Ik heb gesast vandaag. Ik ben jarig en heb appeltaart genomen . .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56268646
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Als nog gefeliciteerd!
Appeltaart op zich is niet de slechtste taart die je had kunnen kiezen
met kerst gaf ze dat in 1 van d'r boeken ook een recept voor
pi_56272927
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef Skaai het volgende:
Alsnog gefeliciteerd!
Appeltaart is inderdaad de beste keuze en ook nog eens onwijs lekker!
pi_56277618
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Alsnog gefeliciteerd!
Appeltaart is inderdaad de beste keuze en ook nog eens onwijs lekker!
hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) is
pi_56277736
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi ik ga vandaag ook even smokkelen, ben (=wij zijn) net in ondertrouw gegaan, dus dat wordt egvierd met een taartje, een etentje houd ik toch aangezien hij ziek (=flinke griep zoals zovele) is
Jij ook gefeliciteerd dan!
pi_56280715
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd dan!
dank!
pi_56281599
Heey, ik zie dat sommige heel negatief over sonja bakkeren reageren,
dat je uitgehongert raakt enzo maar dat is helemaal net zo!
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
ik deed er zelfs 3x de week mee fitnessen,gewoon beetje aanpassen!
pi_56281653
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:
in het begin is het wel wennen maar er staat in IEDER boek dat als je erge honger hebt iets moet eten.
je went misschien aan de honger, maar je krijgt wel te weinig binnen
pi_56281942
neuh, je veranderd gewoon je lifestyle, je went er inderdaad aan minder en gezonder te eten maar dat is toch wat de mensen willen
pi_56281991
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:36 schreef kyliiie het volgende:
neuh, je veranderd gewoon je lifestyle, je went er inderdaad aan minder en gezonder te eten maar dat is toch wat de mensen willen
je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeft
maar daar is dit topic niet voor
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 21:38:37 #238
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56285306
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan ook een andere lifestyle aan leren zonder onder de 1000kcal te komen terwijl een normale vrouw 2000 nodig heeft
maar daar is dit topic niet voor
Inderdaad dus probeer de Sonja Bakkeraars nou maar niet op andere gedachten te brengen .

Ik heb vanavond weer gesport (2e instructieles) en i.c.m het dieet heb ik tot nu toe nog helemaal geen problemen. Als ik trek heb neem ik een appel of een Evergreen maar voor de rest hou ik me gewoon zoveel mogelijk aan het weekmenu. En zo vaak heb ik niet eens trek.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56296171
precies *skaai*
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 19:41:02 #240
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56393298
Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht, 1 maat kleiner dan 2 maanden geleden .
pi_56393462
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht, 1 maat kleiner dan 2 maanden geleden .

Dat geeft wel moed om door te gaan he?
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 19:49:19 #242
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56393517
Ja, want al mijn andere 'goeie' broeken slobberen om mijn bips, benen en buik . Dus ik moet meer nieuwe broeken! Maar ik ga nu niet als een gek shoppen want als ik over een maand of 2 maanden weer meer kwijt ben kost dat me alleen maar geld . Maar het voelt zeker goed en geeft me inderdaad nog meer moed. Het fitnessen gaat me ook goed af, mijn conditie bleek overigens niet zo beroerd te zijn als gedacht .
pi_56393579
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Skaai het volgende:
Ja, want al mijn andere 'goeie' broeken slobberen om mijn bips, benen en buik . Dus ik moet meer nieuwe broeken! Maar ik ga nu niet als een gek shoppen want als ik over een maand of 2 maanden weer meer kwijt ben kost dat me alleen maar geld . Maar het voelt zeker goed en geeft me inderdaad nog meer moed. Het fitnessen gaat me ook goed af, mijn conditie bleek overigens niet zo beroerd te zijn als gedacht .
Dat heb ik ook niet gedaan inderdaad.. anders blijf je kopen! Maar op een gegeven moment moet je wel, want mijn oude broeken zakken nu zo weer naar beneden!

Wel leuk dat je zo enthousiast bent! Krijg je ook veel reacties uit je omgeving?
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 20:32:37 #244
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56394498
Dat nog niet echt, alhoewel een vriendin het wel opmerkte dat ze zag dat ik wat minder vol was in mijn gezicht .
pi_56397623
weer een week uitgesteld ben wel lekker bezig zo, maar ja ik blijf wel opletten hoor
pi_56405454
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef kyliiie het volgende:

Volgens mij heb je het over ondervoeding... Ondervoeding betekent niet dat je je hongerig voelt en enorm mager bent of zo. Het betekent dat je van bepaalde voedingsstoffen te weinig binnen krijgt. Zelfs iemand met 30 kilo overgewicht kan ondervoed zijn, als diegene een zeer eenzijdig eetpatroon heeft.

Ik heb me niet echt verdiept in het Sonja Bakker-dieet (wat doe ik hier? ), maar wat ik begrepen heb, is dat je van bepaalde voedingsstoffen te weinig krijgt. En dat geloof ik ook wel. Ik ken mensen die Sonja Bakkeren die eerst heel veelzijdig aten, en die op voorschrift van dat dieet nu plots vier, vijf keer per week aan de aardappelen zitten...

Verder moet iedereen doen waar ie zin in heeft. Ik denk dat Sonja Bakker in ieder geval één ding goed doet: ze laat mensen nadenken over wat ze allemaal naar binnen werken. Bewust eten is voor sommigen al een manier om flink wat kilo's te verliezen.
pi_56406168
ik heb juist niet het idee dat ik niet veelzijdig eet, wissel veel meer rijst, aardappelen en pasta af
en net als de groente
alleen wat betreft vlees is het veel kip en rundergehakt
pi_56406421
Mijn steekproef (2 gezinnen) zal ook zeker niet wetenschappelijk verantwoord zijn... Maar het viel me gewoon op. Die mensen aten eerst zowat iedere dag iets anders (aardappelen, rijst, risotto, wraps, pasta, mie, couscous enz. ). En nu is het steeds aardappelen, aardappelen, aardappelen.
pi_56406462
Ik kan het wel met _Arual eens zijn dat je veel aardappelen moet eten.
Dat vond ik op een gegeven moment ook niet lekker meer
pi_56406837
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:04 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn steekproef (2 gezinnen) zal ook zeker niet wetenschappelijk verantwoord zijn... Maar het viel me gewoon op. Die mensen aten eerst zowat iedere dag iets anders (aardappelen, rijst, risotto, wraps, pasta, mie, couscous enz. ). En nu is het steeds aardappelen, aardappelen, aardappelen.
in dat opzicht eet je niet echt wereld gerechten meer nee dat klopt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')