nee, n0r had de vraag goed.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef knars het volgende:
euhm, was madmaster nu eigenlijk niet aan de beurt ipv n0r?
Heb een vraag klaar staan, maar wacht er dus nog even mee.
Axl tijdens de live optredens bij dat nummer:quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef ranja het volgende:
Publiek, bij Knocking on Heaven's Door.
Opgezocht, ken ik niet. Overigens kan bij dit soort vragen het album voor m'n neus liggen, dan weet ik het nog niet...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welk album?
1. CTA
2. BTN
3. DBTH
4. CLWF
5. TXTTEOP
6. MT
7. LTAB
8. CCWGAW?
9. SEWG
10. SWCZ?!
11. NOTLB
12. BSITHOC
13. SOTFW
14. RWAP
15. POR
16. PFYRTF
Ken je deze niet? Ligt misschien niet in ieders straatje, maar is toch wel een retebekend albumquote:
Als ik het gevraagde album ken kom ik altijd wel een heel eind met puzzelen bij dit soort vragenquote:Overigens kan bij dit soort vragen het album voor m'n neus liggen, dan weet ik het nog niet...
Ik ken het album van naam, de muziek is niet helemaal mijn ding. Helemaal niet, eigenlijk.quote:Ken je deze niet? Ligt misschien niet in ieders straatje, maar is toch wel een retebekend album
quote:
't Nummer dat het het beste doet in lijstjes en als cover dan...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Public Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
ik zou 12 niet echt t bekendste nummer noemen..
PS: Nog een puntje drbij, gaarnequote:is a punk band formed in Austin, Texas in 1979.
Playing fast, anarchist punk has earned the band close association with Jello Biafra and the Dead Kennedys, as well as numerous other US punk bands of the early eighties. The band were also unique in frequently changing their name to a different initialism ofwith every new record released.
Nog nóóóit van gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik zou voor 2,3,10 of 11 gaan..
Over wie gaat dit?
[..]
PS: Nog een puntje drbij, gaarne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |