Jij hebt zeker de periode "noem 50 albums uit mijn collectie" niet meegemaakt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Wat een vraag
Volgende keer wil ik weten welke single ik ooit in welke platenzaak als eerste heb gekocht...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Wat een vraag
Volgende keer wil ik weten welke single ik ooit in welke platenzaak als eerste heb gekocht...
de muziek trivia-trivia oftewel ken uw mede triviaspelerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de periode "noem 50 albums uit mijn collectie" niet meegemaakt?
1e helft is goed. 2e niet. Het gaat om toch wel een typische jaren 80 band.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef ranja het volgende:
Utrecht, U2?
jaren 80?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:27 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet blinddoek om en roept:
Utrecht - Radiohead, OK Computer
Ja, de metadata van Peaceman is hier zeer bekend, zo te zien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
de muziek trivia-trivia oftewel ken uw mede triviaspeler
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef bukgeit het volgende:
Talk Talk
bij deze vraag toevallig wat minder, maar wel worden gelijk Radiohead en REM genoemd. Is geen toeval hoor....quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de metadata van Peacemen is hier zeer bekend, zo te zien.
hmm da's jammer. Misschien was je in de war met de 1e cd-single? Die was van Living Colour (solace of you), want ook dat heb ik wel eens verteldquote:
Nee, maar verder dan Radiohead en REM kom ik bij jou ook niet en dat was dan ook niet het antwoord.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:35 schreef peaceman het volgende:
bij deze vraag toevallig wat minder, maar wel worden gelijk Radiohead en REM genoemd. Is geen toeval hoor....![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
neuh, het is me gewoon niet echt bijgebleven..beetje veilige keuze hoor, voor een 1e cd
Dat ligt dan denk ik toch aan jou. Velen zullen hier veel meer favorieten van mij weten te noemen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar verder dan Radiohead en REM kom ik bij jou ook niet en dat was dan ook niet het antwoord.
Staat hier ook nog in de kast, mischien 5x gedraaid ofzo..quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas veel later ontdekte ik het veeeeeeeeel betere Spirit of Eden![]()
Die staat niet op die voorkant...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef ranja het volgende:
wilde gok op Presidents of the USA
kent zo niet zoveel bands die een 2e album hebben dat II heet.
Als het die niet is, en Led Zep is het ook niet, dan gok ik op Billy Talent, die hebben ook een album dat II heetquote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef ranja het volgende:
wilde gok op Presidents of the USA
kent zo niet zoveel bands die een 2e album hebben dat II heet.
Het nummer dat ik de laatste tijd non-stop grijsdraaiquote:Op woensdag 26 september 2007 13:14 schreef knars het volgende:
da's Emily uit See Emily Play van Pink Floyd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |