Wel over gelezen, maar nog niet gezienquote:
Ik vind ze heel leuk, maar had ze niet herkend...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Cribs?
Op zich is het ook niet geweldig, heb het 3 keer gezien, ze proberen het tot in de puntjes na te spelen, alleen dan met slechtere grappen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel over gelezen, maar nog niet gezien
Niet geweldig is wat mij betreft nog een zwaar overstatement. Ergens op de bodem van het amusement past beter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef n0r het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet geweldig, heb het 3 keer gezien, ze proberen het tot in de puntjes na te spelen, alleen dan met slechtere grappen.
Het is wel leuk om te kijken, maar NMTB is NMTB niet zonder Simon, Bill en Phill
Ministryquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:07 schreef bukgeit het volgende:
En van wie is het album 'The Last Sucker'?
Edens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is gewoon 'Dit was het nieuws' (oorspronkelijk ook BBC), maar dan met quasi leuke grappen van o.a Dennis v/d Geest en de rol van Harm Ede door Sander Lantinga, die volgens mij geen idee heeft over welke band hij de grap voorleest.
Het lunchpunt van vandaag gaat naarquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:58 schreef bukgeit het volgende:
Annie Lennox.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Marie Osmond?
Iggy+2quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Beth Hart?
Mij ook. Veel te laat de vraag gelezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat lijkt mij Jennifer Rush...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat lijkt mij Jennifer Rush...
staat zo'n beetje dagelijks in de Metroquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:18 schreef bartrid het volgende:
amy mac donald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |