quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef Blapiet het volgende:Even een paar vraagjes.
a - is ze niet gechipt?
b - zou je de leeftijd enigzins kunnen schatten
c - wat voor karakter heeft ze?
d - Hoe erg verhaart ze?
e - Zou ze problemen hebben met de naam "Bones"
Per begin November verhuizen mijn 2 poesjes naar mijn Ex-vriendin en er komt dus ruimte. Nou is alleen één van de huidige poesjes een gigantische haarbal en ik moet hier werkelijk waar iedere dag stofzuigen. Aangezien ik meer te doen heb wil ik op zich wel een poes, maar dan wel één die niet zo verschrikkelijk veel haren verliest.
Ze ziet er btw wel über schattig uit
![]()
hi Solly voor de late reactie, was zo druk met veelste veel stomme en leuke dingen aan me hoofd dat ik hoe raar het ook klinkt niet echt gefokt heb.
om aantwoord op jou vragen te geven.
A : geen idee ik ben nooit met haar naar de dierenarts geweest, niemand die haar geclaimt heeft in de 8 maanden dat ik haar zie lopen. ik geef haar enkel eten. ik vermoed echt dat de eigenaar is verhuist nergen hebben ooit briefjes gehangen in het hele stadsdeel niet.
B : Ik denk zelf een jaar of 2 maar dit is voor mij net zoiets als het aantal legosteentjes raden bij de bijenkorf? denk dat een dieren arts dat beter kan inschatten.
C : het karakter is een schatje, heel lief en vrij rustig best nieuesgierig maar ze kan makkelijk alleen zijn geen miauw kat die je uren uit je slaap houd ze wil wel af en toe naar buiten. geen binnen kat.
D : of ze verhaart niet veel maar wel een beetje, eigenlijk over het algemeen viel het best mee maar als je gevoelig bent zoals ik moet je toch wel elke dag zuigen maar dit is bij iedere kat. neu voor meyuki zou ik zeggen dat ze haast niet verhaard.
E : Bones vs Meyuki, geen idee zolang ik haar zie en ze is bij mij noem ik haar meyuki maar misschien heet ze in het echt wel henk???? denk dat ze eten belangrijker vind dan is ze je beste maatje.
mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel hier of via PM.