ja dat viel mij ook al op toen ik haar voor het eerst zag.quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
Wat heeft ze een gekke korte staart!
aaarg dat zou wel mooi zijn ik ben alleen druk bezig met sollicitaties deze week zie ik geen mogelijk heid om naar zwolle te gaan. ik zou vrijdag wel langs de A2 kunnen staan.quote:Op maandag 24 september 2007 17:26 schreef Mejoon het volgende:
Als je haar deze week naar zwolle zou kunnen brengen zou ik haar in Gent kunnen brengen vrijdag.
TS typt alleen normaal op onevendagen, sorryquote:Op maandag 24 september 2007 18:43 schreef Leonos het volgende:
En typ is gewoon normaal TS.
Toffe kat btw
noop geen idee, ze is bij mij aankomen lopen maa rik ben eigenlijk nooit met haar naar de dierenarts geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 18:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Enig idee of ze gesteriliseerd is?
Hier zitten de poezen ook wel veel in de tuin hoor, ze kunnen wel tegen een beetje koude.quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef Dwan het volgende:
tja ik vermoed dat de basterd of mutsin er gewoon geen zin meer in had?
ik weet het niet ik baal dat ik te allergisch ben om haar zelf een huisje te geven.
Ze heeft het nu heel comfie in de schuur en krijgt genoeg eten maar lekker op de bank hangen is er niet bij. Ik heb het geprobeerd maar tranfermeer in een halve indiaan.
Eigenlijk moet ze gewoon op een boerderij wonen of zo en als het koud is lekker de stal in of in zo'n bij keuken. maar ja hoeveel fokkers die een poesje zouden willen wonen er nu op een boerderij?
Ik weet niet voor wanneer maar ik vertrek of a.s dinsdag of woensdag uit Den Helder, dus ik kom langs Amsterdam en doe mn studie in zwolle.quote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Mejoon het volgende:
ken je niemand die toevallig naar zwolle moet?
Dan bied ik mij aan om mocht iemand in de omgeving Emmen/Den helder de poes willen van de fokkers, om voor treinreispoesgenoot gezelschap te spelen. Mandje haal ik dan zelf wel want mijn Poezel moet ook nog zo'n mandjequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef Dwan het volgende:
wow klinkt erg lief maar paar kleine details,
ik heb de poezel vandaag nog niet gezien hoop niet dat die heks haar al heeft gekidnapt.
Verder moet het ook uitkomen met die gene die naar Gent gaat en uiteraard met het eventuele nieuwe bazinnetje.
Ik heb alleen geen poezenmandje? word tricky ben ik bang voor, maar wel lief.
ik zou haar wel kunnen brengen in de buurt van amsterdam maar nu nog een fokker die een poes wil?
Die gene die zonder persoonlijk contact met mij te hebben opgenomen dreigt dat ze as I quote: ik houd jou en je poes in de gaten mannentje !!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef Qwea het volgende:
welke lelijke ouwe heks?
Maar, als jij die kat verzorgt kan zij toch helemaal niks beginnenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef Dwan het volgende:
[..]
Die gene die zonder persoonlijk contact met mij te hebben opgenomen dreigt dat ze as I quote: ik houd jou en je poes in de gaten mannentje !!
Zij is van de dierenbescherming en dus een hele piet en dierenvriend maar heef tin de voorgaande maanden dat deze poes rond zwierf nooit een poot uitgestoken.
nu dreigt ze ook van als je niet snel handeld dan haal ik je poes bij je weg en breng ik hem naar het asiel.
ik denk niet dat zij daar beter af is.
nu regent het en heb ik haar half verzopen binnen gelaten gevoederd en met haar hobbybox in de keuken gezet maar dat is ook voor de poes niet ideaal.
quote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef Dwan het volgende:
Volgens mij kan ze heel goed met andere katten overweg.
Er zijn wel is andere poezen in de tuin en dan gaat ze alleen maar kijken en soms snuffelen.
het is geen vecht kat.
Gent, mmmmm kweet niet of ze belgisch kan miauwen.
Ik kan haar moeilijk opsturen of op de trein zetten, ik wil haar best brengen maar zit even krap bij kas om zo ver te rijden. maar als je een tuin hebt en lief ben houd ik de optie open om haar op een talen cursus te stoppen en te brengen
Hallo Dwan,quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef Dwan het volgende:
Helaas,
ik had bijna iets in zoetermeer gevonden voor deze dame maar jammer genoeg wilden ze toch liever kittens?
Ik schat dat meyuki pas een jaar of 2 is maar dat weet ik niet misschien dat een dierenarts het beter kan zeggen.
Wat een mooie poes heb jij zegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle poezen zijn haarballen![]()
Ik heb hier 4 van die pluissies rondlopen...de stofzuiger draait overuren, maar dat heb ik er eerlijk gezegd graag voor over![]()
Zou wel tof zijn als Poezz bij jou kan wonen, en gezellig![]()
Da's Baileys...en die heeft echt van die blauwe oogjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:30 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Wat een mooie poes heb jij zeg![]()
en dan bedoel ik die zwarte met die veels te blauwe ogen in je fotoboek dus
Jja dat zei ik ook, en zo n kat is toch heel wat anders maar goed.. scheit huisbaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef Dwan het volgende:
zo groot is ze nou ook weer niet?
jammer voor ons alle drie.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef Blapiet het volgende:
Even een paar vraagjes.
a - is ze niet gechipt?
b - zou je de leeftijd enigzins kunnen schatten
c - wat voor karakter heeft ze?
d - Hoe erg verhaart ze?
e - Zou ze problemen hebben met de naam "Bones"
Per begin November verhuizen mijn 2 poesjes naar mijn Ex-vriendin en er komt dus ruimte. Nou is alleen één van de huidige poesjes een gigantische haarbal en ik moet hier werkelijk waar iedere dag stofzuigen. Aangezien ik meer te doen heb wil ik op zich wel een poes, maar dan wel één die niet zo verschrikkelijk veel haren verliest.
Ze ziet er btw wel über schattig uit
Ik zit net sinds vorige week weer aan m'n poezen-taxquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:23 schreef Qwea het volgende:
Kom op mensen, wil nou niemand een poes?
Nope. Sinds Poekie er niet meer is heb ik besloten geen nieuwe poes te nemen. Mede omdat Poekie niet vervangbaar is, maar vooral omdat mn hond poesjes niet leuk vindtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit net sinds vorige week weer aan m'n poezen-tax![]()
Niets voor jou?![]()
Pech dan voor de hond!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Sinds Poekie er niet meer is heb ik besloten geen nieuwe poes te nemen. Mede omdat Poekie niet vervangbaar is, maar vooral omdat mn hond poesjes niet leuk vindt
quote:
Ja dat is gewoon zo. Maar het is zo sneu..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:55 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Als je al weet dat een situatie problemen gaat geven begin je er toch niet aan?
Ik hoop wel dat er gewoon iemand gevonden word voor dit katje.
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo. Maar het is zo sneu..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |