Michie One.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dat is hem! Heel erg bedankt. Heb me de afgelopen 24 uur helemaal rot lopen zoeken (letterlijk de hele Top 40 historie na zitten spitten, zonder geluk). Weet je toevallig ook hoe dat 'meidengroepje' heet wat er in featured?
Het klinkt als een nummer van Roy Ayers, maar dan weet ik weer niet de naam van het nummerquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:42 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me af wat voor sampletje er gebruikt is in 'Description of a fool' van A Tribe Called Quest. Hetzelfde sampletje is ook al ooit gebruikt door Armand Van Helden in 'Alright'.
De plaat waar het uit komt - en die ik dus zoek - heb ik weleens gehoord (is een oude discoplaat), maar ik weet de titel niet.
Wie weet hem wel?
Henry Cosby? Leef je uitquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Echt een heel stomme vraag.
My Cheri Amour, maar dan niet de Stevie Wonder versie maar een Jazzig donkere stem die het zingt.
Fatboy Slim - Love Islandquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef Laevid het volgende:
Zoek een (alternatief?) dancenummer. Er komt de "tekst": "House" in voor, dit wordt een hele tijd herhaald. Het heeft ergens wat weg van de samenwerkingsverbanden tussen Freestylers en Pendulum.
Samim - Heaterquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een recent nummer, volgens mij kan die best in de top 40 staan, aangezien die weleens voorbij komt op Radio 538 en Slam FM. Het is een instrumentaal dance nummer, met zo'n Oost-Europees klinkend arcodeon-deuntje. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, want ik bedoel
Dat is 'em inderdaad, ik had niet echt verwacht dat Fatboy Slim er achter zat, en al zo oud was. Bedankt!quote:
Rinocerose - Cubiclequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TLcsDCRpuZ4
Van wie is het nummer op de achtergrond in deze clip?
Mee laaiikieee![]()
Thanksquote:
Sigur Ros - Saeglopurquote:Op zondag 30 september 2007 01:49 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=l7G0ENIwIpg
Iemand die toevallig weet waar het muziekje van deze reclame vandaan komt? Liedje komt mij wel een heel klein beetje bekend voor maar verder heb ik geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |