Ik wil deze graag even quoten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.quote:
En vergeet de laatste speelronde van afgelopen seizoen nietquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
nee dit is reglementair vastgelegd.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Om die vervolgens te verliezen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
Jong Heerenveen is door.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee dit is reglementair vastgelegd.
Maar is nu automatisch jong heereveen door, of heeft degene die psv loot in de volgende ronde een walk over ofzo?
Nee en maken ze dus volgend jaar weer dezelfde foutquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
Beter dan andersomquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef KELDER het volgende:
wat een trieste bedoening weer van onze club..
kampioenen op t veld, amateurs buiten t veld
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef WooZ het volgende:
ik dacht eigenlijk dat schorsingen in de beker gewoon voor de eerstvolgende competitiewedstrijd golden
kloptquote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |