Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond Jong HeerenveenBen benieuwd..
Bij bekerwedstrijden van PSV ben ik daar alleen maar zeker van als we in eigen stadion tegen een amateurclub spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd naar wat? Dit moet toch gewoon professioneel geklaard worden?
hahahaha schitterendquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Die wedstrijd kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren, vooral omdat mn vader een fanatieke feyenoorder is. Daarnaast is ie erg driftig van aard, en dan kan ie heel snel kinderachtig worden.
Larson scoorde al na 1 of 2 minuten de 0-1 binnen, waarna ik een ' moge de beste winnen!' met een smerig geniepig lachje toegebeten kreeg. de 1-1, die prachtige combinatiegoal zette hem even terug op aarde, de 2-1 was natuurlijk een zwaar onterechte penalty, de 3-1 werd ie echt chagrijnig maar bij de vierde kwam de uitbarsting:
Fles ketchup van de tafel, KEIHARD tegen de muurGing ie verder boven kijken
Hoe kinderachtig kun je je als volwassene gedragen
Ik meen dat in de laatste minuut Zwijnenberg (?) nog de 7-2 maakte, kon het niet laten om nog even naar boven te roepen ' mooie goal hoor pa!'
ff het onderstaande verbeterd.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit!
word het ook niet ergens op omroep fryslan uitgezonden ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Imperatore het volgende:
PSV speelt niet echt geinspireerd, enigszins logisch. Als ze maar genoeg gas geven om te winnen.
Ik wilde net zeggen. Ik dacht dat wij het moeilijk hadden vorig jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef jmac het volgende:
http://galyatours.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=34
jeetje... uitnodigingSterkte voor mensen die gaan.
Juist goed tochquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez toch weer een goal en 2 assists
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |