Wat wilde Jaap dan doen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap je mag niet aan persoonlijk bezit zitten
quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ga m'n haar ook zo doen.
[afbeelding]
Skattieeeeeeeeee, beeldig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ga m'n haar ook zo doen.
[afbeelding]
Mwah, ik heb nog geen enkele reden om aan te nemen dat het een SMS-stemming gaat worden, maar idd.. het zou kunnen...quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch op een "eerlijke" SMS stemming, dan heeft Brian het nakijken.
Als dit een voorbode is kan Brian naar huis.![]()
http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
Eensquote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik dump iedere vent die een vrouw 1 keer voor "teringhoer" uitscheld. Huub kreeg al een herkansing wat dat betreft, maar de credits zijn voor mij op.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n echo op Jaap.![]()
Echt? Ik hoop het. Hij heeft niet altijd gelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is duidelijk wat nederiger geworden.....
Tuutlijk, ik geef het speculeren maar even op want er kan van alles gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Maar ook daar zouden ze een vermenigvuldigingsfactor op los kunnen laten, zodat het aantal maanden aanwezigheid wel meetelt
Yeah right, alsof Huub zich er volledig instort....quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Het blijft om de intenties gaan van Lieke waar Huub mee zit.....
Day 1 revisited.....
Imho ziet hij ook duidelijk in, dat hij niets is zonder Lieke....quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt? Ik hoop het. Hij heeft niet altijd gelijk.
Ja, het is in en in triest. Achter iemand z'n rug om is Dennix onwijs hard. Echt een tough cookie. Maar in het gezicht....ho maar. Tenzij er een heel leger mensen achter hem staat (letterlijk).quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg echt een slappe van de uitspraken van Nix.
"Fok hem" over Brian
"Brian kan hem ook krijgen"![]()
En ondertussen poept hij in z'n broekje...wat een slappe hap is die kerel.![]()
Nog een paar minuten en dan kan het niet meer FEBO...waar blijft de toneelhaak voor Nix.
PLEASE...![]()
Heerlijk, iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Het blijft om de intenties gaan van Lieke waar Huub mee zit.....
Day 1 revisited.....
'k Heb juist het idee dat hij 'weerwoord' wel prettig vindt. Huub samen met iemand die 'ja en amen' zegtquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: volgens mij was hij in de buitenwereld nooit gegaan voor iemand die hem zoveel weerwoord geeft, dus die intenties zijn van beide zijden niet zuiver
Niet met een vriend, wel met een vriendin. Ze gaat discussies liever uit de weg, door haar sms uit te zetten of andere vluchtgedragingen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke houdt écht niet van discussies in een relatie.....
Maar heeft ze ook samengewoond in het verleden ????
Hij vindt het wel prettig, en zeker in deze situatie (het houdt de boel heel helder), maar met zijn keuze voor de duidelijk jongere meisjes in het verleden lijkt het wel duidelijk te zijn dat Huub in relaties in het verleden nog niet zo ver was dat hij weerwoord en gelijkheid kon hebbenquote:Op zondag 23 september 2007 23:44 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb juist het idee dat hij 'weerwoord' wel prettig vindt. Huub samen met iemand die 'ja en amen' zegt![]()
Ik ben er bang voor. In principe heeft degene die als laatste overblijft, iedereen dus weg, de villa ( na 2 jaar ) en het geld gewonnen. Ze kunnen er van maken..wie het langst in de kooi zit krijgt de geldprijs ( die villa wint niemand als het programma stopt), dat is dan Brian als Huub hem niet weg krijgt. Maar ik hoop natuurlijk dat de kijkers een belangrijke stem krijgen in het bepalen van de winnaar.quote:Op zondag 23 september 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. zolang hij zelf maar blijft zitten heeft hij eigenlijk alleen maar concurrentie van Huub... maar die is er nog altijd 2½ maand later gekomen, en degene die het langst bleef zitten was toch de winnaar??
Heb hem weleens horen zeggen dat hij ervan houdt als een vrouw een duidelijke eigen mening heeft maar Lieke heeft wel een erg hoog zeikgehaltequote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, alsof Huub zich er volledig instort....
Daarbij: volgens mij was hij in de buitenwereld nooit gegaan voor iemand die hem zoveel weerwoord geeft, dus die intenties zijn van beide zijden niet zuiver
Nou, dat was anders wel het verleden van Huub....quote:Op zondag 23 september 2007 23:44 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb juist het idee dat hij 'weerwoord' wel prettig vindt. Huub samen met iemand die 'ja en amen' zegt![]()
Ik heb zo het vermoeden dat een spelletje poker je nu meer plezier op kan leveren.quote:Op zondag 23 september 2007 23:47 schreef farscapevr6 het volgende:
nog 14 minuten voor een leuke verandering
Hoezo december...11 november toch?quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef Maria44 het volgende:
In december zit Huub er een jaar, hij wil misschien gaan honkballen, eten en stappen![]()
Dat vermoedde ik al....quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Niet met een vriend, wel met een vriendin. Ze gaat discussies liever uit de weg, door haar sms uit te zetten of andere vluchtgedragingen.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Zo helemaal niets meegekregen van het feestweekend omdat mijn pc het nodig vond om er mee te stoppen. Maar als ik zo eens bijlees is er ook geen zak gebeurd.
gvd andere pc hier neer gezet en nu zijn mijn streams weg, moet ik weer kopen!!!!!![]()
Ja dat zegt ze wel, maar als Brian haar slaat heeft ze het nergens meer over terwijl ze wel een paar keer uitsprak dat ze de confrontatie aan zou gaan.quote:Op zondag 23 september 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
Huub geeft opening van zaken... Lieke wil zichzelf niet meer verloochenen
Huub geeft aan dat hij erg veranderd is door het spel. Imho houdt Lieke vast aan de waarden die ze voor het spel had....
wcoop op stars 1050 $quote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat een spelletje poker je nu meer plezier op kan leveren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |