Wat wilde Jaap dan doen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap je mag niet aan persoonlijk bezit zitten
quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ga m'n haar ook zo doen.
[afbeelding]
Skattieeeeeeeeee, beeldig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ga m'n haar ook zo doen.
[afbeelding]
Mwah, ik heb nog geen enkele reden om aan te nemen dat het een SMS-stemming gaat worden, maar idd.. het zou kunnen...quote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch op een "eerlijke" SMS stemming, dan heeft Brian het nakijken.
Als dit een voorbode is kan Brian naar huis.![]()
http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
Eensquote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik dump iedere vent die een vrouw 1 keer voor "teringhoer" uitscheld. Huub kreeg al een herkansing wat dat betreft, maar de credits zijn voor mij op.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n echo op Jaap.![]()
Echt? Ik hoop het. Hij heeft niet altijd gelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is duidelijk wat nederiger geworden.....
Tuutlijk, ik geef het speculeren maar even op want er kan van alles gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Maar ook daar zouden ze een vermenigvuldigingsfactor op los kunnen laten, zodat het aantal maanden aanwezigheid wel meetelt
Yeah right, alsof Huub zich er volledig instort....quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Het blijft om de intenties gaan van Lieke waar Huub mee zit.....
Day 1 revisited.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |