Dank jullie!quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal. Kut voor jullie Kinga.
hear hearquote:Op zondag 23 september 2007 22:36 schreef BuffyJan het volgende:
Kolere wat zou t nou ns leuk zijn als alle ballen op brian of nix zouden zijn. Nu zitten Nix Naat en Jaap over Brian maar hem ermee confronteren? Nee dat durven ze niet, losers
nee, maar iedereen heeft toch wel eens een heftige ruzie?quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat ben ik t niet helemaal met je eens. Vergeet niet dat ze daar 24/7 op elkaars lip zitten. In de normale wereld gebeurt dat ook niet.
Wat kunnen ze eraan doen?quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Hopenlijk gaat het snel en voorspoedig beter, meid.quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Had het al veranderdquote:
Het is niet "meteen"quote:Op zondag 23 september 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, maar iedereen heeft toch wel eens een heftige ruzie?
Hier zijn ook wel eens woorden over en heen gegooid, maar dat wil toch niet zeggen dat het meteen eenn relatie breekt?
Wat erg bahquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kissa's man werd gister onverwacht opgenomen met een TIA
heejjj wel 100% he???quote:Op zondag 23 september 2007 22:43 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix durft te fluisteren dat brian liegt !!!
toemaar wat een geknal
Maar ze doen er niks mee,want alles draait om Huub.Is toch stom.quote:Op zondag 23 september 2007 22:43 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix durft te fluisteren dat brian liegt !!!
toemaar wat een geknal
Dank je dat je iets hebt laten horen, heel veel sterktequote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Dank je![]()
Tuurlijk dat is ook zo. Maar ik denk niet dat dit een gezonde basis is voor een relatie, daarbij hebben ze beiden ook niet echt iemand om bij uit te huilen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, maar iedereen heeft toch wel eens een heftige ruzie?
Hier zijn ook wel eens woorden over en heen gegooid, maar dat wil toch niet zeggen dat het meteen eenn relatie breekt?
Hij voelde het aan zijn ballen?quote:Op zondag 23 september 2007 22:45 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix wist het niet
maar hij voelde het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |