Mwoa. Zal nog blijken. Ik denk dat Jaap ook nog steeds flink ondersteboven is van de uitschakeling in de Champions League. Hij had daar zó graag willen spelen in het laatste jaar van zijn loopbaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.
LEUKquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.,
,
!
Ik ook, hoop ik.quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
Wat een heerlijke actie!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef BoNi het volgende:
Wat een schitterende beweging van Urby trouwens bij de cornervlag in de tweede helft..!
Kwam bij RTL als voorstukje ook nog even terug..!
Ik zat in een (vrijwel lege) kroeg vlakbij het dsb-stadion. Zag op het scherm de klappertjes al weglopen om ze een paar minuten later de kroeg binnen te zien stappenquote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Ik keek in een kroeg ergens in 't dorp van m'n ouders en achter mij stonden wat AZ fans waarvan één het lef had te zeggen "moeten die Ajacieden niet naar huis? Ze gaan toch altijd eerder weg om de file te vermijden?", om vervolgens toe te zien hoe het halve DSB Stadion al in de 80e minuut leegliep.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of er hier nog steeds mensen op zoek zijn naar die foto van Heitinga voor het Ajax-vak in De Kuip? Ik zat even op mijn oude PC en heb 'm daar als wallpaper staan. Bij deze:
Klikbaar!
Ja, nog een keer. Ik moet iets als tvp.
Je sig!quote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef fuckbuddy het volgende:
van harte...............
What about it?quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Lucky you..... Ik heb ze alle 3 nog niet gezien.. ff met PZ bellen of ze ziek zijn.
Jullie treffen Kozakken Boys....quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Kozakken Boys.quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Oei, altijd lastig.quote:
Natuurlijk een prima resultaat, ben er ook zeker aangenaam verrast doorquote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Och, gewoon. Evert en zijn uitspraken,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |