je display zegt al genoegquote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voorquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die gasten houden zich ook echt serieus meer met Ajax bezig dan met hun eigen club
.
Nu is het verschil zelfs hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voor
Moet je nagaan als we wel goed gaan spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Ja dat was ik bij die corner vlagquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?Stond jij bij cornervlag eigenlijk?
![]()
Waarom? We hebben vd Wielquote:Op maandag 24 september 2007 05:37 schreef pfaf het volgende:
Stam die in de warming up al door z'n knie zakt. Dat is mij zelfs nog nooit overkomen... Hopelijk is Ajax al druk op zoek naar een vervanger voor in de winterstop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |