Dan heb ik je ook gezienquote:Op maandag 24 september 2007 07:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dat was ik bij die corner vlag
Voor 20 per stuk?quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef ericajax het volgende:
[..]
voor ons ja, maar heb er nog meer moeten regelen voor mn pa![]()
quote:
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ooit een keer betrapt als 020 fan in de kuip, omdat ik niet ging springen![]()
Blij dat ik nog leef![]()
Standbeeld?quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
Ik herken iemand op die fotoquote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: WFT, die vent met dat witte hoedje + bril![]()
quote:
Stoerquote:Op maandag 24 september 2007 17:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik herken iemand op die foto [afbeelding].
En neen, het is niet Sjonnie.
Das klote zeg, ik vind hem een erg solide speler de laatste tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
Thomas Vermaelen liep in Alkmaar, zoals nu blijkt, een gescheurde enkelband op. Hin is daardoor ongeveer twee maanden uit de roulatie.
Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Las het net ja, Stam 1 a 2 weken...
De ziekenboeg, de best bezette bank bij Ajax.
Klote idd.quote:
ok, bij deze!quote:Op maandag 24 september 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.
Deze blessures zijn gewoon pure pech, kan niemand iets aan doen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Waar ligt het dan aan, oh wijze guru?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |