Zou ik ook graag even willen zienquote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
65
detailfoto's aanvraag bij deze
Thanks voor de feedbackquote:Op maandag 24 september 2007 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
dit is een fijn mobieltje ijsmeis, succes met de verkoop.
(imo is 100 wel erg weinig voor zo'n geile gzm)
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:05 schreef EggsTC het volgende:
He dat is die telefoon welke in je fotoboek staat
Ik bied 90 INC.
Ik heb er inderdaad ook geen last van.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef Koenijntje het volgende:
Schermpjes schijnen vrij vaak kapot te gaan?
Heb de mijne al geruime tijd en niet kapot te krijgen :p
same here, nooit problemen met het schermquote:Op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef Koenijntje het volgende:
Schermpjes schijnen vrij vaak kapot te gaan?
Heb de mijne al geruime tijd en niet kapot te krijgen :p
zover ik weet zit er op een samsung na 2005 2 jaar garantie.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
Als het goed is er moet er nog een maandje op zitten omdat ik hem dus nog geen jaar heb.
Er zit wel een boekje bij over garantie ofzo. Ik zal het zometeen eens gaan pakken en lezenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef deepart het volgende:
[..]
zover ik weet zit er op een samsung na 2005 2 jaar garantie.
Tegele?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, daar woon ik niet.
[..]
Er zit wel een boekje bij over garantie ofzo. Ik zal het zometeen eens gaan pakken en lezen.
Zag Alexxxxx vandaag in Tegelen met zijn Visaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ook niet.
Er zit trouwens wel een garantiekaart bij van 24 maanden, maar deze is niet ingevuld en daarom dus niet geldig.
Verdomde jammer dat je er op heb zitten kauwen zeg, anders had ik 100,- euro geboden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is nog niet verkocht, mcintosh.
Die is geldig in combinatie met een kassabon.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ook niet.
Er zit trouwens wel een garantiekaart bij van 24 maanden, maar deze is niet ingevuld en daarom dus niet geldig.
Maak er inclusief van en hij/zij is verkocht (aan moiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 'm niet in de winkel gekocht.
En een schopje. Van mij mag ie voor 90 euro exclusief de deur uit.
En, maak je er al inclusief van?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maak er inclusief van en hij/zij is verkocht (aan moi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |