Het repertoire van Diana Ross hebben we nu toch wel bijna gehad?quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef mspoez het volgende:
Het is wel een megavoorspelbarenichtenact. Beetje gaynight komen deze nummers allemaal langs. De top tien van de gayparade, zegmaar....
Ben benieuwd hoelang ik streamloos ben dan. No way dat ik me nog één keer aan dat kreng ga ergeren.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In een interview zegt Natasia dat ze helemaal opgeladen is,
er klaar voor is, het dak gaat eraf, maar ze houdt het netjes,
en Lieke, Huub en Jaap zijn intens gemeen.![]()
Klopt Dirk Boterbloem (zwerver en acteur) en die vertelde me niet eens zo lang geleden hoe veel er al gescript werd tijdens die BB. Was het niet BB2?quote:
Een vrijdag meer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Wat zegt Huub nou over dealen met Jaap?
Toen zwerver ja...tegenwoordig een nette ondernemer in de Zijlstraat..quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt Dirk Boterbloem (zwerver en acteur) en die vertelde me niet eens zo lang geleden hoe veel er al gescript werd tijdens die BB. Was het niet BB2?
Met andere woorden. Wachten op een cue van de redactie, of een eventueel nieuw scriptje over wie eruit te flikkeren.quote:
Gaan ze nou allemaal op de Nixmanier spelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |