Ook bij BB toch.quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap bij BB kwam er een zwerfer in.
Dat was bij de BUS Jaap.
Hij is er ook weer uitgehaald
Hier heet dat glasbak ja..quote:Op zondag 23 september 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Zag je dat?? Ik schreef een flessenbak!!![]()
Glasbak
Jaap doet weer zo vaag. Over een voorstel wat hij heeft ingediend over 23 september. 'als ik daar ook een keer wat over hoor, klootzakken!!'
Net zei Jaap nog,' dat is over een week, als we weer vriendjes zijn' tegen Huub.
Snap geen hol van die gast.
Allemaal interessant-doenerij. Rookgordijnen. Hij heeft gewoon niks.quote:Op zondag 23 september 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap doet weer zo vaag. Over een voorstel wat hij heeft ingediend over 23 september. 'als ik daar ook een keer wat over hoor, klootzakken!!'
Net zei Jaap nog,' dat is over een week, als we weer vriendjes zijn' tegen Huub.
Snap geen hol van die gast.
Oók bij BB kwam er een zwerver.quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dat was bij de BUS Jaap.
Hij is er ook weer uitgehaalt
Wat Lieke zei: 'zo praat je maar tegen je moeder, niet tegen mij'quote:Op zondag 23 september 2007 21:01 schreef coldstar het volgende:[/b]
Tot 2 x toe roept Huub t*ringhoer tegen zijn vriendin. Alleen omdat ze waarschjnlijk iets over zijn moeder gezegt had. En dat, zoals de site van DGK schrijft, zegt iemand die zijn eigen moeder nog wel voor 2 miljoen euro wil verkopen. En zijn vriendin maar lachen, en hem maar blij maken. Ik vraag me wel eens af hoe die moeder van Lieke hier tegen aan kijkt?
Nou zo lachen moest Lieke echt niet hoor.Het was ook niet goed wat Huub deed.Iedereen keurde het ook af en dat is het verschil met de mensen die Brian als favoriet hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 21:01 schreef coldstar het volgende:
Tot 2 x toe roept Huub t*ringhoer tegen zijn vriendin. Alleen omdat ze waarschjnlijk iets over zijn moeder gezegt had. En dat, zoals de site van DGK schrijft, zegt iemand die zijn eigen moeder nog wel voor 2 miljoen euro wil verkopen. En zijn vriendin maar lachen, en hem maar blij maken. Ik vraag me wel eens af hoe die moeder van Lieke hier tegen aan kijkt?
Daar zegt hij ook altijd bij dat het bij wijze van spreken is.....quote:Op zondag 23 september 2007 21:01 schreef coldstar het volgende:
mee eens, behalve dat het Lieke dan is die donderdag weggaat. Jaap gaat gewoon op deze voet verderquote:Op zondag 23 september 2007 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hallo,
(Ontslagronde donderdag 27 september)
Jaap schopt zonder blikken en blozen donderdag Huub uit de kooi.
Jaap, vrijdagavond: Wat heb je toch een trieste figuren in de villa,
daar wil ik niet mee verder, Huub wil mij ronselen, maar Brian is mijn team-maat.
Dus Brian gaat toch alleen? Beter voor hem, maakt mij niets uit. Ik vroeg me alleen af wanneer.quote:P.s : Ik weet niks van Amanda, alleen dat Brian iemand naar keuze mocht meenemen,
maar ging bellen met de productie en op VillaVandaag werd de tekstregel veranderd
of eigenlijk weggehaald dat Brian iemand mee mocht nemen.
Dus zonder iemand, lekker met zijn eigen .............
Ik dacht ook in BB .quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Dreamboy het volgende:
Dat was bij de BUS Jaap.
Hij is er ook weer uitgehaalt
Oorspronkelijk werd in Villa Vandaag gemeld dat hij een miljonair mee mocht nemen. Dat stukje hebben ze later weer verwijderd. Ik weet niet wanneer Brian de 8 uur gaat gebruiken.quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
Twee vragen:
- Wanneer gaan Brian en Amanda 8 uur weg?
- Komt er nog meer visite? Ze mochten toch 10 personen opgeven? 1 of 2 daarvan is gekomen; nogal weinig.
Heel slim, zo kan je tenminste alles zeggen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zegt hij ook altijd bij dat het bij wijze van spreken is.....
Ja en heeft daar vet voor moeten betalen....zieke geest heb je dan...quote:Op zondag 23 september 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Komt het fietskettingverhaal van Eric. Die man wilde dat dus zelf?
quote:Op zondag 23 september 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou zo lachen moest Lieke echt niet hoor.Het was ook niet goed wat Huub deed.Iedereen keurde het ook af en dat is het verschil met de mensen die Brian als favoriet hebben.![]()
Denk dat we ook allemaal teleurgesteld zijn dat het nu definitief is dat deze 7 voor de winst gaan.Had nog steeds stille hoop op een echte speler die ik ook nog mocht.En dat het spel zou veranderen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef kybe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind Huub strontvervelend vandaag.
(Uitje van Brian)quote:
Was dat vorige keer ook niet zo, de dag nadat zijn broertje op visite was geweest?quote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef kybe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind Huub strontvervelend vandaag.
Zit er niet op te wachten.Dat wijf zat vol leugens en vuiligheid.Dus waarom zou dat boek de waarheid zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef cindy10 het volgende:
iemand al een idee wanneer dat boek van natasja uitkomt...??
lijkt me boeiender als dit hele gedoe....(oefff dat ik het ooit mn bek uit zou krijgen!)![]()
Lijkt mij ook wel lekker hoor dat Dennis me vastbindt en dan met dequote:Op zondag 23 september 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja en heeft daar vet voor moeten betalen....zieke geest heb je dan...
Dat geeft Huub niet het recht zo lelijk te vloeken tegen zijn vriendin vind ik.quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef Py het volgende:
[..]
Wat Lieke zei: 'zo praat je maar tegen je moeder, niet tegen mij'
hoeft niet waar te zijn...die kooi is ook een leugen!quote:Op zondag 23 september 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten.Dat wijf zat vol leugens en vuiligheid.Dus waarom zou dat boek de waarheid zijn.
Zal vast niet boeiend zijn, eerst grote muil dat ze advocaten op dr dak krijgt, maar mevrouw gaat aanstaande donderdag wel weer even de kooi in om te kokenquote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef cindy10 het volgende:
iemand al een idee wanneer dat boek van natasja uitkomt...??
lijkt me boeiender als dit hele gedoe....(oefff dat ik het ooit mn bek uit zou krijgen!)![]()
Niemand heeft het recht om zo lelijk te vloeken tegen wie dan ook en toch is het schering en inslag daar.quote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat geeft Huub niet het recht zo lelijk te vloeken tegen zijn vriendin vind ik.
Te veel emoties , indrukken, overdenkingen,quote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Verida het volgende:
Was dat vorige keer ook niet zo,
de dag nadat zijn broertje op visite was geweest?
klopt.. altijd als hij visite van buitenaf krijgt, wordt hij vervelend.. denk ook dat hij het enorm mist, na al de verhalenquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Was dat vorige keer ook niet zo, de dag nadat zijn broertje op visite was geweest?
Het leven in de kooi lijkt natuurlijk ook wel heel nutteloos als je de verhalen van de buitenwereld hoort.
Dat ook, maar hij was pas nog zo boos op Lieke omdat hij het gevoel had dat zij hem afviel.Hij zit de hele tijd sneren naar haar uit te delen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat we ook allemaal teleurgesteld zijn dat het nu definitief is dat deze 7 voor de winst gaan.Had nog steeds stille hoop op een echte speler die ik ook nog mocht.En dat het spel zou veranderen.
Baal er echt van dat het zo gaat.En daarom ga ik me aan iedereen daar irriteren.quote:Op zondag 23 september 2007 21:18 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij was pas nog zo boos op Lieke omdat hij het gevoel had dat zij hem afviel.Hij zit de hele tijd sneren naar haar uit te delen.
De hoop dat Brian er uit gaat heb ik al opgegeven,de febo laatt hun''sterspeler''natuurlijk nooit zo maar gaan.
Ik had nog wel hoop dat Amanda,Nadia,Dennis of Jaap de laan uitgestuurd zouden worden. Jammer!
Ik vond Lieke gisteren behoorlijk vervelend met haar, ' dat zijn pas echte mannen' gedoe. Kwam heel arrogant en denigrerend over. Ach ja en verder, teringhoer. Ik ben een beetje murw geworden volgens mij voor al het gescheld en vind het dus ook niet zo heel erg. Ook niet als Brian Amanda weer uitscheld. Big deal denk ik dan.quote:Op zondag 23 september 2007 21:18 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt.. altijd als hij visite van buitenaf krijgt, wordt hij vervelend.. denk ook dat hij het enorm mist, na al de verhalen
Er gaan camera's mee dus Tamara zit er niet in...quote:Op zondag 23 september 2007 21:19 schreef Py het volgende:
Brian mag zelf kiezen waar hij 8 uur heen wilt? En hij heeft geregeld dat ie alleen mag. Leuk uitje.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel lekker hoor dat Dennis me vastbindt en dan met de
ketting van de puch me een beetje afranselt............![]()
Ja, colaquote:Op zondag 23 september 2007 21:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Te veel emoties , indrukken, overdenkingen,
mensen die hem waardevol zijn,
weer afscheid, contact met de buitenwereld.
Brian was gisteren uiterst gespannen.
bij Huub komt het regelmatig 1 dag later.
Knap, dat Huub gisteren bijna niet dronk, nu geloof ik wel? Of niet?
Hij gaat met zijjn familie samen zijn denk ik. Vraag me alleen nog af waarquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Er gaan camera's mee dus Tamara zit er niet in...
Komt Tamara toch naar zijn moeder.quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Er gaan camera's mee dus Tamara zit er niet in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |