omdat ze zelf niet in de aandachtquote:Op zondag 23 september 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
Waarom kijkt Amanda zo chagerijnig?
Herkent ze Dusty misschien?
Daarom schreef ik ook dat ik niet geloof dat Nada omgebouwd isquote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
heb jij wel eens een omgebouwde met zijn hoog meisjesstemmetje gehoord?.... zelfs na een operatie klinken ze volgens mij meestal meer als palma
las ik al idd, maar wilde met deze statement het gerucht eens uit de wereld helpen, maar idd die jurk zal ze met haar bouw makkelijk passenquote:Op zondag 23 september 2007 21:43 schreef KimiK het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat ik niet geloof dat Nada omgebouwd is. Maar misschien kan ze wel één van de jurken van de 3 lenen voor een volgend feestje
![]()
Ik heb hier wel eens het verhaal gelezen dat Nadia als jongen geboren is maar geen mannelijke hormonen aanmaakte. Op een gegeven moment heeft ze haar piemel in een vagina laten ombouwen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
heb jij wel eens een omgebouwde met zijn hoog meisjesstemmetje gehoord?.... zelfs na een operatie klinken ze volgens mij meestal meer als palma
Zij één, ik één, mijn vriendin één.quote:Op zondag 23 september 2007 21:43 schreef KimiK het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat ik niet geloof dat Nada omgebouwd is. Maar misschien kan ze wel één van de jurken van de 3 lenen voor een volgend feestje
![]()
ok, was toen met vakantie dus heb daar niets van gezien.... maar beter geloof ik als ik dit leesquote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Die ene van de bikini contest die.........
you don't want to know
In een interview zegt Natasia dat ze helemaal opgeladen is,quote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
ik ook niet.... cos wel, maar kijken doe ik niet....
was veels te blij dat zdngmw eruit was
Ze deed ook heel geheimzinnig over hoelang ze bleef.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In een interview zegt Natasia dat ze helemaal opgeladen is,
er klaar voor is, het dak gaat eraf, maar ze houdt het netjes,
en Lieke, Huub en Jaap zijn intens gemeen.![]()
Was iedereen maar zo goed en aardig Als Natasja in de kooi geweest dat was het vast een programma met klasse geworden.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In een interview zegt Natasia dat ze helemaal opgeladen is,
er klaar voor is, het dak gaat eraf, maar ze houdt het netjes,
en Lieke, Huub en Jaap zijn intens gemeen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |