wie bedoel je?quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is dat of hoeren.
Ik verwacht dat die Sinti ook nog wel een keer komt logeren, trouwens.
Ik heb helemaal geen zin in logés
Zong ie mee? Dan kent ie blijkbaar ook al geen Engels. Vandaar zn voorkeur voor het Jordaneese genrequote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef STAP01 het volgende:
Ja Dennix!! I'm comming out..
quote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet in Natasia donderdag![]()
Die zou ik eens graag in haar wangetjes knijpen. Meid meid, wat groei jij toch lekker hard en wat krijg jij een lekker bolle toet. Dan heb ik het over de rechter.quote:
waarvoor moet Brian altijd zo'n nepfotografenhouding aannemen. Blijf toch gewoon rechtop staan als je een foto maakt. Denkt hij dat hij zo op Joop van Tellingen lijkt of zoquote:
heb jij wel eens een omgebouwde met zijn hoog meisjesstemmetje gehoord?.... zelfs na een operatie klinken ze volgens mij meestal meer als palmaquote:Op zondag 23 september 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
Die 3 hebben net als Nada, brede schouders en missen een taille. Al geloof ik niet echt dat Nada een omgebouwde is
ik ook niet.... cos wel, maar kijken doe ik niet.... was veels te blij dat zdngmw eruit wasquote:Op zondag 23 september 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
[..]
dat block ik gewoon uit mijn gedachten. Ik ga donderdag ook niet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |