Dus dat GVD laatst was niet eens gemeend?quote:Op zondag 23 september 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om zo lelijk te vloeken tegen wie dan ook en toch is het schering en inslag daar.
Die voelen zich het meest verbonden met het programma...quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Waarom altijd travestieten?
Ik niet,zal zelf zulke woorden nooit gebruiken ook niet in ruzie of kwaadheid,is nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Lieke gisteren behoorlijk vervelend met haar, ' dat zijn pas echte mannen' gedoe. Kwam heel arrogant en denigrerend over. Ach ja en verder, teringhoer. Ik ben een beetje murw geworden volgens mij voor al het gescheld en vind het dus ook niet zo heel erg. Ook niet als Brian Amanda weer uitscheld. Big deal denk ik dan.
Oh, dat wel!!quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus dat GVD laatst was niet eens gemeend?![]()
Zo houden ze iedereen te vriend. Jammer dat het ramadan is anders waren het misschien allochtonenquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Die krijgen vrij-kaartjes via Palmaquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die voelen zich het meest verbonden met het programma...
Ik vind ze niet eens leuk maar bij dgk worden ze echt door je strot geduwd, die aandachtshoeren.quote:
Wederom idd. Tis daar een heel nest.quote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eens leuk maar bij dgk worden ze echt door je strot geduwd, die aandachtshoeren.
Het is dat of hoeren.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Ik al helemaal niet in Natasia donderdagquote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is dat of hoeren.
Ik verwacht dat die Sinti ook nog wel een keer komt logeren, trouwens.
Ik heb helemaal geen zin in logés
en die lul de behanger die altijd op de bank ligt, die maak je helemaal nergens blij mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |