huh??quote:Op zondag 23 september 2007 20:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik had dit allemaal al voorspeld.
Huub: Ik ken Gaby niet zonder masker.
Brian: Je kijkt naar haar voeten en je weet het.
Leuke meid van mijn mag het Huub en Eric hadden er altijd erg veel lol mee en ze wist veel van het spel ze zat ook op een Form.quote:Op zondag 23 september 2007 20:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik had dit allemaal al voorspeld.
Huub: Ik ken Gaby niet zonder masker.
Brian: Je kijkt naar haar voeten en je weet het.
Ik denk dat haar uurtarief iets te hoog is voor een paar dagen GKquote:Op zondag 23 september 2007 20:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Leuke meid van mijn mag het Huub en Eric hadden er altijd erg veel lol mee en ze wist veel van het spel ze zat ook op een Form.
Zou het niet pikken als elke keer mijn vrienden eruit moesten door de febo.Zou mooi zeggen rot maar op.quote:Op zondag 23 september 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
hoi,
Dus Huub doet onuitstaanbaar oridinair en onbeschoft tegen Lieke?
Ik hij echt zo'n klootzak, of doet hij dat in opdracht van de Febo? Lieke eruit, Huub en Jaapsamen verder.
Logisch scenario, maar ook totaal oninteressant.
M.i. nog misselijkmakender dan de terugkeer van Natasia
Flikker Jaap er toch uit, die dwarsligger. Alsof hij met Huub opeens minder vervelend wordtBinnen een week gaat Jaap weer moeilijk doen.
Alle initiatieven komen van Lieke af. De rest is ingekakt.
Hallo,quote:Op zondag 23 september 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
hoi,
Flikker Jaap er toch uit, die dwarsligger.
Alsof hij met Huub opeens minder vervelend wordt
Binnen een week gaat Jaap weer moeilijk doen.
waarom denk je dat Amanda ook 8 uur weg mag?quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
Twee vragen:
- Wanneer gaan Brian en Amanda 8 uur weg?
- Komt er nog meer visite? Ze mochten toch 10 personen opgeven? 1 of 2 daarvan is gekomen; nogal weinig.
Zag je dat?? Ik schreef een flessenbak!!quote:Op zondag 23 september 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik geniet even van deze overwinning....![]()
van het statiegeld kan ik op vakantie naar Slagharen en heb ook weer streams gekocht...![]()
Gaat niet meer gebeuren.Uit deze zeven komt de winnaar.Het hele spel hebben ze om zeep geholpen door steeds dezelfde verhaallijnen en die stemrondes.quote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef cindy10 het volgende:
ik vond het feestje op zich best vermakelijk...vooral de knaller dries roelvink!
heb nog dubbel gelegen vannacht erom!
verder heb ik het idee dat er echt gehakt moet worden in de bewoners,en er een grote ommekeer moet komen.
anders sterft dit een hele saaie en voorspelbare dood...
begin bv met die jaap(niets uitvoerend en alleen tegenwerkend verwend big) eruit te zetten.
gooi die bos stro op straat....en gelijk dat glijmiddel van een dennis,gevolgt door babyyyyyy nadia!
gooi er dan wat nieuws in en kijk of dat wat word?
blijft eeuwig zonde.....progamma met zoveel potentie omzeep helpen is bijna een prijs waard!quote:Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren.Uit deze zeven komt de winnaar.Het hele spel hebben ze om zeep geholpen door steeds dezelfde verhaallijnen en die stemrondes.
Jaap zou meer kunnen doen voor het programma,maar hij zeikt alleen maar over plannen en stopt alle verhaallijnen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Zag je dat?? Ik schreef een flessenbak!!![]()
Glasbak
Jaap doet weer zo vaag. Over een voorstel wat hij heeft ingediend over 23 september. 'als ik daar ook een keer wat over hoor, klootzakken!!'
Net zei Jaap nog,' dat is over een week, als we weer vriendjes zijn' tegen Huub.
Snap geen hol van die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |