Nee Noekje, dat is het ook niet. Ik heb het idee dat ze van iets anders is, een demonstratie ofzo. Misschien iets met wijn, echt geen idee. Frustrerend als je er niet op kan komen, he?quote:Op zondag 23 september 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Disana, was dat meiske van Teasers? Die we gisteren al ergens van kenden?
Heb net het teasertopic bekeken en zie haar idd niet. Dat is idd afschuwelijk frustrerend maar ooit weten we het.quote:Op zondag 23 september 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Noekje, dat is het ook niet. Ik heb het idee dat ze van iets anders is, een demonstratie ofzo. Misschien iets met wijn, echt geen idee. Frustrerend als je er niet op kan komen, he?
Jij bedankt voor de OP!quote:Op zondag 23 september 2007 20:25 schreef mspoez het volgende:
De miljonairs zitten aan tafel: tapas en grote kannen sangria met een heleboel rietjes.
[afbeelding]
Er lijkt niets aan de hand maar er spelen zenuwen over een aangekondigde gastspeler.
[afbeelding]
Dank aan de capsmakers voor de fotoos.
Ik heb het idee dat het iemand is van vrij lang terug. En ik denk ook aan chocola (is volgens mij eerder gedaan). We zullen zie wie het het eerste weer te binnen schietquote:Op zondag 23 september 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb net het teasertopic bekeken en zie haar idd niet. Dat is iid afschuwelijk frustrerend maar ooit weten we het.
Die wilde in dat filmpje ook al niet zeggen voor hoe lang ze kwam. Ik zie dat helemaal niet zitten. Ze voegt niets toe en bijna heel Nederland was blij dat ze was opgerot.quote:Op zondag 23 september 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Als er vanavond geen gastmiljonair komt is het gewoon Natasia die voor een paar dagen komt.
Je hebt iets gemist...de illusionist had zomaar Gordon veranderd in Dries Roelvink gisteravond...quote:Op zondag 23 september 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb net het teasertopic bekeken en zie haar idd niet. Dat is idd afschuwelijk frustrerend maar ooit weten we het.
gvdquote:Op zondag 23 september 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist...de illusionist had zomaar Gordon veranderd in Dries Roelvink gisteravond...![]()
dus even je tekst maar aanpassen..Circus Baf kan wel weg![]()
![]()
Ik geniet even van deze overwinning....quote:Op zondag 23 september 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
gvdHeb je de weg van de flessenbak naar huis weer kunnen vinden?
Tis niet zijn eerste keer.quote:Op zondag 23 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
Butlers eten toch nooit mee aan tafel? Dimitri zal wel blijven slapen.
Hij wil er gewoon bij horen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
Butlers eten toch nooit mee aan tafel? Dimitri zal wel blijven slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |