jouw avatar is echt geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 20:18 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Gebruik Avira Antivir nu al ongeveer 3jaar. Heb nog nooit problemen gehad.![]()
![]()
rare dingen probeer ik met een virtual machine, dan ben je zo goed als zeker dat jouw pc de spyware / virussen niet binnenkrijgt. Gewoon even de file aanduiden, laten starten & daarin surfen/installerenquote:Op maandag 24 september 2007 02:21 schreef dikkedorus het volgende:
Ik gebruik het als laatste fail-safe als ik weer es rare binaries uitprobeer.
Die wel als bealngrijk nadeel heeft dat hij niet-resident is, en dus alleen achteraf controleert, als je PC/Windows al naar de filistijnen kan zijn. Anti-virus op je systeem geeft continue bescherming.quote:Op maandag 24 september 2007 07:59 schreef Chandler het volgende:
http://housecall.antivirus.com is best goed, en helemaal gratis
Wat een bizarre instelling.quote:Op maandag 24 september 2007 02:19 schreef Labrador1974 het volgende:
Gebruik AVG en gaat meestal prima.... glipt uiteraard wel eens iets tussendoor maar het is gratis dus dan moet je daar ook niet over zeuren
roflolquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat een bizarre instelling.
Ja, ik kreeg laatst een gratis condoom, was reclame. Helaas heb ik nu wel een kind *en* aids, maar hey! dat ding was gratis, dus mij hoor je niet zeuren!
Veel te veel werk om het op te zetten. Ik doe het nog gewoon old-style. MZ-headers ftw,quote:Op maandag 24 september 2007 08:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
rare dingen probeer ik met een virtual machine, dan ben je zo goed als zeker dat jouw pc de spyware / virussen niet binnenkrijgt. Gewoon even de file aanduiden, laten starten & daarin surfen/installeren
De combinatie Vista en virusscanners is nog brakquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef Palomar het volgende:
Ik gebruik NOD32 onder vista x64 omdat ik daar zulke goede verhalen over hoorde, maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Het heeft er oa. al voor gezorgd dat ik plotseling geen netwerkverbinding meer had (nod32 sloopt je tcp/ip-stack). Dit is een bekende bug en op advies van de helpdesk moest ik een onderdeel van het programma daarom maar uitschakelen. Ook kreeg ik onlangs ineens uit het niets een BSOD en nadat windows weer opgestart was kreeg ik de melding dat het was veroorzaakt door mijn virusscanner.![]()
Heb er niet echt vertrouwen meer in dus. Ga maar eens op zoek naar iets anders. AVG heb ik ook wel eens geprobeerd, maar vond het wat beperkt overkomen. Maar zal het misschien binnenkort nog eens proberen.
Leuk toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef daniel.spijker het volgende:
kreeg 50 telefoontjes van mijn beunklantjesmocht overal langs :S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |