Zoals al eerder opgemerkt, door meerderen, er is geen touw meer aan vast te knopen, wie nog weet hoe en waarom mag zijn vinger opsteken en het uitleggen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Suko het volgende:
[..]
Nou, die zus van Gerry heeft eerder beweerd dat de Portugese politie een deal met de McCanns wilde sluiten, bekennen dat Maddie per ongeluk om het leven is gekomen in ruil voor een straf van 1 max. 2 jaar. Dat werd later door woordvoerder Mitchel teruggetrokken. Een vette blunder. SkyNews-tv zendt geloof ik wel vanuit Portugal 24 uur continu uit maar dat weet ik niet zeker.
<knip>
Of dit dan wel waar is, wie zal het zeggen...
Net als ik eerder berichtte van de Daily Mail, die meldt dat de McCanns zelf de Control Risks Group inhuurde, zo ook meldt de Guardian dat, weliswaar met de toevoeging dat het een onofficeel bericht betreft. Ook The Times bevestigd dat de McCanns die groep zelf heeft ingehuurd. "Kate and Gerry McCann turned to the company, which employs former members of the intelligence services and special forces, after becoming concerned that officers in the Algarve assumed their daughter was dead."quote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zijn ook berichten geweest dat ze Portugal hebben verlaten omdat er sprake van was dat ze de tweeling weg wilden halen omdat de McCanns formeel verdachte waren geworden, dan zou ik ook niet blijven denk ik.
Eerder hebben ze zich zo goed mogelijk aan de zwijgplicht gehouden die de politie hen had opgelegd, vervolgens kwamen er allemaal lekken via justitie in de krant, en daar hebben ze zich tegen verweerd, raar hè?
Ik vind hen ook niet echt sympathiek overkomen en de media aandacht overdreven maar dat is geen teken van schuld, ik zeg ook niet dat ze schuldig of onschuldig zijn, er is domweg zo geblunderd in het onderzoek dat er geen touw meer aan vast te knopen is, als die DNA tests er zijn dan weten we misschien meer.
[..]
Zoals het hier staat zijn er mensen die hun hulp hebben aangeboden, toch iets anders dan wanneer ze hen zelf hadden ingehuurd om zich vrij te pleiten.
http://news.yahoo.com/s/a(...)cVcYdPdGJFcBexJvaA8F
quote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoals al eerder opgemerkt, door meerderen, er is geen touw meer aan vast te knopen, wie nog weet hoe en waarom mag zijn vinger opsteken en het uitleggen.![]()
SkyNews zal ongetwijfeld mannetjes paraat hebben in de Algarven, wie weet strompelen ze nog eens een keer over een waardevolle aanwijzing daar.![]()
Oeh, wie van de 3?quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Suko het volgende:
[..]
Net als ik eerder berichtte van de Daily Mail, die meldt dat de McCanns zelf de Control Risks Group inhuurde, zo ook meldt de Guardian dat, weliswaar met de toevoeging dat het een onofficeel bericht betreft.
[..]
![]()
Als je echt onschuldig bent, is er naar mijn idee wel een goede en redelijk aannemelijke verklaring voor de merkwaardige aanwijzingen richting de ouders te geven en hoef je niet halsoverdekop weg te hollen van de plek waar je geliefde dochter verdwenen is en waar je toch zo naarstig aan het zoeken was naar je dochter.quote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hoe zou jij reageren als je kind verdwijnt en je verwacht, dat er alles aan wordt gedaan om haar terug te vinden. En als ze dat niet lukt, krijg JIJ ineens de schuld. Ik kan me hun reactie best voorstellen.
Op 't moment dat dit zich allemaal afspeelde leek het alsof er een heksenjacht tegen de McCann's gestart, er druppelde informatie naar buiten wat allemaal redelijk suggestief was en in hun richting wees. Ook het feit dat ze 'arguido' verklaard waren en dus het risico liepen dat de tweeling bij ze weggehaald kon worden heeft hier aan meegewerkt. Ook de publieke opinie in Portugal was tegen ze, Portugezen die ze slechte ouders vonden en ze veroordeelden zonder proces. Ik kan me best voorstellen dat ze uit voorzorg terug naar Engeland zijn gegaan. Ik denk persoonlijk dat ze vanuit Engeland veel meer invloed kunnen uitoefenen op particuliere zoektochten dan als ze in Portugal waren gebleven.quote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Als je echt onschuldig bent, is er naar mijn idee wel een goede en redelijk aannemelijke verklaring voor de merkwaardige aanwijzingen richting de ouders te geven en hoef je niet halsoverdekop weg te hollen van de plek waar je geliefde dochter verdwenen is en waar je toch zo naarstig aan het zoeken was naar je dochter.
Of die goede verklaring komt, moeten we nog afwachten.
Ik zeg ook niet dat ze schuldig zijn, maar er zijn wel een paar uiterst verdachte aanwijzingen richting de ouders.
Verdachte aanwijzingen richting anderen zijn er tot nu toe nog niet.![]()
Kwartetten!quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Suko het volgende:
@ kahaarin Heb mijn bericht aangevuld met een stukje uit The Times.
Dit is toch wel erg schunnig, een telefoopoll over whudunnit.....quote:DAILY STAR front page: “MADDIE: PARENTS ARE LYING. Cops say McCanns & friends tried to frame suspect Murat.”
Pages 4 and 5: “McCANNS ‘ARE LYING’.”
A phone poll: “DO YOU BELIEVE THE McCANNS ARE LYING?” Let’s see if we can top that 60 per cent in the Star’s sister paper the Daily Express. Vote now and vote often
Ja, dat is echt lul-nieuws, ook dat de Daily Mail meldt over het vermeende zuip-verleden van Kate McCann, genoemd als 'Hot Lips Healy' toen ze studeerde, uiterst bedenkelijk als je nagaat dat het merendeel van de studenten toen en nu, ook in Nederland, flink hapt (en van bil gaat), sterker nog, dat behoor je te doen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kwartetten!![]()
[..]
Dit is toch wel erg schunnig, een telefoopoll over whudunnit.....![]()
Bron: http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176514.html
hihi, ik ben de laatste dagen al die oude afleveringen van Soap aan het kijken .. begint en eindigt met dat leuke deuntje en een warrig verhaal over wie wat heeft gedaan, gedacht of willen doen, of juist niet, of toch wel .. confused ? .. you won't be after this weeks episode of Soap !!quote:
dit gebeuren haalt bij sommige mensen echt wel het laagste naar bovenquote:Dit is toch wel erg schunnig, een telefoopoll over whudunnit.....![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kwartetten!![]()
[..]
Dit is toch wel erg schunnig, een telefoopoll over whudunnit.....![]()
Bron: http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176514.html
Dus die CRG (lijkt wel een naam van een scholengemeenschap) komt later vandaag met een verklaring, ben benieuwd.quote:Clarence Mitchell told a press conference Kate and Gerry McCann were always very interested to hear about any sighting that had credibility.
However, he refused to comment on reports the couple had hired private investigators to help find Madeleine. The McCanns are formal suspects in the inquiry into the girl's disappearance.
A number of media organisations have reported that private security firm Control Risks Group (CRG) were employed four months ago to check reported sightings and build up profiles of likely abductors.
Mr Mitchell said the company was expected to make a statement of its own later on Monday. "All I can say is that Gerry and Kate have always made it clear they will leave no stone unturned in the search for Madeleine," he said.
quote:News of CRG's involvement came as it was revealed a British man spotted a Madeleine lookalike near a Marrakech hotel - on the same day Norwegian tourist Mari Pollard reported seeing her at a petrol station in the city The McCanns' spokesman Clarence Mitchell yesterday said Kate and Gerry had known for months of the double sighting, which came six days after Madeleine vanished on May 3.
Neither witness was aware the other was claiming to have seen Madeleine in the same area.Portuguese police failed to follow up either sighting when first reported. When they did finally check out the leads, they found the garage's CCTV tape had been erased and did not bother interviewing staff.
CRG investigators are believed to have now questioned staff at both hotel and garage.They plan to interview the British holidaymaker, from Yorkshire, and Mrs Pollard. She said yesterday: "I still haven't been interviewed by the Portuguese police and we're more than four months on. "If this man saw Madeleine as well it adds weight to what I saw and it proves that I'm not going mad."
Zo tergend langzamerhand komen we ergens, die mensen zijn dus idd nooit gehoord.quote:Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef Suko het volgende:
En strooiend met zout lees ik op The Mirror:
[..]
Het begint er op te lijken, de journalist die het een boek ban Agatha Christie noemde zat ook al in de buurt.quote:Op maandag 24 september 2007 13:07 schreef moussie het volgende:
[..]
[quote]hihi, ik ben de laatste dagen al die oude afleveringen van Soap aan het kijken .. begint en eindigt met dat leuke deuntje en een warrig verhaal over wie wat heeft gedaan, gedacht of willen doen, of juist niet, of toch wel .. confused ? .. you won't be after this weeks episode of Soap !!
Hoe haal je het in je hoofd, er is een kind verdwenen en ze maken er een belspel van, ben benieuwd wat de bellers kunnen winnen.....quote:dit gebeuren haalt bij sommige mensen echt wel het laagste naar boven
Precies, ze is nu moeder en heeft een goede baan, wat maakt het uit hoe ze tijdens haar studententijd was, ze moest toch ook haar wilde haren kwijt.quote:Op maandag 24 september 2007 13:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, dat is echt lul-nieuws, ook dat de Daily Mail meldt over het vermeende zuip-verleden van Kate McCann, genoemd als 'Hot Lips Healy' toen ze studeerde, uiterst bedenkelijk als je nagaat dat het merendeel van de studenten toen en nu, ook in Nederland, flink hapt (en van bil gaat), sterker nog, dat behoor je te doen!![]()
en als het de andere kant op was geweest .. ze hield zich ver van studentenfeestjes en heeft nooit een druppel aangeraakt .. zouden ze weer zeggen dat het geen normaal mens is .. het is gewoon nooit goedquote:Op maandag 24 september 2007 13:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ze is nu moeder en heeft een goede baan, wat maakt het uit hoe ze tijdens haar studententijd was, ze moest toch ook haar wilde haren kwijt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:04 schreef moussie het volgende:
[..]
en als het de andere kant op was geweest .. ze hield zich ver van studentenfeestjes en heeft nooit een druppel aangeraakt .. zouden ze weer zeggen dat het geen normaal mens is .. het is gewoon nooit goed
Nou van mij was het wel goed hoor, dat gezuip en wat verder....en als ze niet gezopen had, ook goed, braaf wijffie.quote:Op maandag 24 september 2007 14:04 schreef moussie het volgende:
[..]
en als het de andere kant op was geweest .. ze hield zich ver van studentenfeestjes en heeft nooit een druppel aangeraakt .. zouden ze weer zeggen dat het geen normaal mens is .. het is gewoon nooit goed
Nog een hulptroeper geactiveerd, straks gaan de detectives elkaar tegenwerken!quote:Double-glazing magnate Brian Kennedy has offered the services of his in-house legal chief Edward Smethurst to the parents of missing Madeleine McCann.
Kennedy's offer comes as he confirmed that he is providing financial assistance and has offered to pay for former BBC reporter Clarence Mitchell to act as Gerry and Kate McCann's official spokesman.
Kennedy, the owner of Rugby team Sale Sharks and home improvement parent company Latium Group, said he felt "compelled" to support Gerry and Kate McCann following the accusations made against them.
"In light of the quite literally incredible accusations against Gerry and Kate McCann, which are clearly exacerbating their emotional torture, I felt compelled to offer, along with other like-minded businessmen, financial support and the full logistical support of the Latium team," said the tycoon, who's businesses turn over around £400m.
Kennedy added: "This will relieve the McCanns of the daily pressure of coordinating the legal teams that will expedite the clearing of their names, allowing all parties to refocus on finding Madeleine."
The news comes just weeks after the McCanns instructed two big-hitters from Kingsley Napley, partners Michael Caplan QC and Angus McBride, to advise them on their legal rights (www.thelawyer.com, 10 September)
The McCanns deny any involvement in their daughter's disappearance.
wtf is een "in-house legal chief" .. een soort veredelde butler ?quote:Op maandag 24 september 2007 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog een hulptroeper geactiveerd, straks gaan de detectives elkaar tegenwerken!![]()
Waarschijnlijk wel, hij kan iig die beste man bevel geven de McCanns te gaan helpen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf is een "in-house legal chief" .. een soort veredelde butler ?
de babelfish vertaling .. hilarischquote:Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij kan iig die beste man bevel geven de McCanns te gaan helpen.![]()
ik neem aan dat die gewoon in huis zit en 24/7 klaar staat om je juridisch advies te geven .. wat mag je wel en wat mag je niet zeggen, dat soort dingen .. ik zou anders niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen ..quote:eigen wettelijke leider
Volgens mij zijn wij de enige hier die geloven in de onschuld van de McCanns.quote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hoe zou jij reageren als je kind verdwijnt en je verwacht, dat er alles aan wordt gedaan om haar terug te vinden. En als ze dat niet lukt, krijg JIJ ineens de schuld. Ik kan me hun reactie best voorstellen.
Een wettelijke leider met een baas dan.quote:Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef moussie het volgende:
[..]
de babelfish vertaling .. hilarisch![]()
[..]
ik neem aan dat die gewoon in huis zit en 24/7 klaar staat om je juridisch advies te geven .. wat mag je wel en wat mag je niet zeggen, dat soort dingen .. ik zou anders niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen ..
en tja, zeker nu in de openbaarheid komt dat zij zich niet aan de portugese wet hebben gehouden kunnen zoiets als dat wel gebruiken, best lastig als je vrijdagavond iets op je bord krijgt en tot maandagochtend moet wachten op juridisch advies hoe te reageren .. hell, als je tot de volgende ochtend moet wachten is soms al te lang gezien hoe alles een eigen leven gaat leiden in de handen van de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |