abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53405434
Hier verder met slowshat en ander oeverloos gezwets.

pi_53405531
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die krengen probberden in het kippenhok te komen, en pikten dan de kuikentjes dood.
M'n opa schoot dan 3 of 4 kraaien dood, en hing ze hier en daar op, had een huge impact op die andere krengen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53405576
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Die krengen probberden in het kippenhok te komen, en pikten dan de kuikentjes dood.
M'n opa schoot dan 3 of 4 kraaien dood, en hing ze hier en daar op, had een huge impact op die andere krengen
Doodstraf is dan ook terecht.
pi_53405687
quote:
Wat zit er in: Buisman?

Onlangs ving ik bij toeval op dat de oude heer Buisman was overleden. Ik kende hem niet persoonlijk, maar natuurlijk wel het produkt dat hem 'onsterfelijk' heeft gemaakt: Buisman aroma, anno 1867. Welk jaartal doet vermoeden dat de heer Buisman telg was uit een al ouder geslacht.

Ik herinner mij het kleine bruine potje dat onontbeerlijk was bij het zetten van koffie uit de tijd dat mijn oma nog leefde. Dat is al lang geleden en ik vroeg mij dan ook af of dat korrelige poeder, dat zo gemakkelijk plakkerig werd, nog wel zou bestaan. Zeker is dat ik nog niemand heb gehoord over die handige Buismanpadjes voor in de Senseo.

Maar ik had de vooruitgang toch overschat. In het schap waar alle koffievarianten zich bevinden staat nog altijd het kleine potje van Buisman. In twee varianten zelfs, waarvan ik natuurlijk de classic koos. De opsomming van ingrediënten is ouderwets kort, hier geen poespas met E-nummers en zo:
· glucosestroop
· melasse

Dat is het.

En het effect op de koffie?
Die wordt er in ieder geval donkerder door (in ieder geval als je koffie met (gekookte) melk drinkt, zoals ik), waardoor een indruk ontstaat van sterke koffie. De smaak verandert enigszins in de richting van 'gebrand', is dus wat pittiger, maar niet per se op een manier die de onwetende drinker met koffie zal associëren. Ik zou haast zeggen: je moet het leen drinken. Maar dat is weer wat overdreven natuurlijk...
http://daedalus.web-log.nl/daedalus/2006/05/wat_zit_er_in_b.html

pi_53405859
pi_53405860
Hmm, in Bij Nader Inzien staat een leuk stukje over Buysman. Maarten Koning heeft een gesprek over een subsidieaanvraag met een beleidsambtenaar die Buysman heet. Uiteindelijk krijgt hij de subsidie, en zijn vrouwelijke collega die een chique wetenschappelijk gesprek heeft gevoerd niet. Enkel en alleen omdat Maarten de ambtenaar vroeg of 'ie soms familie van Buysman was.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53406065
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
Signatuur: Links, elitair
iemand vergeet het woordje "wannabe"...

Echte elite hoeft het niet te benoemen. De vraag is komt dit wannahabe gedrag voort uit pesterijen omdat je als "gewoon" kind naar een kakschool ging of komt het voort uit een niet jeugd-gerelateerd persoonlijke onzekerheid??

[ Bericht 24% gewijzigd door Napalm op 23-09-2007 15:23:50 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_53406570
De Café Gourmet van Philips geeft ook erg lekkere koffie. Doordat al het water gekookt wordt, voordat het door het filter loopt, heb je lekker hete koffie.

Geen versgemalen bonen, maar wel een mooi apparaat en lekkere koffie.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53406876
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
De Café Gourmet van Philips geeft ook erg lekkere koffie. Doordat al het water gekookt wordt, voordat het door het filter loopt, heb je lekker hete koffie.
[afbeelding]
Geen versgemalen bonen, maar wel een mooi apparaat en lekkere koffie.
Mooi ding inderdaad.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53406964
http://home.hetnet.nl/~c.brendel/

Interessant. Een PvdA'er over hoe de partij zijn seculariteit kwijt aan het raken is. Iemand het boek gelezen?
pi_53407020
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:21 schreef Autodidact het volgende:
http://home.hetnet.nl/~c.brendel/

Interessant. Een PvdA'er over hoe de partij zijn seculariteit kwijt aan het raken is. Iemand het boek gelezen?
Ja. En de reactie van Elsbeth Etty die weer eens genadeloos in haar eigen val trapt.
pi_53407375
Dag!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53407411
Zo, ik heb een boom vermoord met een zaag.
pi_53407451
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:23 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ja. En de reactie van Elsbeth Etty die weer eens genadeloos in haar eigen val trapt.
Hmm, net besteld.

Grappig trouwens, hoe een site er dus niet uit moet zien: http://www.uitgeverijaspekt.nl/Homepage.htm
pi_53407470
Auw, mijn ogen.
pi_53407488
Bomen moet je slopen met een hakbijl.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 15:44:40 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53407667
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Bomen moet je slopen met een hakbijl.
Kettingzaag op benzine.
Carpe Libertatem
pi_53407748
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:37 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hmm, net besteld.

Grappig trouwens, hoe een site er dus niet uit moet zien: http://www.uitgeverijaspekt.nl/Homepage.htm
Niveau van de site van m'n oude middelbare school.

http://www.juvenaat.nl/
pi_53408159
quote:
Tja, dan spel ik een naam een keer chique en dan blijk het gewoon Buisman te zijn.
pi_53408237
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, dan spel ik een naam een keer chique en dan blijk het gewoon Buisman te zijn.
rofl
pi_53408247
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kettingzaag op benzine.
Dat is voor mietjes. De echte moordenaar gebruikt gewoon een ouderwetse hakbijl.
pi_53408328
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kettingzaag op benzine.
Ik schat op mengsmering cq Aspen
pi_53408333
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is voor mietjes. De echte moordenaar gebruikt gewoon een ouderwetse hakbijl.
Is that Axe?
Yes, an axe in your face, motherfucker.
pi_53408373
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Is that Axe?
Yes, an axe in your face, motherfucker.
http://www.axe.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: