Kan hij Colin niet kopenquote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Gaal: ''Ik vond Pellé heel erg goed spelen''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verthongen was ook goed als linksbackquote:Op zondag 23 september 2007 15:04 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijke overwinning
Ondanks Vink met belachelijke gele kaarten en belachelijke penalty toch heerlijk gewonnen.
Eigenlijk speelde iedereen goed maar Stekeleburg, Huntelaar, Suaréz en Heitinga verdienen extra aandacht
quote:Op zondag 23 september 2007 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Barbera: ''De AZ supporters riepen om Arveladze en Koef. Wat vindt u daarvan?''
Louis: ''Dat waren de Ajax supporters volgens mij''
Barbera: ''Volgens mij ook de AZ supporters''
Louis: ''Nee Barbera. Je moet niet weer gaan proveceren''
Barbera: ''Ik proveceren?''
Louis: ''Ja.''
![]()
![]()
mwah in deze wedstrijd mag het.quote:
Emanuelson was eigenlijk de enige die vandaag (weer) zwak speelde.quote:Op zondag 23 september 2007 15:04 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijke overwinning
Ondanks Vink met belachelijke gele kaarten en belachelijke penalty toch heerlijk gewonnen.
Eigenlijk speelde iedereen goed maar Stekeleburg, Huntelaar, Suaréz en Heitinga verdienen extra aandacht
Oja, die hadden we ook nogquote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Ik vond het jammer dat Urzaiz niet mocht invallen
Emanuelson speelt al tijden slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Emanuelson was eigenlijk de enige die vandaag (weer) zwak speelde.
hm ik zie liever PSV op achterstand staan.... Feyenoord pakken we zelf wel.quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef Luco het volgende:
Ach, als Feyenoord maar met niet meer dan 1 punt uit Eindhoven weg gaat vind ik het best
Welke van de 2?quote:Op zondag 23 september 2007 15:13 schreef ub40_bboy het volgende:
iemand gifje van goal van perez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |