quote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
De van feyenoord overgekomen L'Amiquote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
He dat hakje was mooi, geef ik gewoon toequote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
En die foto is nog wel van vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Van Gaal begint er beetje oud uit te zien.
+ leonardo natuurlijk hequote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef F1Bas het volgende:
Nu Davids en Stam weer terug en dan wordt het misschien nog eens wat met ons.
juist, maar komt nu weer heerlijk van pasquote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
En die foto is nog wel van vorig jaar
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
Forum Opties | |
---|---|